بیوگرافی و مصاحبه سیدامیر سیدشنوا نفر اول کنکور تجربی ۹۹

3

بیوگرافی و مصاحبه سیدامیر سیدشنوا نفر اول کنکور تجربی ۹۹ + زندگینامه و عکس ها

عکس و بیوگرافی سیدامیر سیدشنوا رتبه اول کنکور تجربی ۹۹ + زندگینامه و مشخصات سید امیر سید شنوا و مصاحبه با وی درباره راز موفقیت و رتبه یک کنکور علوم تجربی ۹۹ و پیج اینستاگرام و کلاس های کنکور و پدر و مادر و خانواده وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و مصاحبه سیدامیر سیدشنوا نفر اول کنکور تجربی 99 + زندگینامه و عکس

بیوگرافی سیدامیر سیدشنوا

سید امیر سید شنوا ۱۸ ساله و متولد اردبیل در کنکور سراسری ۱۳۹۹ رتبه یک را در گروه آزمایشی علوم تجربی کسب کرد. امیر سید شنوا از اردبیل در کنکور شرکت کرده بود که حالا نامش به هنوان رتبه ۱ کنکور تحربی در شکور پر آوازه شده است وی فرزند دکتر شنوا از پزشکان ایرانی است که کانون قصد دارد راه پدر را برود و در پزشکی ادامه تحصیل دهد .

محل تحصیل سیدامیر سیدشنوا

وی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه یک اردبیل بوده که اکنون افتخاری برای این آموزشگاه کسب کرده است

مصاحبه با سید امیر سید شنوا رتبه یک کنکور تجربی

امیر سیدشنوا در مصاحبه با تسنیم گفت: سال اولم بود که در کنکور شرکت کردم و هیچ سهمیه‌ای نداشتم و برنامه‌ریزی و توکل به خداوند دلیل اصلی موفقیت بنده در کنکور است.

بیوگرافی و مشخصات سید امیر سید شنوا رتبه یک کنکور تجربی 99 + پدر و مادرش

 

از کلاس هفتم در تیزهوشان درس خواندم

سیدامیر سیدشنوا: از کلاس هفتم در مدرسه تیزهوشان تحصیل می‌کردم، در ایام مطالعه برای کنکور تفریحاتم را کنار نگذاشتم، سال اولم بود که در کنکور شرکت کردم و هیچ سهمیه‌ای نداشتم و برنامه‌ریزی و توکل به خداوند دلیل اصلی موفقیت بنده در کنکور است.

وی افزود: از سال یازدهم شروع به مطالعه کردم، از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کردم، اما نیازی به استفاده از کلاس تقویتی نداشتم، چون سطح مدرسه‌ای که در آن تحصیل می‌کردم خیلی بالا بود و در ایام تعطیلات کرونا معلمان و مربیان آموزشی با من همکاری تنگاتنگی داشتند.

هدفم پزشکی است

نفر اول کنکور رشته تجربی ۹۹ ادامه داد: رشته مورد نظرم پزشکی دانشگاه تهران است و موضوعی که باید به داوطلبان کنکور سال‌های بعد بگویم این است که ساعت‌های بیشتر مطالعه منجر به موفقیت در آزمون نمی‌شود و کمیت بهتر از کیفیت است که به همین دلیل توصیه می‌کنم پشت‌کنکور نمانند چرا که پشت‌کنکور ماندن پدیده سختی به شمار می‌رود.

زمان بندی مطالعه و درس خواندن

من در مدت مطالعه برای کنکور ۶ تا ۷ ساعت مطالعه در روز داشتم و قبل از کنکور به هیچ عنوان شبکه مجازی استفاده نمی‌کردم اما روزی یک یا نهایتاً دو ساعت برنامه تلویزیونی مشاهده می‌کردم.

تلاش و حمایت پدرو مادر

تلاش پدر و مادرم و سخت‌کوشی معلمان و مسئولین در موفقیت من خیلی مؤثر بود که جا دارد از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر کنم.

دکتر سید جلال سید شنوا پدر امیر شنوا

دکتر سید جلال سید شنوا در سال ۸۸ از سوی وزیر علوم طی حکمی به عنوان مسئول راه اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل منصوب شده بود.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این دانش آموز اردبیلی توانسته است با درخشش در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در سال ۹۹ به عنوان برترین نفر شرکت کننده در رشته علوم تجربی، بیشترین امتیازات علمی این آزمون را به خود اختصاص دهد.

در این باره احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: براساس اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، سید امیر سید شنوا دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه یک اردبیل با کسب رتبه یک کنکور سراسری در رشته علوم تجربی برای استان اردبیل افتخار آفرین شد.

 

3 دیدگاه در “بیوگرافی و مصاحبه سیدامیر سیدشنوا نفر اول کنکور تجربی ۹۹

  1. امیر گفت:
    3
    1

    خب سهمیه مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی البته که خیلی تاثیر داره نباید غافل شد !! و چه بسا که پدرش هم دکتر بوده دیگه حسابی بهش کمک کردن کلاس تقویتی میخوااسه چیکار 😂😂

  2. S گفت:
    3
    2

    کمیت بهتر از کیفیت است؟😂

  3. almas گفت:
    1
    2

    موفق باشی

نظرات