زمان پخش و مهمانان برنامه دورهمی شب یلدا ۹۹

0

برنامه دورهمی مهران مدیری در شب یلدا ۹۹ روی انتن شبکه نسیم میرود که در ادامه به معرفی کامل برنامه و بیوگرافی مهمانان و زمان پخش و اسامی مهمانان در ۳۰ آذر ۹۹ می پردازیم.

زمان پخش و مهمانان برنامه دورهمی شب یلدا 99 +مهمان دورهمی 30 آذر 99

زمان و ساعت پخش برنامه دورهمی شب یلدا ۹۹

حرف تازه: مانند هر سال شبکه نسیم پیشگام در پخش برنامه های مفرح و شاد و سرگرم کننده برای مخاطبان خود است و امسال نیز برنامه های متنوعی تدارک دیده است.

مخاطبان منتظر برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بودند که خبر خوش برای این دسته از بیننده ها که این برنامه صورت ویژه برای شب یلدا ۹۹ نیز یکی از برنامه های شبکه نسیم شبکه نشاط و سرگرمی است

مهمانان دورهمی ۳۰ آذر ۹۹

علیرضا افتخاری خواننده سنتی مهمان شب یلدا ۳۰ آذر ۹۹ است

این برنامه مانند سال گذشته با حضور هنرمندان و بازیگران روی آنتن میرود . امسال دو بازیگر و یک خواننده مهمان مهران مدیری هستند که قرار یکشنبه شب از ساعت ٢١:٣٠ پخش شود. به جز مهمانان در این ویژه برنامه آیتم های متنوعی نیز پخش میشود که حتما پای گیرنده ای خود باشید و از تماشای برنامه لذت ببرید.

تیزر دورهمی توسط مهران مدیری در پیج اینستاگرام منتشر شده و مهران مدیری با انتشار ویدئویی کوتاه از بازگشت دورهمی در شب یلدا به شبکه نسیم خبر داد.

گفتنی است که به جز دورهمی برنامه هایی چون فصل جدید مسابقه شوتبال با اجرای حامد آهنگی و مبینا نصیری , کتاب باز, کودک شو با اجرای حمید گودرزی از دیگر برنامه‌هایی هستند که در شب یلدا تدارک ویژه‌ای دیده‌اند.

 

نظرات