زمان پخش و تکرار سریال نمایش خانگی نیوکمپ از فیلیمو ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال نیوکمپ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نیوکمپ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال نیوکمپ

این مجموعه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی زینب تقوایی محصول سال ۱۴۰۱ در زانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال به زودی قرار است از پلتفرم فیلیمو پخش شود و قطعا بسیار موفق و پر مخاطب خواهد بود.این سریال قرار است از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو پخش شود. فیلمنامه این سریال را بابک کایدان براساس طرحی از بهرام افشاری به نگارش درآورده است. این سریال ابتدا قرار بود توسط کمال تبریزی ساخته شود، اما طولانی شدن مراحل پیش تولید موجب شد تا سرمایه گذار تصمیم به تغییر کارگردان بگیرد.

از جمله هنرمندان سریال می توان به اکبر عبدی،حمید گودرزی،بهاره افشاری،حامد آهنگی،لیلا اوتادی،ملیکا شریفی‌نیا،الهه منصوریان،سهیلا منصوریان،ساناز سعیدی،فرزاد فرزین،لادن ژافه‌وند،ایمان صفا،گیتی قاسمی،حسن معجونی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه ۹۲ لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. در واقع این سریال قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند…

این سریال کمدی به تازگی نامش را از «نیوکمپ» به «لیونل مسی» تغییر داده است. هر چند این تغییر نام تا حدی متاثر از قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است، اما ارتباطی مستقیم با محتوای سریال دارد.

زمان پخش سریال نیوکمپ

ساعت تکرار و زمان پخش سریال نیوکمپ از فیلیمو

این سریال ۱۵ قسمتی هر هفته یکشنبه ها از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این سریال می توان بهشاد شریفیان،سعید نعمتی،صفر کشکولی،کریم قربانی،یوسف کرمی،شیرین منجمی،معین محمودزاده،پیمان قربانی‌صفا،امیرحسین موسوی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات