بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده +‌عکس و داستان

0

فیلم تا افطار چیزی نمانده به کارگردانی حامد حسینی و تهیه کنندگی فرید شب خیز و با موضوع درام اجتماعی و مذهبی تولید شده و قرار بر این است از شبکه آی فیلم پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون عبدالرضا اکبری (مرتضی)، فرشید زارعی فر، مهران رجبی، سودابه بیضایی (پری)، ساناز سماواتی، مهدی صباعی (امیر)، علی شب خیز (علیرضا)، مهران رجبی، بیتا بیگی، هما خاکپاش، فرحناز منافی ظاهر در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده و بیوگرافی نقش هایشان در فیلم تا افطار چیزی نمانده با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده با عکس جدید

فیلم تا افطار چیزی نمانده به کارگردانی حامد حسینی و تهیه کنندگی فرید شب خیز و نویسندگی مژگان تجمیدی محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم برای اولین بار در همان سال پخش شد. تا افطار چیزی نمانده داستان درام اجتماعی و مذهبی دارد و زندگی دختری به نام پری را روایت می کند که به کما رفته. در خلاصه داستان فیلم، توضیحی آمده است: فردی به نام «اسدی» است که در پی تصادفی که منجر به مرگ طرف مقابل شده به زندان می افتد. شخصی به نام «مستوفی» با پرداخت دیه او را از زندان آزاد می‌کند. «پری» که با عجله به پیشواز پدرش می رفت با پسر مستوفی تصادف کرده و دچار مرگ مغزی می شود.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده با عکس جدید

اسامی بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده

بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده به کارگردانی حامد حسینی عبارتند از:

عبدالرضا اکبری، فرشید زارعی فر، مهران رجبی، سودابه بیضایی، ساناز سماواتی، مهدی صباعی، علی شب خیز، مهران رجبی، بیتا بیگی، هما خاکپاش، فرحناز منافی ظاهر که از بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده می باشند.

اسامی بازیگران فیلم تا افطار چیزی نمانده

معرفی کلی فیلم تا افطار چیزی نمانده

فیلم‌تا افطار چیزی نمانده یکی از قدیمی ترین فیلم های سینما در ژانر درام اجتماعی و مذهبی بوده که تاکنون چند بار از تلویزیون پخش شده است و حالا در نوروز امسال نیز قرار است بر روی آنتن شبکه آی فیلم برود. این فیلم بدلیل موضوع و محتوای مذهبی و ماه رمضانی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

فيلم تلويزيوني «تا افطار چيزي نمانده» كه اولين تجربه كارگرداني حامد حسيني است. اساس و پايه اين فیلم برخورد چند خانواده است كه اهداي عضو، آزاد كردن زندانيان و… را در اين ماه مبناي كار خداپسندانه قرار داده‌اند.

خلاصه داستان

داستان تا افطار چیزی نمانده داستان درام و مذهبی دارد. فیلم داستان ابتدا با الله‌اکبر اذان سحر در یک روز جدید شروع می‌شود؛ روزی همچون روزهای دیگر. در این روز ۵ خانواده درگیر برخی اتفاقات می‌شوند و در یک زمان و مکان مشخص به‌هم پیوند می‌خورند و در آخر با الله‌اکبر افطار، ماجرا به پایان می‌رسد.

در واقع داستان کلی تا افطار چیزی نمانده در مورد زندگی فردی به نام «اسدی» است که در پی تصادفی که منجر به مرگ طرف مقابل شده به زندان می افتد را روایت می کند. شخصی به نام «مستوفی» با پرداخت دیه او را از زندان آزاد می‌کند. «پری» که با عجله به پیشواز پدرش می رفت با پسر مستوفی تصادف کرده و دچار مرگ مغزی می شود.

معرفی کلی فیلم تا افطار چیزی نمانده

زمان پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

فیلم تلویزیونی «تا افطار چیزی نمانده»، پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

مهدی صبایی بازیگر نقش امیر در فیلم تا افطار چیزی نمانده کیست

بیوگرافی مهدی صبایی

مهدي صبايي بازیگر نقش امیر در فیلم تا افطار چیزی نمانده درباره نقشش می گوید: در نقش امير مي‌كوشم هيچ رگه‌اي از طنز تلخ و شيرين نداشته باشم و كاملا شخصيت واقعي يك وكيل را بازي كنم كه اگر حتي در واقعيت هم روزي وكيل بودم همان رفتاري را انجام مي‌دادم كه الان ايفاگر نقش آن هستم.» «امير وكيلي است كه بر اثر سانحه‌اي خانواده خود را از دست داده و زندگي‌اش روبه انزوا رفته و ناخواسته درگير برخي ماجراها مي‌شود».

مهدی صبایی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر است و اغلب با سریال «روزگار جواني» ياد مي‌كنيم. وي در آثار متعددي چون مسافر زمان، آينه‌هاي نشكن، روزگار قريب و… و تله‌فيلم‌هايي چون حسرت، صداي ردپاي ترديد، خواب بد و… حضور داشته است و اين روزها سريال‌هايي همچون «تا رهايي» حسين تبريزي و «باغ‌هاي مه‌ گرفته» هوشنگ درويش‌پور را در نوبت پخش دارد.

بیوگرافی سودابه بیضایی

سودابه بیضایی بازیگر نقش پری در فیلم تا افطار چیزی نمانده کیست

سودابه بیضایی بازیگر نقش پری در فیلم تا افطار چیزی نمانده می باشد. در سال ۱۳۶۰ در شهر شیراز متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات است. سودابه بيضايي كه سريال «ستاره‌‌هاي سربي» محمدرضا آهنج و ۲ اثر «محافظ» و «كودك و فرشته» را در نوبت پخش دارد و در سريال «هوش سياه» مسعود آب‌پرور كاراكتر نقش سروان عزيزي را به عهده داشت در فيلم تلويزيوني تا افطار چيزي نمانده نيز نقش پري، دختر مرتضي (راننده تاكسي)‌ را به عهده دارد كه به عنوان محور اصلي در خط‌دهي به جريانات كلي داستان نقش پررنگي را ايفا مي‌كند.

بيضايي درخصوص شخصيت پري توضيح مي‌دهد: «پري دختري است كه سرپرستي خانواده خود را به عهده دارد و آنها را حمايت مي‌كند و از بيماري چشمش رنج مي‌برد، او در اين قصه درگير ماجراي پدر و بيماري‌اش مي‌شود.»

علی شب خیز

بازيگر نقش عليرضا در فیلم تا افطار چیزی نمانده کیست

علي شب‌ خيز بازيگر نقش عليرضا در فیلم تا افطار چیزی نمانده می باشد. علي شب‌خيز كه از سال ۸۰ در عرصه تلويزيون، بازيگري را آغاز كرده در چند فيلم تلويزيوني مثل «پيچ و خمي در شهر»، «خواستگاران» و… حضور داشته و با اجرا در برنامه «ماه مهربان» شبكه ۳ سيما) شناخته شده است و به گفته خودش ۱۰ سالي كار تئاتر كودك انجام داده و رشته تحصيلي‌اش معماري و شغلش موسيقي است و كار بازيگري نيز انجام مي‌دهد. علي شب‌خيز درخصوص شخصيت عليرضا مي‌گويد: عليرضا پسر حاجي (با بازي مهران رجبي)‌ شخصيتي است مثبت كه طي اتفاقاتي دچار سردرگمي مي‌شود و تصادف مي‌كند كه ناخواسته به خاطر كسي ديگر، بي‌گناه به زندان مي‌رود.

علی شب خیز کارگردانی سریال” شهرک جیم” را برعهده داشته است.

ساناز سماواتی

ساناز سماواتی، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی است.

عوامل

تهيه‌كننده: فريد شب‌خيز
كارگردان: حامد حسيني
دستيار: بهنام مسعودي
دستياور اول كارگردان و برنامه‌ريز: حميد نعمتي
دستيار دوم كارگردان و روابط عمومي: امير مطلق
نويسنده: مژگان تمجيدي
مدير توليد: محمد هاشم‌زاده
منشي صحنه: سميرا شكوري،
طراح صحنه و لباس: عليرضا ميرزاعباسي
طراح گريم: شهرام خلج
مدير تصويربرداري: علي عالمي
مدير صدابرداري: هادي افشار
مدير تداركات: سيروان حسيني
عكاس: امير رنجبر.

نظرات