بیوگرافی و عکس های احمدرضا امامی قهرمان MMA و هنرهای رزمی

0

با بیوگرافی احمدرضا امامی متولد ۱۳۶۷ اهل تهران فایتر و قهرمان mma و هنرهای رزمی و بازیکن تیم ملی سامبو ایران ، عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی احمدرضا امامی و همسرش ، زندگینامه احمدرضا امامی رزمی کار و همسرش ، زندگی شخصی و ورزشی و افتخارات و سوابق کامل در مسابقات و خانواده و پیج اینستاگرامش را به مناسبت درخشش در مسابقات معتبر اروپایی KING OF KINGS در سال ۲۰۲۱ و کسب کمربند قهرمانی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی احمدرضا امامی قهرمان MMA و همسرش+ زندگی شخصی و افتخارات ورزشی

 

بیوگرافی احمدرضا امامی

احمدرضا امامی متولد ۱ آبان سال ۱۳۶۷ اهل شهر تهران متولد شد. او فایتر ، قهرمان mma و هنرهای رزمی و بازیکن تیم ملی سامبو ایران و دارای مدرک درجه یک بین المللی مربیگری در رشته ورزشی ووشو، داور رسمی فدراسیون ووشو و کارشناس ارشد تغذیه و حرکات اصلاحی نیز میباست که به تازگی کمربند قهرمانی مسابقات معتبر اروپایی کینگ آف کینگ را در سال ۲۰۲۱ از آن خود کرده است.

سوابق ورزشی از کاراته و ووشو تا مسابقات ام ام ای

امامی فعالیت ورزشی خود را از سال ۱۳۷۲ در رشته ژیمناستیک آغاز کرده و توانست با درخشش در این مسابقات مقام قهرمانی را در سال ۱۳۷۴ در  مسابقات ژیمناستیک نونهالان ایران از آن خود کند ، اما به دلیل علاقه به ورزشی خشن و رزمی از رشته ژیمناستیک فاصله گرفت و از سال ۱۳۷۵ وارد رشته ورزشی کاراته شد و موفق شد تا قهرمان مسابقات کاراته نوجوانان ایران شود.

بیوگرافی و عکس های احمدرضا امامی قهرمان MMA و هنرهای رزمی

از سال ۱۳۸۰ از کاراته به ووشو تغییر رشته داد و وارد رشته ورزشی ووشو شد و در سال ۱۳۸۳ به عضویت تیم ملی جوانان در رشته ورزشی ووشو درآمد و افتخارات و مدال های زیادی در لیگ برتر ووشو ایران و چندین مسابقه برون مرزی کسب کرد.

اما شروع حرفه ای امامی در رشته سامبو بعد از کناره گیری از ووشو بود که شباهت زیادی به ورزش MMA دارد. او بعد از فعالیت در این رشته به عضویت تیم ملی سامبو ایران درآمد و همراه با این تیم در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی شرکت کرد و در حال حاضر به عنوان بازیکن و مبارز حرفه‌ای در MMA مشغول به فعالیت میباشد.

ازدواج و همسر احمدرضا امامی

از زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج وی خبری منتشر نشده است

احمدرضا امامی قهرمان MMA در سال 2021

قهرمان مسابقات MMA در ترکیه ۲۰۲۱

احمدرضا امامی، فایتر ایرانی در اوت ۲۰۲۱ توانست در سازمان اروپایی KING OF KINGS یا همان سازمان KOK FIGHTS با اقتدار رکورد ۰-۵ را کسب کند

از نکات برجسته مبارزات احمدرضا در این سازمان مطرح اروپایی این است که دو مدعی قدرتمند از کشور روسیه مقابل این مبارز ایرانی قرار گرفتند که یک نفر در کمتر از یک دقیقه ناک اوت شد و دیگری در شب برگزاری مسابقه از مبارزه با او انصراف داد.

وی پس از شکست قهرمان سابق سازمان KOK FIGHTS و دریافت کمربند قهرمانی MMA این کمربند به مردم شریف ایران تقدیم کرد.

پیج اینستاگرام احمدرضا امامی

صفحه رسمی این ورزشکار در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی ahmadreza_emami در دسترس عموم قرار دارد.

عکس های جدید احمد رضا امامی رزمی کار و قهرمان مسابقات ام ام ای

بیوگرافی احمدرضا امامی

عکس ها و تصاویر شخصی و جدید احمدرضا امامی 1400

مسابقات رزمی احمدرضا امامی عضو تیم ملی سامبو ایران

احمدرضا امامی

پیج اینستاگرام احمدرضا امامی

نظرات