اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال موج و صخره با نقش + خلاصه داستان و عکس ها

0

سریال موج و صخره : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های مجموعه موج و صخره همراه با اسامی عوامل با بازی  مجید صالحی،زیبا بروفه،رضا ناجی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال موج و صخره

این مجموعه به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه تهران پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.به‌مدت ۲ ماه و نیم در تهران و جزیرهٔ کیش تصویربرداری شد. به تقاضای مجید صالحی، سکانس‌های تهران توسط جواد مزدآبادی کارگردانی شد. کارگردانی برخی سکانس‌های کیش نیز توسط مجتبی چراغعلی انجام پذیرفت.

خلاصه داستان

دو زوج جوان به نام‌های که پس از مشکلات متعدد با یکدیگر ازدواج کرده‌اند، تصمیم می‌گیرند برای گذراندن ماه عسل به جزیرهٔ کیش سفر کنند. در این میان، به علت دیر رسیدن به فرودگاه، از هواپیما جا می‌مانند و به پیشنهاد یکی از آن ها، این دو تصمیم می‌گیرند با قطار به کیش بروند؛ اما در ایستگاه قطار، ساک  آن ها را می‌زنند و در همین بین یک فرد که تحت تعقیب است با آن‌ها برخورد می‌کند و…

خلاصه سریال موج و صخره

اسامی بازیگران سریال موج و صخره با نقش

زیبا بروفه

زاده ۲۹ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.وی در فیلم سینمایی شب روباه ایفای نقش نموده‌است؛ و در سال ۱۳۷۷ با ایفای نقش در سریال تلویزیونی مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران به شهرت بیشتری دست یافت.وی به‌مدت ۴ سال به‌دلیل انتشار بدون اجازهٔ بخش‌هایی از فیلم ازدواجش در اینترنت ممنوع‌الکار شد و رسماً اجازهٔ کار نداشت.او همسر پیام صابری ،چهره‌پرداز و بازیگر بود که در ۱۸ آذر ۹۷ در تهران به علت ایست قلبی در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

بازیگران سریال موج و صخره

زیبا بروفه نقش اصلی سریال موج و صخره

امیر نوری

زادهٔ ۶ شهریور ۱۳۶۵ بازیگر اهل ایران است. او از کودکی وارد عرصهٔ بازیگری شد و تا به حال در بیش از ۳۰ فیلم بازی کرده‌است. وی از سال ۱۳۷۲ و زمانی که هفت ساله بود بازیگر شد اما بینندگان تلویزیونی با او در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند.

عوامل سریال موج و صخره

دیگر عوامل

دستیار کارگردان: امیر نوری،فیلمنامه: امیرعباس پیام،مشاور فیلم‌نامه: رضا عطاران،تدوین: نیما جعفری جوزانی،صداگذار: مهرداد جلوخانی،موسیقی: حمیدرضا صدری،خوانندهٔ تیتراژ: رضا صادقی
مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری و عبدالله عبدی‌نسب،نورپرداز: محمد نعمتی،صدابردار: کامران کیان‌ارثی،عکاس: حامد کریم‌زاده

نظرات