بیوگرافی و عکس های علیرضا حیدری کشتی گیر

0

بیوگرافی و عکس های علیرضا حیدری کشتی گیر

علیرضا حیدری کشتی گیر پیشکسوت و رئیس فدراسیون جهانی کشتی آزاد را در سایت حرف تازه با بیوگرافی کامل و مصاحبه شخصی و عکس ها و سوابق کشتی از کودکی تا قهرمانی و همسر و خبر ازدواج و آدرس اینستاگرام و تصادف وحشتناک را مشاهده کنید.

بیوگرافی علیرضا حیدری

علیرضا حیدری کشتی گیر در ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در ملایر به دنیا آمده و کشتی‌گیر اسبق تیم ملی و رئیس فدراسیون جهانی کشتی می باشد به دلیل کشتی نتوانست ادامه تحصیل دهد، اما بعدها ادامه تحصیل داده و مدرک لیسانس حقوق را دریافت می کند.
همه ما بارها شاهد مسابقات و رفتن روی سکوهای جهانی، المپیک و آسیایی او بودیم و بارها کمر بسیاری از قهرمانان و مدال آوران جهان را به خاک کشید و باعث افتخار و غرور ایرانی شد.

علیرضا حیدری

علیرضا پدرش را در شش سالگی از دست داده و همراه برادرش وحید در کرج به کشتی پرداخته و عضو تیم مهرشهر کرج شد و برای اولین بار به تیم ملی نوجوانان در ۱۷ سالگی دعوت شد.
وی دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن و دارنده یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازیهای آسیایی و چهار طلا و یک برنز قهرمانی آسیا در وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد می باشد.

علیرضا حیدری

همسر علیرضا حیدری

این ورزشکار عرصه کشتی دیر ازدواج کرده و در سال ۹۴ وارد زندگی مشترک شده و گفته به تازگی متاهل شده‌ام و امیدوارم همسر خوبی باشم.

شروع فعالیت

اولین باری که روی تشک رفتم در ۱۲ سالگی و در باشگاه شهرداری مهرشهر بود و اولین عکسی از من چاپ شد دوم راهنمایی بودم. یکی از روزنامه‌ها عکس سیاه و سفیدم را چاپ کرد.

 

علیرضا حیدری

تیم ملی کشتی

حیدری از سال ۱۹۹۷ در ترکیب تیم ملی کشتی ایران قرار گرفته و در وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقه داد.
او در اولین کشتی ملی خود با یک شکست از لس گاچز آمریکایی به مقام سوم رسید اما به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر مسابقات انتخاب شد. اما در قهرمانی جهان ۱۹۹۸ تهران تمام حریفان خود را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.
حیدری در همین سال در بازی‌های آسیایی بانکوک نیز به مدال طلا رسید.
حاصل تلاش این پیشکسوت کشتی برای تیم ملی مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن و یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازیهای آسیایی و چهار طلا و یک برنز قهرمانی آسیا در وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد می باشد

علیرضا حیدری

خداحافظی از کشتی

حیدری در ۳۳ سالگی در سال ۱۳۸۷ از تشک کشتی خداحافظی کرد و قبل از خداحافظی از ورزش حرفه‌ای به سمت سرمربی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران نائل شد.

علیرضا حیدری

بازیگر شدن علیرضا حیدری

حیدری در سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم من یک ایرانی‌ام، که در کشور اکراین ساخته شد وارد عرصه سینما و بازیگری شده و این هنر را تجربه کرد و در نقش اول نیز ظاهر شده است.

خودم را متعلق به دنیای ورزش می دانم و سینماگر نمی دانم اما وقتی از تشک کشتی بیرون می آییم با خودمان فکر می کنیم که بالاخره باید کاری بکنیم. بحث سینما هم ناخواسته پیش آمد.

علیرضا حیدری

شیرین ترین برد

قهرمانی جوانان جهان بود.

موفقیت در کار معدن آهن

حیدری در کار معدن است و دارای یک معدن آهن است

وی میگوید این شغل ناخواسته پیش آمد.
خوشبختانه دو بار هم معدن دار نمونه کل کشور شدم.

علیرضا حیدری

علاقه به ترکیه و یونان

من بخاطر کشتی زیاد این طرف و آن طرف می رفتم.
هوای مدیترانه ای را خیلی دوست دارم.
اگر تعلق خاطری به ایران نداشتم در هوای مدیترانه ای زندگی می کردم.
مثل ترکیه و یونان و قسمت هایی از ایتالیا.

علیرضا حیدری

سرگرمی و علاقه مندی ها

زمانی خیلی کتاب می خواندم، الان کمتر می خوانم.
تاریخ ادبیات دنیا، دین، فلسفه.
رمان های معروف دنیا را خوانده ام. «کمدی الهی» کتاب خوبی است
به موسیقی بی کلام علاقه دارم

علیرضا حیدری

ورزش های مورد علاقه

اسکی، اسب سواری، کوهنوردی، والیبال و بدنسازی را دوست دارم.
بچه که بودم خیلی فوتبال بازی می کردم

عکس های علیرضا حیدری

چند تصویر جالب و دیدنی از این پیشکسوت کشتی را مشاهده کنید

علیرضا حیدری

علیرضا حیدری

علیرضا حیدری

علیرضا حیدری

علیرضا حیدری

علیرضا حیدری

 

نظرات