اسامی بازیگران سریال هفت (۷) با نقش + عکس و داستان و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران سریال هفت (۷) با نقش + عکس و داستان و بیوگرافی

سریال هفت به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. در سریال هفت بازیگران مطرح سینما و تلویزیون مانند نازنین بیاتی (آنیل) مهدی هاشمی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امیر جعفری، بابک حمیدیان، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی، نوال شریفی، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی و نیکی کریمی به ایفای نقش پرداخته‌اند. برای آشنایی با خلاصه داستان و بیوگرافی و زندگینامه بازیگران سریال هفت با نقش و عکس و داستان و اسامی با ما همراه شوید.

بازیگران سریال هفت (۷) به کارگردانی کیارش اسدی زاده عبارتند از:

سریال هفت سه‌شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه نمایش خانگی تماشاخونه منتشر می‌شود. در مجموعه‌ی هفت بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته‌اند.
شخصیت اصلی سریال هفت آنیل نام دارد که نازنین بیاتی نقش آن را ایفا می‌کند.

سریال هفت

مجموعه ی هفت قرار است به زودی از پلتفرم تماشاخونه پخش شود. این سریال از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

درباره سریال جنایی و درام هفت

سریال هفت به نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیارش اسدی‌زاده ساخته شده است. این مجموعه دومین تجربه حضور او در شبکه نمایش خانگی است.
اسدی‌زاده پیش از این با ساخت سریال کرگدن توانست نظر بینندگان شبکه نمایش خانگی را به خود جلب کند.

فیلمبرداری سریال هفت در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۹ کلید خورد و پس از ۴ ماه در خرداد ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید.

زمان پخش

سریال هفت سه‌شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه نمایش خانگی تماشاخونه منتشر می‌شود.

خلاصه داستان سریال هفت

در خلاصه داستان سریال هفت آمده است: «ما رفیق بازیم، پای حق وای میستیم، بزنن می‌زنیم، بکشن، می‌کشیم، ما هفتا تا تهش می‌ریم ولی نمی‌بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم!»

کیارش اسدی زاده در یک گفتگو اظهار کرد: «۶ دقیقه از سریال مشمول ممیزی شد! صادقانه بگویم باور نمی‌کنم از ۲۰ قسمت این کار در مجموع شاید ۶ دقیقه هم دچار ممیزی نشده است. فضای سریال «هفت» نسبت به سریال‌هایی که تاکنون ساخته شده‌اند دارای فضایی جریان شکن است به طوری که خودم را برای ممیزی بیش از این آماده کرده بودم اما در تعاملی که رخ داد و راه حل‌هایی که اعضای شورا و من پیشنهاد کردیم در نهایت کار بیش از ۶ دقیقه دچار ممیزی نشد.»

فیلمبرداری این سریال که از ماها ها قبل در حوالی تهران آغاز شده؛ تاکنون در جزایر کیش و هندورابی و این روزها در مرکز تهران در حالی ادامه دارد که طبق شنیده های «سینماایده‌آل» تا اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

پیش از این قرار بود این سریال در هفت اپیزود ساخته شود که بنابر دلایلی به ۱۵ قسمت رسیده است و داستانش محور درآمدزایی هفت دانشجو بوده که به راه‌ خلاف می رسند.

خلاصه سریال هفت

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش

بازیگران سریال هفت از جمله نازنین بیاتی و مهدی هاشمی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امیرجعفری، بابک حمیدیان، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی، نوال شریفی، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی و نیکی کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

حدیث میرامینی

زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی بهمن ۱۳۹۵ وقتی ۲۸ ساله بود با همکار خود مجتبی رجبی ۳۳ ساله ازدواج کرد، آقای رجبی از دستیاری شروع کرده و حالا بازیگر تئاتر است.حالا ثمره زندگی این دو هنرمند یک فرزند پسر می باشد و پدر شوهرش آقای «مجید رجبی» مدیر سابق شبکه تهران و جام جم است.از جمله آثار این هنرمند می توان به شیوا،پاپوش،مرد،گزارش یک اعدام،زعفرانی،نیاز،خداحافظ بچه،زن بابا،دلنوازان،زارريالمورچه ها،حورا و… اشاره کرد.

بازیگران سریال هفت

حدیث میرامینی بازیگر سریال هفت

علی مصفا

زادهٔ ۱۱ آذر ۱۳۴۵ بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او که فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است.او برای نقش‌آفرینی در جهان با من برقصدیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد. ناگفته نماند وی همسر لیلا حاتمی نیز هست.از دیگر آثار او می توان به پری،لیلا،پله آخر،مرگ ماهی،دوئت،تابستان داغ،روزهای نارنجی،ستاره بازی،آهو،میدان سرخ و… اشاره کرد.

زمان پخش سریال هفت

مینا ساداتی

مینا ساداتی در ۱۳۶۰/۹/۱۰ به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است. علاقه‌ی او به هنر باعث شد تا در کلاس‌های فیلمسازی عباس کیارستمی شرکت کند و از این طریق وارد دنیای بازیگری شود. وی نخستین بار با ایفای نقش در فیلم زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت بازیگری را جلوی دوربین تجربه کرد.

نخستین سریالی که مینا ساداتی در آن بازی کرد، سریال تنهایی لیلا به کارگردانی محمدحسین لطیفی بود که با هنرنمایی درخشانش در نقش لیلا به شهرت رسید.

مه‌لقا باقری زاده‌ی بیست و پنجم خرداد ماه سال۱۳۶۰ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

مه‌لقا باقری در جشنواره‌های هنری داخلی و خارجی در کشورهایی همچون فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌ است. حوض فیروزه، باغ مظفر، راه در رو، تله فیلم، اشک انار، سیر و سرکه، وقت بزرگ شدنه و دردسرهای عظیم از کارهای تلویزیونی وی هستند. او در سری اول مجموعه دورهمی مهران مدیری در نقش همسر قیمت بازی می‌کرد.

زندگینامه بازیگران سریال هفت

امیر جعفری زاده‌ی دهم شهریور ماه سال ۱۳۵۳ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت و بازرگانی از دانشگاه آزاد اراک است و با شرکت در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان بازیگری را آموخته و وارد دنیای هنر شده است.

امیر جعفری جزو بازیگران پرکار تئاتر بوده و تاکنون پنج بار از جشنواره تئاتر فجر، جایزه دریافت کرده است. شروع کار جعفری در سینما در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ بود و در همان سال به طور حرفه‌ای در فیلم قارچ سمی جلوی دوربین رفت.

کیارش اسدی‌زاده کارگردان

کیارش اسدی‌زاده متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است و فعالیت هنری خود را در سینما از سال ۱۳۸۸ با فیلم در انتظار معجزه به عنوان فیلم‌نامه‌نویس شروع کرد.

اسدی‌زاده که علاوه بر کارگردانی به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر مشغول فعالیت است، در سال ۱۳۹۱ اولین فیلم خود را که گس نام داشت ساخت. فیلم گس او در جشنواره بین المللی فیلم رم (٢٠١٣) برنده جایزه شد و مورد توجه داوران جشنواره قرار گرفت.

از آثار کارنامه‌ی هنری کیارش اسدی‌زاده می‌توان فیلم گس، فیلم شکاف، هشتگ خاله سوسکه، موج اف ام ردیف ۴۸، سریال کرگدن (نمایش خانگی) و مجوز خروج را نام برد.

سریال هفت چند قسمت است؟

این سریال در ۲۰ قسمت به کارگردانی کیارش اسدی زاده ساخته شده است.

دیگر عوامل

  • تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کیارش اسدی زاده
  • طراح پروژه و تهیه کننده: محمد امین
  • نویسنده: علی اصغری
  • مدیر فیلم‌برداری: اشکان اشکانی
  • مدیر صدابرداری: بابک اردلان
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • طراح صحنه: محمد محمدی
  • طراح لباس: شیده محمودزاده
  • تدوین‌گر: سپیده عبدالوهاب
  • آهنگ‌ساز: علی شهبازی

نظرات