زمان پخش و تکرار سریال سیاه چاله از فیلم نت ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال سیاه چاله : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سیاه چاله برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال سیاه چاله

این مجموعه به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال قرار است از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه نمایش خانگی از فیلم نت پخش می شود و قطعا مورد استقبال قرار می گیرد.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به حسن پورشیرازی،ژاله صامتی،مهران احمدی،شهره سلطانی،الناز حبیبی،مجید نوروزی،بهرنگ علوی،سعید عطاییان،مهرناز افلاکیان و… اشاره کرد.

این سریال فردی بنام جمشید را روایت میکند کـه در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی اسـت. در شرایطی کـه جمشید بالاجبار راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع میشود کـه تصور میکند زندگی خانواده را التیام خواهد بخشید، ولی اقدام او تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌اي بزرگتر می کند….

داستان کلی این اثر در رابطه با خانواده اي ساده و فقیر اسـت. انها بطور اتفاقی متوجه می‌شوند کـه خط انتقال نفت از زیر خانه هاي انها عبور می کند. حال میخواهند از این موقعیت استفاده کرده و درآمد مناسبی را از این راه بـه دست آورند. این تصمیم باعث می شود تا دچار چالش هاي گوناگونی شوند کـه بطن داستان را تشکیل داده و باعث جذابیت آن می شود.

زمان پخش سریال سیاه چاله

ساعت تکرار و زمان پخش سریال سیاه چاله از شبکه خانگی فیلم نت

این سریال ۱۵ قسمتی از جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ هر هفته ساعت ۱۲ ظهر به طور اختصاصی از فیلم نت پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به رایان بیگی،صفر محمدی،سعید نعمتی،ایمان برات پور،میثم رازفر،رحمان تقی پور،رضا بهبودی،عباس جمشیدی فر و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات