زمان پخش و تکرار سریال زمانه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال زمانه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال زمانه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال زمانه

این مجموعه به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال از ۱۳۹۱ از شبکه سه پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که در شبه قاره هند و پاکستان انتشار و بارها از شبکه‌های تلویزیونی ایرانی پخش شده‌است. اکنون قرار است این مجموعه از ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، آیدا فقیه زاده، حسین محجوب، هومن برق نورد، شهرام قائدی، مهرانه مهین ترابی، فریبا متخصص، حسین مهری، امید روحانی، معصومه آقاجانی و…. اشاره کرد.

در خلاصه این مجموعه آمده بهزاد تصمیم دارد با دختر عموی خود ازدواج کند، بهزاد تحت حمایت عموی خود کار می کند اما از طریق یکی از افراد می فهمد که عموی او در مرگ پدرش نقش داشته، او برای کشف حقیقت درباره مرگ پدرش به جست و جو می پردازد و با وکیلی به نام ارغوان آشنا می شود. بهزاد و ارغوان به هم علاقه پیدا می کنند و در آن سو میانه بهزاد و خانواده عمویش به هم می خورد و…

سریال زمانه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال زمانه از شبکه آی فیلم

این سریال هرشب از جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۳ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به صفا آقاجانی، محمد برسوزیان، رویا میرعلمی، ویدا جوان، تبسم هاشمی، متین ستوده، حشمت آرمیده، میثم رازفر، مختار سائقی، بهنام قربانی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات