بیوگرافی و عکسهای حدیث میرامینی بازیگر

2

بیوگرافی و عکسهای حدیث میرامینی بازیگر

بیوگرافی حدیث میرامینی

حدیث میرامینی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد.

حدیث میر امینی فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد. رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد.

بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. تفریح مورد علاقه ی حدیث میر امینی فیلم دیدن و ورزش کردن است . و این بازیگر شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد. حدیث میرامینی به سهیلی زاده و مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند.

حدیث میرامینی

همسر حدیث میرامینی

حدیث میرامینی با مجتبی رجبی یکی از بازیگران سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم در سال ۹۵ ازدواج کرده است.

حدیث میرامینی

فیلم شناسی حدیث میرامینی

فیلم‌های تلویزیونی

قصیدهٔ شب بارانی    علی سبزواری
گزارش یک اعدام     ابراهیم شیبانی
رها     بشیر آزادپور
مرد     سیروس الوند
اتوبوس     نیما اقلیما
دژ شوق     سید مجید پرهیز
چشم خدا      احسان صادقی
قصه داوود و قمری    ۱۳۹۰      آیدا پناهنده
پاپوش       منوچهر هادی
آوازهای مادرانه           اصغر هاشمی
نیمه شب
نگین         احمد معظمی
داستان ما، قصه تو     ۱۳۹۱      رضا بهشتی
سرانجام     احمد معظمی

حدیث میرامینی

مجموعه تلویزیونی

هویت    ۱۳۸۶     مهدی ودادی
گیلعاد     ۱۳۸۷    حسین سهیلی‌زاده
گل‌های گرمسیری      ۱۳۸۷      محمد مهدی عسگرپور
شب می‌گذرد     ۱۳۸۷     راما قویدل
دلنوازان     ۱۳۸۸    حسین سهیلی‌زاده
زن‌بابا     ۱۳۸۹     سعید آقاخانی
سراب      ۱۳۹۰     حسین سهیلی‌زاده
ساختمان پزشکان (حضور افتخاری در دو قسمت پایانی)     ۱۳۹۰      سروش صحت
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (حضور در دو اپیزود)     ۱۳۹۰
خداحافظ بچه      ۱۳۹۱     منوچهر هادی
یه تیکه زمین     ۱۳۹۱      مهدی کریم پور
ستایش (سری دوم)     ۱۳۹۲     سعید سلطانی
همه چیز آنجاست      ۱۳۹۳     شهرام شاه‌حسینی
عشق تعطیل نیست     ۱۳۹۴      بیژن بیرنگ         نمایش خانگی
نیاز     ۱۳۹۴      حسین سهیلی‌زاده
زعفرانی      ۱۳۹۴     حامد محمدی
در جستجوی آرامش      ۱۳۹۵-۱۳۹۶     سعید سلطانی
سریال هیئت مدیره     ۱۳۹۶     مازیار میری

به تازگی نیز در سریال ستایش ۳ در حال ایفای نقش هستند.

فیلم‌های سینمایی

شب حورا     ۱۳۸۶     شهاب ملت‌خواه
ورود آقایان ممنوع   ۱۳۹۰     رامبد جوان
من و زیبا      ۱۳۹۰     فریدون حسن‌پور
مورچه‌ها     ۱۳۹۲     مسعود محمدی (شبکه خانگی)
آااادت نمی‌کنیم     ۱۳۹۴     ابراهیم ابراهیمیان
زار     ۱۳۹۵

تئاتر

۱ با جانی دپ در فتوشاپ ۱۳۹۱ سید علی هاشمی

گلچین گفت‌وگو با حدیث میرامینی

کار کردن با آقای ابراهیمیان چگونه بود؟ چطور برای بازی در این نقش به ایشان معرفی شدید؟

فوق‌العاده بود. ایشان برای من فیلمنامه را فرستادند که وقتی آن را خواندم خیلی دوستش داشتم. از نزدیک هم با ایشان آشنا بودم و می‌دانستم آدم بسیار خلاق، خوش ذوق و با اخلاقی است. بنابراین هر چند نقشم کوتاه بود، اما با توجه به عوامل گروه، فیلمنامه و… این کار را پذیرفتم. حتی نقشم آنقدر کوتاه است که می‌توان گفت به نوعی مهمان این کارم…

وقتی فیلمنامه را خواندید و متوجه روحیات شخصیت دختر دانشجو شدید، اولین مواجهه‌تان با این نقش چگونه بود و چه برداشتی از این شخصیت داشتید؟

وقتی فیلمنامه را می‌خواندم تا اواسط داستان تصورم این بود که این کاراکتر وسیله‌ای است برای ادامه دادن قصه، اما هر چه جلوتر می‌رفتم این شخصیت برایم پیچیده می‌شد. در واقع بازی کردن دو پهلوی این کاراکتر برایم جذاب بود. چون در ابتدا فکر می‌کنیم که خیلی ساده است، اما این تمام ماجرا نیست و… من پیچیدگی این شخصیت را دوست داشتم.

یعنی اگر بازیگران مقابل تان چهره‌هایی مانند (هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن، ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ) و آقای ابراهیمیان هم کارگردان کار نبودند، باز هم این نقش را می‌پذیرفتید؟

خب، هر بازیگری برای انتخابی که می‌کند معیارهای خودش را دارد. من هم برای پذیرش این نقش دلایل متعددی اعم از کارگردان، بازیگران کار و… را دارم.

قبل از بازی آیا به دنبال ما به ازای بیرونی برای نقش هم بودید که از او الگوبرداری کنید؟

ببینید این یک بحث کلی است که در واقع روش کلی هر بازیگری برای ایفای یک نقش را شامل می‌شود، اما واقعا فشردگی کار ما به قدری زیاد است که معمولا فرصت این کار را نداریم. در چنین مواردی باید از بانک عاطفی مان استفاده کنیم. یعنی در روند زندگی‌مان اتفاقاتی می‌افتد که از آنها الگو برداری و ذخیره شان می‌کنیم تا در چنین مواردی از آنها استفاده کنیم.

بازی در کنار بازیگران چهره چه تجربه‌ای برایتان داشت؟

خیلی لذت‌بخش بود. قطعا وقتی در کنار بازیگران باتجربه و حرفه‌ای قرار می‌گیرید آرامش خاطری پیدا می‌کنید که درگیر خیلی از مسائل نمی‌شوید و همین روی بازی‌تان تاثیر می‌گذارد.

بازی در کنارشان برایتان ترسناک نبود؟

(می‌خندد) ترس ندارد که، افتخار دارد. همه بازیگرها کار می‌کنند که به اینجا برسند. ضمن این که من جزو بازیگران خوش شانسی بودم که عموما با بازیگران خوب و پیشکسوت بازی کردم.

«عادت نمی‌کنیم» را خیلی راحت می‌توان در زمره فیلم‌های سینمای بدنه قرار داد. چون نمادهای این سینما را دارد. تعریف خود شما از این فیلم چیست؟

من کلا سینمای درام و اجتماعی را دوست دارم. چون فکر می‌کنم لازمه هر جامعه‌ای این است که در کنار تمام گونه‌هایش گونه اجتماعی هم داشته باشد.

ژانر اجتماعی به اعتقاد من ثبت‌کننده رویدادها و وقایعی است که در هر دوره از تاریخ در جامعه‌ای می‌افتد. «عادت نمی‌کنیم» هم داستان خوبی داشت و سارا سلطانی فیلمنامه‌نویس توانایی است. در کل با توجه به خط اصلی داستان و عوامل مجموعه این کار، کار آبرومندی شده که الان متاسفانه کمتر در سینما دیده می‌شود.

حدیث میرامینی

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یک عطرباز حرفه‌ای

اینکه چه عطری با سلیقه شما جور است و چه عطری با جیب شما همخوانی دارد، نکته‌ای است که به شخص بازمی‌گردد؛ به همین دلیل این روزها انتخاب یک عطر خوب، به یک موضوع مهم در استایل هر شخصی تبدیل شده است.

برای این موضوع سراغ یکی از هنرمندان جوان سینما و تلویزیون یعنی حدیث میرامینی رفته‌ایم که اتفاقا دنیای عطر را دوست دارد. او ضمن معرفی چند عطر به شما می‌گوید که نباید در خرید عطر ولخرجی کرد و نباید اسیر برندهای گران‌قیمت شد، بلکه باید به ذائقه و احساسات درونی خود احترام گذاشت چرا که می‌‌توان آدم‌ها را از روی رایحه عطرشان شناسایی کرد.

هدیه‌ای در ۱۵ سالگی

رابطه من با عطر و دنیای عطرها بسیار خوب است و اصولا استفاده از عطر را دوست دارم. یادم نمی‌آید از چه زمانی عطر زدن برای من جدی شد، فقط می‌دانم ۱۵ ساله بودم که از یک دوست، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت و از آن زمان استفاده از عطر تبدیل به عادتی ثابت برای من شد.

خرید عطر در زمان نیاز

تنها زمانی‌که عطرم تمام بشود، نیاز به خرید آن را احساس می‌کنم. البته به قواعدی مانند شروع فصل جدید و تغییر عطرها و رایحه‌ها توجه دارم اما اصولا هم این شکلی است که بیشتر اوقات تقریبا شیشه عطرم با تمام شدن هر فصلی تمام می‌شود! ضمن اینکه شرایط دیگری هم ممکن است مرا برای خرید عطر ترغیب کند؛ مثلا گاهی پیش می‌آید رایحه‌ای به مشامم می‌رسد که سال‌ها پیش از آن عطر استفاده می‌کردم و حالا با این تجدیدخاطره احساس می‌کنم چقدر خوب است، دوباره آن عطر را تهیه کنم…

عطر با رایحه گل‌ها

دوست دارم از عطرهایی استفاده کنم که از ترکیب رایحه گل‌ها ساخته می‌شود چرا که به نظرم رایحه دلنشین‌تری نسبت به عطرهای دیگر دارند. ضمن اینکه این عطرها برای فصول گرم مانند تابستان انتخاب مناسب‌تری هستند.

پای ثابت عطرهای من

عطر محبوب من «Lanvin Eclat» است. در واقع عطر ثابت من است که همیشه آن را شارژ می‌کنم. آشنایی من با این عطر بازهم به شکل هدیه‌ای از یک دوست عزیز بود. در واقع علاقه‌ای که به آن دوست داشتم با علاقه‌ای که به آن عطر پیدا کردم، همراه شد تا در این سال‌ها پای ثابت عطرهای مورد استفاده من باشد.

رایحه چوب، ناب‌ترین رایحه

اساسا شامه بسیار تیزی دارم و به همین علت رایحه‌های مختلف طبیعی روی من تاثیر می‌گذارند. به نظرم رایحه چوب، ناب‌ترین رایحه طبیعت است و در کنار آن به عطر گل‌ها علاقه ویژه‌ای دارم. روی همین اصل عطری چون «Narcisse» را که رایحه گل‌نرگس است خیلی دوست دارم یا عطری از «Marc Jacobs» به نام «Daisy» که رایحه گل‌یاس دارد.

عکسهای حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

2 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای حدیث میرامینی بازیگر

  1. مهسا گفت:

    فکر کردی چند تا فیلم بازی کردی خیلی بازیگر خوبی هستی

  2. لیمو گفت:

    سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

نظرات