علت طلاق مرجانه گلچین و کریم آتشی و ماجرای کشتن همسایه توسط کریم آتشی

0

علت طلاق کریم آتشی و مرجانه گلچین و ماجرای قتل توسط کریم آتشی کارگردان سینما و اطاعات کامل شخصی و زندگی نامه و ازدواج و طلاق از مرجانه گلچین که نامش بعد از قتل همسایه اش رسانه ای شد و حالا جدیدترین خبرها از ماجرای قتل توسط این کارگران را مشاهده میکنید

علت طلاق مرجانه گلچین و کریم آتشی و ماجرای کشتن همسایه توسط کریم آتشی + بیوگرافی کامل

علت طلاق مرجانه گلچین و کریم آتشی و ماجرای کشتن همسایه توسط کریم آتشی

کریم آتشی متولد ۱۳۴۳ در شهر ری، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده ایرانی ، دارای مدرک تحصیلی دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران است و از جمله آثار وی در قامت کارگردان و تهیه کننده و فیلم ساز میتوان به نطفه شوم, متهم, سلام به انتظار, انتهای قدرت ,پنجاه روز التهاب و ..‌‌. می باشد‌.

همسر سابق مرجانه گلچین کیست

کریم آتشی کارگردانی که قاتل شد ، کریم آتشی همسر سابق مرجانه گلچین است. دربیاره علت طلاق و جدایی این طوج بعد از ۱۰ سال او در در سال ۱۳۹۵ خانم گلچین در برنامه‌ی دورهمی گفته بود همسرش با بازیگری وی موافق نبوده و او نیز به خواست همسرش به مدت ده سال بازیگری را کنار گذاشت اما سرانجام نتوانست با شرایط کنار آمده و بار دیگر دنیای بازیگری بازگشت و از همسرش نیز جدا شد.

ماجرای قتل توسط کریم آتشی و کشتن همسایه

کریم آتشی؛ کارگردان و فیلم نامه نویس چهارشنبه شب ۱۹ شهریورماه ۹۹ پس از درگیری با همسایه خود در خیابان خواجه نصیر خیابان شریعتی تهران او را با شلیک گلوله با کلت کمری به قتل رساند.

او پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد که در نهایت ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی کریم آتشی را دستگیر کردند.

کریم آتشی در بازجویی های اولیه مدعی شده است که صدای چرخ خیاطی همسایه مرا آزار می داد ، چند مرتبه تذکر دادم ؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل شکل گرفت.

 

گفتنی است مرجانه دلدار گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران ، بازیگر سنما و تلویزیون ،فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد.

مرجانه گلچین در سال ۱۳۵۶ وقتی ۹ ساله بود توسط خواهرش (منیژه) که بازیگر تئاتر بود به غلامحسین لطفی برای بازی در مجموعه ای بنام اخلاق در خانواده معرفی شد. با این سریال اولین بار جلوی دوربین رفت سپس به سمت تئاتر کودکان رفت و روی صحنه تجربیات زیادی بدست آورد. با دومین تجربه در سریال آئینه (سال ۱۳۶۴) وقتی ۱۸ ساله حرفه ای بازیگری را تجربه کرد سپس سال ۱۳۶۶ با فیلم سینمایی گل مریم وارد سینما شد

 

نظرات