پیام تبریک و عکس نوشته های جدید ویژه روز تعاون ۹۹

0

روز “تعاون”، در ایران روز ۱۴ سپتامبر مصادف با ۱۳ شهریورماه نامگذاری شده است. در سال ۷۰، روز سیزدهم شهریور به روز ملی تعاون توسط مجلس شورای اسلامی نامگذاری شد. به همین مناسبت، امروز برای شما مجموعه از متن های تبریک، عکس نوشته های جدید و عکس پروفایل ویژه روز تعاون ۹۹ قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و یا در فضای مجازی به اشتراک بذارید. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

پیام تبریک و عکس نوشته های جدید ویژه روز تعاون 99

 

پیام تبریک و گرامیداشت روز تعاون

تعاونی ها مبشر آزادی و برابری هستند. در مکتب تعاون انتخاب راه نیکو برای زندگی بهتر برعهده افراد است. همه مختارند که با توجه به حقوق همنوعان خود روش های مطلوب را پیش بگیرند و بر رونق و اعتلای کار و زندگی خود بیفزایند و به باروری استعدادها بپردازند و با کار و کوشش و لیاقت به کسب شخصیت و اعتبار مقام شایسته و لایق خویش نایل شوند.

روز تعاون بر شما مبارک باشد.

***

برای همگی تعاونگران ایرانی آرزوی سربلندی و موفقیت در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی را دارم.

روز تعاون و شروع هفته تعاون بر شما تلاش گران عرصه اقتصاد مبارک.

***

روز تعاون که تجلی گر احیای ارزش هاي‌ مبتنی بر همبستگی و مشارکت اجتماعی می‌باشد را محضر تمامی فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی کارگزاران صدیق را در پیش بردن اهداف و آرمان هاي‌ انسانی از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

روز تعاون و شروع هفته تعاون مبارک.

***

به نوبه خود روز تعاون را به تمامی تعاونگران میهن اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان آرزوی شکوفایی اقتصادی را در بخش تعاون کشور دارم روز تعاون و شروع هفته تعاون بر شما مبارک باشد.

***

پيامبر صلي الله عليه وآله

لايَزالُ النّاسُ بِخَيرٍ ما أمَرُوا بِالمَعرُوفِ و نَهَوا عَنِ المُنكَرِ و تَعاوَنُوا عَلَي البِرِّ وَالتَّقوي

مردم هميشه در خير خواهند بود تا وقتي كه امر به معروف و نهي از منكر مي‏كنند ، و در نيكي و پرهيزكاري يكديگر را ياري مي‏رسانند.

***

تعاونی‌ ها سفیر عدالت‌ خواهی در جهان نابرابر ما هستند.

روز تعاون را تبریک می‌گویم و بر این باور ام که تعاون و یاری‌ گری، بر جهان سخت و سرد رقابت و سود انگاری، خواهد شورید و زندگی را به موهبتی برای همگان بدل خواهد کرد.

با شعار جهانی “تعاونی‌ ها تضمین میکنند که کسی از قافله جا نماند” همراه می‌شویم و با امید به آینده پیش می‌رویم. روز تعاون و شروع هفته تعاون بر شما تعاونگر عزیز مبارک.

***

امام علي عليه السلام:

طَلَبُ التَّعاوُنِ عَلي إقامَةِ الحَقِّ دِيانَةٌ و أمانَةٌ

درخواست همكاري براي برپا كردن حق ، نشانه ديانت و امانت [داري ] است.

***

اگر رشد و توسعه تعاونی ها به اندازه ای باشد که اکثر مردم را در برگیرد و به تغییر اوضاع جامعه به گونه ای که از نهضت تعاون مورد انتظار است بینجامد تحقق آرمان های اجتماع در زمینه های توزیع عادلانه ثروت، توفیق در ریشه کن ساختن فقر و تهیدستی و اختلافات فاحش طبقاتی . هدفی دور از دسترس نخواهد بود.

تعاون بر شما مبارک باشد.

***

عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید روز تعاون ۹۹

عکس پروفایل روز تعاون

عکس پروفایل روز تعاون

عکس پروفایل روز تعاون

عکس نوشته روز تعاون

عکس نوشته روز تعاون

عکس نوشته روز تعاون

عکس پروفایل روز تعاون

عکس نوشته روز تعاون

عکس نوشته روز تعاون

عکس پروفایل روز تعاون

عکس نوشته روز تعاون

با ما همراه باشید.

نظرات