زمان پخش و تکرار سریال پلیس جوان از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال پلیس جوان از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پلیس جوان برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پلیس جوان

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده محصول سال ۱۳۷۹ در ژانر اجتماعی،پلیسی و خانوادگی است. نگارش فیلمنامه این سریال پلیسی بر عهده ی فریبرز کامکاری و سیروس مقدم بوده است. این سریال برای بار اول سال ۱۳۸۰ از شبکه سه سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که اکنون هنوز درخواست پخش آن می شود و به همین علت قرار است از ۵ تیر ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به داریوش ارجمند،شهاب حسینی،پروانه معصومی،سعید نیکپور،فرهاد اصلانی،میترا حجار،مریلا زارعی،محمدرضا داودنژاد،حسین خانی‌بیک و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده یونس، پلیس جوانی است که پدرش قاضی دادگستری بود و به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد. او به انگیزهٔ کشف راز قتل پدر و نیز به توصیه مادرش، بعد از به هم خوردن مراسم عقد با دختر عمویش نیلوفر، با دلی شکسته وارد دانشکدهٔ پلیس می‌شود و بعدها به عنوان ستوان آگاهی مشغول به کار می‌شود. او در خلال جستجوهایی که برای کشف راز قتل پدرش انجام می‌دهد متوجه مواردی می‌شود و…

سریال پلیس جوان از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال پلیس جوان از شبکه آی فیلم

این سریال ۴۴ قسمتی از چهار شنبه هرشب از ۵ تیر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۴ بامداد و ۱۲ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به عسگر قدس،فرهاد بشارتی،مهدی صباغی،محمدعلی الله قلی،نعیمه نظام‌دوست،مجید صبحی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات