اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم موقعیت مهدی با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

3

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم موقعیت مهدی با نقش + داستان و عکس ها و بیوگرافی بازیگران زن و مرد فیلم موقعیت مهدی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم سینمایی موقعیت مهدی، فیلم ایرانی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، دفاع مقدس و جنگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم موقعیت مهدی با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

 

خلاصه داستان

فیلم “موقعیت مهدی” روایتگر زندگی فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ است. مهدی باکری، شهردار ارومیه بعد از شماتت‌های یک پیرزن سیل‌زده، خدمت را نه در شهرداری که در بازگشت به سپاه و عزیمت به جبهه می‌بیند.

خلاصه داستان فیلم وقعیت مهدی

مهدی پیش از اعزام، به خواستگاری صفیه رفته و مراسم ساده‌ ازدواج‌شان را هم برگزار می‌کند. گفتنی است این فیلم ابتدا بنا بود یک مینی سریال پنج قسمتی به نام “عاشورا” باشد، فیلمی درباره‌ی لشکر عاشورا و با روایتی از زندگی شهید مهدی باکری، که با توجه به کیفیت تولید، سازندگانش این اثر را بر آن داشت تا نسخه‌ی سینمایی از آن را نیز برای نمایش در جشنواره تهیه کنند.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم موقعیت مهدی به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم موقعیت مهدی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: هادی حجازی فر، تهیه کننده: حبیب الله والی نژاد، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، چهره‌پرداز: شهرام خلج، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: بهزاد آقابیگی، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذار: مهدی ملکوتی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، جلوه‌های میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های بصری: محمد برادران.

3 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم موقعیت مهدی با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

  1. بارسا گفت:

    خو احمق خر اونا ترک بودن بایدم ترکی حرف بزنن چون اون موقع اونجوری بوده دیگه

  2. وحید گفت:

    دوست عزیز کسی شمارو مجبور نکرده که حتما باید ببینی نگاه نکن عزیز دل صبر کن فیلم به زبان فارسی بسازن شما نگاه کن تا اعصابت هم خورد نشه

  3. علی گفت:
    4
    16

    فیلم ایرانی با زیرنویس فارسی … بخدا نوبره. نمیدونم حجازی فر چی پیش خودش فکر کرده که کل فیلمو ترکی حرف میزنن

نظرات