زمان پخش و تکرار سریال سال های ابری از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال سال های ابری از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سال های ابری برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال سال های ابری

این سریال به کارگردانی مهدی کرم‌ پور و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی محصول سال ۱۳۹۲ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این سریال برای بار اول در سال ۱۳۹۳ از شبکه شبکه دو سیما پخش شد و مخاطبان فراوانی داشت.فیلمنامه این سریال را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته اند و در این سریال به موضوع رانت خواری پرداخته شده و اشاراتی به ماه محرم و آیین های دینی نیز شده است. اکنون قرار است این مجموعه از ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود ناگفته نماند این سریال جایگزین مجموعه تاضبح می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به علی عمرانی،حمید ابراهیمی،فرزاد حسنی،لیندا کیانی،لیلا برخورداری،پژمان جمشیدی،علی صالحی،علی اوجی،سعید آرمند،سینا رازانی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده زندگی حسین سالار از روزی به هم می ریزد که جاسم پرده از سال های ابری ذهن سالار برمی دارد. دیری نمی گذرد که سالار می فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان زندگی او را هدف گرفته است و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز جنگ برای اثبات شرافتی که سال ها برای آن جنگیده مسئله اصلی سالار است…

زمان پخش سریال سال های ابری

ساعت تکرار و زمان پخش سریال سال های ابری از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۰ قسمتی هرشب از ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به سپیده علایی،مصطفی پروین،صامد رمضانی،ارسلان قاسمی،علی اوسیوند،اسماعیل شنگله،امید روحانی،عاطفه رضوی،مرتضی کاظمی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات