دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۱۷ هفدهم «قسمت ۱۷ قهوه ترک» نیم‌بهاء

0

قسمت ۱۷ سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی و معمایی است و سریال قهوه ترک قسمت ۱۷ هفدهم یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۱۷ هفدهم «قسمت 17 قهوه ترک» نیم‌بهاء

قسمت ۱۷ سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک قسمت هفدهم به کارگردانی علیرضا امینی در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی قهوه ترک در ژانر پلیسی و جنایی به تهیه‌ کنندگی محمد شایسته و کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

داستان قسمت هفدهم

داستان قسمت ۱۷ سریال قهوه ترک امده؛ تو از حال دل من دیگه با خبری، بی من میخوای غمتو به کجا ببری، بسته شده چمدون سفر…

سریال قهوه ترک سه‌شنبه ها ساعت ۲۰ بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

این سریال تازه‌ترین محصول فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌ کننده گی محمد شایسته می باشد. فیلم نامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌ راد به نگارش در آمده است.

فیلم نامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌ راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌ دار بود و رضایی‌ راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌ نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است

نظرات