آدرس سامانه ثبت درخواست کارت هوشمند واکسن کرونا + راهنمای ثبت نام و لینک ورود

0

راهنمای ثبت نام سامانه کارت هوشمند واکسن کرونا و آموزش نحوه ثبت درخواست کارت دیجیتال واکسن کرونا به آدرس vcr.salamat.gov.ir و لینک ورود و مراحل و مدارک ثبت نام و مدت زمان تحویل شرایط و همه چیز درباره گرفتن کارت هوشمند واکسن کرونا در این صفحه بخوانید

آدرس سامانه ثبت درخواست کارت هوشمند واکسن کرونا + راهنمای ثبت نام و لینک ورود

سامانه ثبت نام کارت هوشمند واکسن کرونا

سامانه کارت دیجیتال واکسن کووید ۱۹ برای افرادی که طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند راه‌اندازی شد.

کسانی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، کارت واکسن دریافت می‌کنند و خدمات عمومی از جمله بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و خدمات بانکی و اقامت در هتل منوط به داشتن کارت سلامت خواهد بود.

«ارائه کد سلامت یا «هلث کد» به سیستم نظام سلامت کشورها این امکان را می‌دهد به تمام سوابق واکسیناسیون و بیماری فرد دسترسی پیدا کنند و از حضور افرادی که به عمد واکسن نزده‌اند، در اجتماعات جلوگیری می‌شود.» دومین خبر امیدبخش دکتر بهرام عین‌اللهی اتمام واکسیناسیون گروه‌های هدف تا دهه مبارک فجر است.

آدرس سامانه ثبت نام درخواست کارت دیجیتال واکسن کرونا

افرادی که قبلا واکسن دریافت کرده و طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به آدرس vcr.salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

وزارت بهداشت از مدتی قبل در تلاش جهت هماهنگی لازم با نیروی انتظامی است تا در اولین زمان ممکن، تبادل اطلاعات گذرنامه به صورت خودکار صورت گیرد و نیازی به ورود دستی اطلاعات نباشد؛ لذا پیشنهاد می‌شود افرادی که طی دو هفته آینده قصد مسافرت خارج از کشور ندارند تا راه‌اندازی کامل سامانه صبر کنند.

زمان تحول و مراحل ثبت نام

آدرس اینترنتی کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code حداکثر یک روز پس از ثبت‌نام به افراد پیامک می‌شود.

وی ادامه داد: در هنگام ثبت‌نام، ورود دقیق اطلاعات گذرنامه شامل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و شماره گذرنامه ضروری است. در صورتی که نام و نام خانوادگی انگلیسی با گذرنامه دقیقا منطبق نباشد یا شماره گذرنامه نادرست وارد شود ممکن است از ورود افراد به کشور مقصد جلوگیری شود.

سامانه ثبت درخواست کارت هوشمند واکسن کرونا

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت درخواست کارت دیجیتال واکسن کرونا

ارائه کارت واکسن برای دریافت خدمات بانکی و سفر

دکتر بهرام عین‌اللهی افزود: در آینده ملاک برای ارائه خدمات در هتل‌ها و بانک‌ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس، ارائه کارت واکسن لازم خواهد بود بنابراین اگر کسی واکسن تزریق نکند ممکن است بسیاری از این خدمات را دریافت نکند.

نظرات