دانلود سریال نیوکمپ قسمت ۸ هشتم (قسمت ۸) کامل و رایگان تماشا کنید

0

قسمت ۸ سریال نیوکمپ با لینک مستقیم و پنج کیفیت دانلود و تماشا کنید، سریال نیوکمپ قسمت هشتم منتشر شد، در ادامه مطلب قسمت ۸ سریال نیوکمپ با لینک مستقیم و پنج کیفیت دانلود و تماشا کنید در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژاوه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی هنرنمایی کردند دانلود کنید

دانلود سریال نیوکمپ قسمت 8 هشتم (قسمت ۸) کامل و رایگان تماشا کنید

دانلود قسمت هشتم سریال نیوکمپ با لینک مستقیم و عالی

سریال نیوکمپ قسمت ۸

سریال نیوکمپ ۸ هشتم
کارگردان : منوچهر هادی
دانلود با کیفیت های دانلود: نسخه ۱۰۸۰،۱۰۸۰p ۷۲۰p ، ۴۸۰p ، Full HD BluRay
نویسنده: بابک کایدان
ژانر: کمدی، خانوادگی، اجتماعی
تاریخ انتشار: سال ۱۴۰۲
سن: بالای ۱۵
مدت زمان این قسمت: ۵۴ دقیقه | کیفیت: بلوری
محصول ایران ویژه نمایش خانگی
تهیه کننده: سعید خانی
روزهای پخش: شنبه ها ساعت ۸

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی سعید خانی میباشد. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژاوه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان قسمت هشتم

آبجی مریم همیشه ناجی سرچشمه‌ها بود، اما این بار مایه دردسر شده و ممکن است سرنوشت همه اعضای خانواده را تغییر ده… مجموعه نیوکمپ جدیدترین ساخته‌ی «منوچهر هادی» است که از فیلیمو پخش می‌شود. در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال نیوکمپ می‌پردازیم.

سریال نیوکمپ داستان خانواده سرچشمه را به تصویر می‌کشد که در جستجوی رویاهای کوچکشان هستند؛ اما به یک‌باره رویایی بزرگ در خانه آنها را می‌زند. این مجموعه کمدی خانوادگی به قلم بابک کایدان به نگارش درآمده است و تهیه‌کنندگی آن را زینب تقوایی برعهده دارد.

سریال طنز نیوکمپ از هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ هر هفته روزهای یکشنبه ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی از شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشرمی‌شود.
در این مجموعه طنز، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌ وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، اکبر عبدی، حمید گودرزی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، بهشاد شریفیان، یوسف کرمی، پیمان قربانی صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری سروستانی و امین عسکراوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظرات