خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بازپرس با نقش + بیوگرافی بازیگران و عکس ها

0

معرفی مکان های اسرار آمیز جهان که نمی دانید و اسامی ۴۰ مکان اسرارآمیز و ماوراء طبیعه در دنیا بدون دلایل توجیهی را می خوانید: خلاصه داستان سریال بازپرس و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های مجموعه بازپرس شبکه یک همراه با اسامی بازیگران عبارتند از سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، ایوب آقاخانی و… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی بازیگران سریال بازپرس با بیوگرافی نقش ها

در سریال بازپرس علاوه بر بازیگرانی که نام بردیم و از بازیگران اصلی میباشند، محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌ نیا، مهدی فخیم‌ زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌ افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهید تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره‌ سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی، مرتضی تهرانی و… هنرنمایی کردند

سریال بازپرس

سریال بازپرس جدیدترین سریال تلویزوین شبکه یک به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر جنایی،اجتماعی و خانوادگی است.

این سریال را حسین تراب‌نژاد بعد از تحقیق و پژوهش دوساله و بررسی چند پرونده واقعی نوشته این مجموعه بر اساس دو پرونده واقعی ساخته شده که ماجرای اختلاس و پولشویی را برای مردم توضیح می‌دهد. ناگفته نماند در روزهای گذشته بر اساس ابلاغیه با شکایت شاکی خصوصی و طبق نظر مرجع قضایی حکم به توقف پخش سریال داده شد، اما در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۲، خبرگزاری قوه قضاییه در خبری نوشت: در پی مطالب مطرح شده درمورد توقیف این سریال، در جلسه‌ای با حضور طرفین موضوع حل و فصل و توافق قانونی و لازم برای پخش این سریال اتخاذ شد. و این سریال به زودی از شبکه یک پخش می شود.

خلاصه داستان

صدرا بازپرسی است که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد و…

خلاصه سریال بازپرس

بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

محسن قصابیان

زادهٔ ۱ مرداد ۱۳۴۸ بازیگر، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. از او در اسفند ۱۳۷۵ در پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر به عنوان کارگردان ببین چه برفی می‌آید تقدیر شد. بازی در نمایش لیر‌شاه به کارگردانی تاجبخش فنائیان، بازی در فیلم سینمایی تونل به کارگردانی مجتبی راعی، کارگردانی نمایش رمز جستجو نوشته حمید پور‌علی‌محمد، کارگردانی و بازی در نمایش کبودان و اسفندیار نوشته آرمان امید، بازی در نمایش شهرزاد به کارگردانی امیر دژاکام» از جمله آثار او محسوب می‌شوند.

بازیگران سریال بازپرس

محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا سریال بازپرس

اندیشه فولادوند

مهر ۱۳۶۱ بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، و شاعر ایرانی است.نخستین حضور حرفه‌ای او در سینما، ایفای نقش «نقره» در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی است. او در فیلم‌های مریم مقدس، اپیزودهای سه‌گانه ستاره‌ها، سنگ کاغذ قیچی، چهارانگشتی، سن پترزبورگ و نیز ایراندخت به ایفای نقش پرداخته‌است.

عوامل سریال بازپرس

اندیشه فولادوند در سریال بازپرس

دیگر عوامل

نوسنده: حسین تراب نژاد،مدیر تصویربرداری: محسن فلاح،مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست،مدیر تولید: سعید کنگاور نظری،طراح صحنه: ملیکا سهرابی‌زاده،طراح لباس: سمیرا شجاعی،طراح گریم: مرتضی کهزادی،دستیار کارگردان: حمیدرضا علیپور،بازیگردان و مدیر برنامه‌ریزی: سیامک راشدی،منشی صحنه: مهین شهبازی

نظرات