زمان پخش و تکرار سریال جزر و مد از شبکه دو ۱۴۰۱

0

زمان پخش سریال جزر و مد : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال جزر و مد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال جزر و مد

این سریال به کارگردانی علی عبدالعلی زاده و تهیه کنندگی محسن توکل فرد است و محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه تلویزیونی از ۲۱ آبان ۱۴۰۱  از شبکه دو سیما پخش شده‌است. این مجموعه تلوزیونی در استان خوزستان ساخته شده‌است و به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تهیه شده‌است. در این سریال موضوعات متعددی همچون اشتغال، ازدواج جوانان، محیط زیست، خانواده، مشاغل زود بازده، کارآفرینی و… در فضایی شاد و مفرح پرداخته می‌شود.

از جمله بازیگران این سریال می توان به رضا فیاضی، نصرالله رادش، علی غریب، افسانه ناصری، مهدی امینی خواه،، ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، عبدالمجید حیاتی و… اشاره کرد.

خلاصه سریال درباره این است که لطیف، سال‌ها قبل از ماهشهر به تهران مهاجرت کرده و با تشکیل خانواده صاحب فرزند شده‌است. حالا و در آستانه بازنشستگی، مشکلاتی برای او و خانواده‌اش پیش آمده که ناچارند دوباره به ماهشهر برگردند. با وجود مخالفت‌های فرزندان، درنهایت به ماهشهر می‌روند و در یک خانه‌باغ متروکه‌ای مستقر می‌شوند که از پدر لطیف به ارث رسیده‌است. این مهاجرت، تازه شروع ماجراهایی است که در سریال جزر و مد اتفاق می‌افتد…

زمان پخش سریال جزر و مد از شبکه دو

ساعت تکرار و زمان پخش سریال جزر و مد

این مجموعه ۲۶ قسمتی از ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ ۳۰ و تکرار آن ساعت ۱ بامداد و ۹:۴۰،۱۶:۲۰ روز بعد از شبکه دوم سیما پخش می شود.

از جمله بازیگران می توان به آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیر زاده، عباس محبوب، خشایارراد، حمید لولایی، علی اصغر حیدری، فریده دریامج و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن این سریال شما عزیزان نهایت لذت را ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات