اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آقای مدیر +‌داستان و اسامی نقش ها با عکس

0

فیلم آقای مدیر (۱۳۹۰) : خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر با هنرنمایی و بازی مهران رجبی (احمد یاوری)، مهران رنجبر (بهرام) امیر غفارمنش (سعید)، اشکان اشتیاق (پوریا)، عباس جمشیدی فر (شهرام) قربان نجفی، نازنین مفخم، معصومه بافنده و میلاد پایاب با عکس ها و نبیوگرافی تمامی بازیگران فیلم آقای مدیر همراه و اسامی عوامل و دانلود کامل و زمان پخش ۱۴۰۲ از آی فیلم… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم آقای مدیر

«آقای مدیر» نام یک فیلم ایرانی به کارگردانی حسن آقاکریمی و نویسندگی رضا حیدرنژاد و تهیه‌کنندگی مجید عباسی است که در سال ۱۳۹۰ تولید شده و در همان سال روی پرده سینماهای ایران رفت. این فیلم ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش میشود.

این فیلم به کارگردانی حسن آقاکریمی و نویسندگی رضا حیدرنژاد و تهیه‌کنندگی مجید عباسی محصول سال ۱۳۹۰ در زانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم برای اولین بار در همین سال پخش شد.

اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر

در فیلم آقای مدیر بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: مهران رجبی (احمد یاوری)، مهران رنجبر (بهرام) امیر غفارمنش (سعید)، اشکان اشتیاق (پوریا)، عباس جمشیدی فر (شهرام) قربان نجفی، نازنین مفخم، معصومه بافنده و میلاد پایاب و … به هنرمندی پرداخته اند

خلاصه داستان فیلم آقای مدیر

پوریا پسر آقای فتوحی برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی مکانیک به ایران بازگشته و در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند. فتوحی که مدتی است از حال پوریا خبر ندارد، از دوست قدیمی خود احمد یاوری که به آقا مدیر معروف است خواستار پیگیری وضعیت پوریا می‌شود. آقا مدیر با رفتن به خانه پوریا متوجه می‌شود که در آن خانه علاوه بر پوریا، چهار جوان دیگر به نام‌های سعید، شهرام، بهرام و پیمان نیز زندگی می‌کنند و…

خلاصه فیلم آقای مدیر

بیوگرافی بازیگران فیلم آقای مدیر با نقش

مهران رجبی

زادهٔ ۱۲ دی ۱۳۴ بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در کودک و سرباز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. از دیگر آثار او می توان به مارمولک، سه زن، ده رقمی، شیر و عسل، خانه پدری، رسوایی، کوسه، صاحبدلان، یک مشت پر عقاب، چاردیواری، دزد و پلیس، دردسر های عظیم، خوشنام، ساخت ایران و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم آقای مدیر

مهران رجبی بازیگر نقش اول فیلم اقای مدیر

نازنین مفخم

زاده ۱۳۳۶ – تهران تدوین‌گر و بازیگر اهل ایران است. وی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده‌است.از جمله آثار این هنرمند پیشکسوت می توان به کودک و سرباز، شام آخر، دست های خالی، کیمیا و خاک، متل قو، پاپ، سوفی و دیوانه، اژدر و… اشاره کرد.او همسر محمد آلادپوش مدیر فیلمبرداری سینماست.

عوامل فیلم آقای مدیر

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروقی، صدابردار:امیر نوبخت حقیقی، چهره‌پردازی :حسین صالحیان، موسیقی متن :بهزاد عبدی.

نظرات