زمان پخش و تکرار سریال حکم رشد از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال حکم رشد : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال حکم رشد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال حکم رشد

این سریال به کارگردانی حسن لفافیان و نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی مهدی فرجی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این سریال برای بار اول از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱  از شبکه سه سیما پخش شد. حالا برای اولین با این سریال از ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ به جای مجموعه برادر جان از شبکه آی فیلم پخش می شود. این سریال به دلیل اختلاف مهدی آذرپندار مدیر گروه سابق فیلم و سریال شبکه سه با سعید نعمت‌الله کارگردان اولیه آن، بر سر کیفیت این مجموعه با حاشیه‌هایی مواجه شد و در نهایت گروه سازنده آن تغییر کرد. هر چند که سعید نعمت‌الله از «حکم رشد» جدا شد و نام او به عنوان فیلمنامه‌نویس در تیتراژ نیامده اما شیوه‌ ساخت سعید نعمت‌الله به قدری تکراریست که اگر فقط تیزر سریال را ببینید از طرز حرف زدن و فضای داستان متوجه می‌شوید سریال، نوشته سعید نعمت‌الله است.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به ثریا قاسمی،مجتبی فلاحی،مه‌لقا باقری،حمید ابراهیمی،آزیتا ترکاشوند،پیام احمدی‌نیا،شهین تسلیمی،سیدمهرداد ضیایی،مجید سعیدی و… اشاره کرد.

داستان سریال از آن جایی شروع می‌شود که یک سرهنگ نیروی انتظامی تصمیم می‌گیرد ریاست کلانتری محل زندگی پسرخاله‌اش، که برادر شیری‌اش هم هست، را بپذیرد. اما تقریباً تمام اعضای خانواده با این امر مخالفند چرا که فکر می‌کنند برادرش که آدم شروری است ممکن است باعث دردسر او شود…

زمان پخش سریال حکم رشد

ساعت تکرار و زمان پخش سریال حکم رشد از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۷ قسمتی هرشب از ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۴ بامداد و ۱۲ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به نیلوفر شهیدی،ندا قاسمی،صدرالدین حجازی،فرج‌الله گل‌سفیدی،صدر علی محمدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات