بهترین زمان خرید ارزان بلیط اصفهان کیش چه زمانی است؟

0

اگر قصد سفر از اصفهان به کیش را داشته باشید، راه‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید با توجه به اولویت‌ها و هدفتان از سفر، از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید. از سریع‌ترین روش که سفر هوایی و خرید بلیط اصفهان کیش است تا جذاب‌ترین روش که سفر زمینی و آبی از اصفهان به کیش محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی این روش‌ها بپردازیم و اطلاعاتی در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

سفر هوایی از اصفهان به کیش

ساده‌ترین روشی که با آن می‌توانید از اصفهان به کیش سفر کنید، استفاده از هواپیما و سفر هوایی است. این پرواز در حدود یک ساعت و ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و از این نظر نسبت به روش‌های دیگر سریع‌تر و راحت‌تر است ولی استفاده از هواپیما، هزینه بیشتری را نیز به دنبال دارد.

در حالت کلی سفر با هواپیما به نسبت دیگر روش‌ها هزینه بیشتری دارد ولی روش‌ها و نکاتی وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توان هزینه‌های این روش از سفر کردن را کاهش داد. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

 خرید ارزان بلیط اصفهان کیش

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما اصفهان کیش

اصفهان شهری است که تقریبا در تمامی طول سال، گردشگران و مسافران به آن رفت و آمد می‌کنند و همواره پروازها به مقصد آن یا از مبدا اصفهان، زیاد و پر رونق هستند. همچنین هتل‌های این شهر همواره کم یا زیاد، مهمان دارند و هیچگاه خالی نمی‌شوند.

اما کیش وضعیت متفاوتی دارد. دمای هوا در این شهر بالا بوده و درصد رطوبت آن بسیار زیاد است بنابراین مقصد مناسبی برای سفرهای تابستانی نیست. در مقابل در فصول خنک‌تر سال شاهد گردشگران و مسافران بیشتری خواهد بود.

برای خرید بلیط اصفهان کیش نیز دقت به همین نکته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد؛ چرا که در فصول گرم و مخصوصا در تابستان، قیمت بلیط هواپیما به مقصد کیش به طرز چشمگیری پایین‌تر است و می‌توانید با هزینه کمتری به این جزیره سفر کنید.

عموما فصلی که قصد دارید در آن سفر کنید، دخالت و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت خدمات و موارد مختلف دیگر دارد که با توجه به این نکته می‌توانید برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

نکته دیگری که در رزرو بلیط هواپیما اصفهان کیش می‌تواند به شما در کاهش دادن هزینه‌ها کمک کند، خرید بلیط به صورت رفت و برگشت است. خرید بلیط به صورت رفت و برگشت نسبت به حالتی که برای رفت و برگشت به صورت جداگانه و در زمان‌های مختلف بلیط خریداری شود، هزینه کمتری برای شما دارد.

رعایت این دو نکته، یعنی توجه به فصلی که در آن سفر می‌کنید، همچنین خرید بلیط به صورت رفت و برگشت، باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد و می‌توانید سفر هوایی ارزان‌تری داشته باشید.

خرید ارزان بلیط اصفهان کیش

سفر زمینی از اصفـهان به کیش با قطار

این روش نسبت به خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر است و می‌توانید با هزینه کمتری سفر کنید. اما در همین ابتدا باید بگوییم اگر نمی‌توانید زمان زیادی که باید در مسیر باشید را تحمل کنید، این روش برای شما مناسب نیست.

با وجود اینکه این روش زمان زیادی را در مسیر از شما خواهد گرفت ولی هیجان بیشتری را نیز برای شما به همراه دارد. اگر بخواهید خود را با قطار به کیش برسانید، در مرحله اول باید به بندر عباس بروید که تمام این مسیر توسط قطار طی خواهد شد. در مرحله بعد باید از بندر عباس با خودرو، خود را به یکی از بنادر لنگه، آفتاب یا چارک برسانید.

پس از رسیدن به این بنادر، بخش هیجان انگیز بعدی سفر شما یعنی سفر با کشتی شروع خواهد شد. بهترین بندری که می‌توانید از آن برای رسیدن به کیش استفاده کنید، بندر چارک است چرا که همواره به مقصد جزیره، کشتی دارد و می‌توانید به راحتی یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و مسیر خود را به سمت جزیره ادامه دهید.

از بندر چارک تا جزیره کیش به طور معمول در حدود ۲ ساعت و نیم زمان خواهد برد. اگر آب و هوا مساعد نباشد یا مشکلات دیگری به وجود بیاید، این زمان به مراتب بیشتر خواهد شد و شما سفر طولانی‌تری در پیش خواهید داشت.

سفر زمینی از اصفـهان به کیـش با خودرو

اگر بخواهید باز هم هزینه‌ها را کاهش دهید و در زمینه حمل و نقل، آزادی عمل بیشتری داشته باشید، می‌توانید از خودرو و حمل و نقل جاده‌ای برای این سفر استفاده کنید. در این حالت از دو روش می‌توانید عمل کنید؛ یا با خودروی شخصی راهی سفر شوید یا از اتوبوس بین شهری استفاده کنید.

در صورتی که بخواهید در این مسیر از اتوبوس بین شهری استفاده کنید، هزینه کمتری نسبت به هواپیما و قطار پرداخت خواهید کرد و نسبت به قطار زمان کمتری را نیز در مسیر می‌گذرانید.

در این روش می‌توانید مانند سفر با قطار ابتدا به بندرعباس بروید و پس از آن برای سوار کشتی شدن، به سمت یکی از بنادر لنگه، چارک و آفتاب راهی شود یا اینکه اگر بلیط مستقیمی به یکی از این بنادر از مبدا اصفهان وجود دارد، به صورت مستقیم، به آن‌ها برسید.

خرید ارزان بلیط اصفهان کیش

اگر بخواهید با خودروی شخصی راهی این سفر شوید، تغییر دیگری نیز در برنامه سفر شما به وجود خواهد آمد و آن این است که باید با خودرو، سوار کشتی شوید و اصطلاحا از لندینگ کرافت (یا به طور عامیانه لندی کراف) استفاده کنید.

در این حالت پس از رسیدن به بنادر و انجام کارهای اداری مربوط به کاپوتاژ خودرو و پرداخت هزینه‌های گمرکی، وسیله نقلیه شما به کشتی منتقل خواهد شد و پس از آن راهی جزیره کیش می‌شوید. در این روش نیز بندر چارک نسبت به دو بندر دیگر شرایط مساعدتری برای سفر دارد.

خرید ارزان ترین بلیط کیش در فلای تودی

همانطور که دیدیم برای سفر از اصفهان به کیش راه‌های متنوعی وجود دارد که باید مطابق با هدف، بودجه و زمانی که دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و برای آن برنامه ریزی نمایید. مراجعه به سایت‌های رزرو بلیط مانند فلای تودی می‌تواند در این مسیر برای مقایسه قیمت‌ها و خرید بهترین بلیط کمک قابل توجهی به شما بکند.

نظرات