راهنمای خرید عروسک پولیشی حیوانات در مدل های زیبا

0

عموماً والدین خرید عروسک را به همراه کودک انجام می‌دهند، بنابراین کودک در سنین پایین می‌تواند رنگ‌ها و اشکال را تشخیص دهد. والدین با این کار به کودک کمک می‌کنند تا مهارت‌های شناختی خود را افزایش دهند. به ویژه در زمان خرید عروسک پولیشی حیوانات ، کودکان اشتیاق زیادی از خود نشان می‌دهند زیرا این عروسک‌ها ظاهری بامزه و جذاب دارند. اما مهم است که در انتخاب عروسک پولیشی به نکاتی در مورد کیفیت، جنس، اثرات حساسیت‌زایی و موارد دیگر توجه کنید تا بتوانید اسباب بازی مطابق با نیازهای کودک و مقدار بودجه خود خریداری کرد.

 عروسک خرس

نکت مهم در انتخاب بهترین عروسک پولیشی حیوانات

در بازار گزینه‌های زیادی از انواع عروسک‌های پولیشی وجود دارند که می‌توانید هر کدام را برای کودک یا نوزاد خود خریداری کنید. اما در بازار اسباب بازی‌هایی وجود دارند که با رنگ‌های شیمیایی سمی و مواد حساسیت‌زا ساخته می‌شوند.

مواد سمی ممکن است روی پوست کودک واکنش نشان دهند و برای سلامتی و خطرناک باشند. پس در وهله اول باید به کیفیت عروسک پولیشی حیوانات توجه کنید. جنس عروسک باید نرم، انعطاف پذیر و قابل شستشو باشد و هیچگونه حساسیت پوستی برای کودک ایجاد نکند. به غیر از جنس عروسک، باید به دیگر موارد مهم دیگر به شرح زیر توجه کنید:

سن کودک را ملاک عمل خود قرار دهید

برای سنین نوزادی تا ۲ سال، حیوانات و اسباب بازی‌های پولیشی و مخملی و رنگارنگ را انتخاب کنید. از خرید حیوانات خیلی بزرگ یا سنگین پرهیز کنید. از اسباب بازی‌هایی با دکمه‌های زیاد، خز بلند و چیزهایی که به راحتی از عروسک جدا شده و باعث می‌شود تا کودک آنها را در دهان ببرد، خودداری کنید. در سنین نوزادی، خودتان باید عروسک مناسب را برای فرزندتان خریداری کنید زیرا او فعلاً قوه تشخیص ندارد. توصیه می‌کنیم به سراغ عروسک ها با رنگ‌های شاد و روشن و چهره‌ای با نمک و شاد بروید.

عروسک خرگوش

برای کودکان بالای ۳ سال، به دنبال حیوانات عروسکی باشید که نشان دهنده شخصیت‌ها یا حیوانات مورد علاقه کودکتان هستند. معمولاً عروسک پولیشی سگ بسیار محبوب است و اکثر دختربچه‌ها و پسربچه‌ها عاشق آن هستند. اگر کودک دوست دارد حیوان را به هر کجا که می‌رود حمل کند، به دنبال حیوانات عروسکی باشید که لوازم جانبی مانند لباس، کوله پشتی یا کیف دارند. توجه داشته باشید که هر چه سن کودک بیشتر می‌شود، باید به او اجازه ابراز نظر و علاقه را بدهید. بگذارید او خودش عروسک مورد علاقه‌اش را انتخاب کند.

مدل و ظاهر عروسک ر بررسی کنید

کودکان اول عاشق ظاهر و مدل عروسک می‌شوند. این مهم به ویژه در مورد عروسک‌های پولیشی بسیار صادق است. این اسباب بازی‌ها ظاهری بامزه، خوشایند و استقبال کننده‌ای دارند. به این معنا ک کودک دوست دارید عروسک را بغل بگیری و تمام روزی با آن بازی کند. اما بدون شک هر کودکی به یک مدل عروسک پولیشی علاقه دارد. برای مثال، خرید عروسک پولیشی گربه  یک آرزو دست یافتنی برای دختربچه‌ها است.

پس مهم است که به مدل و شکل عروسک توجه کرده و آن را مطابق با جنسیت و علائق کودک خود انتخاب کنید. معمولاً پسربچه‌ها به عروسک‌هایی که نشان دهنده قدرت و جسارت باشند، علاقه بیشتری دارند اما دختربچه‌ها به عروسک‌های ناز که خصوصیات زنانه دارند، تمایل نشان می‌دهند. در هر صورت، در بازار می‌توانید انواع عروسک پولیشی حیوانات به شرح زیر را انتخاب کنید:

  • عروسک پولیشی سگ
  • عروسک پولیشی شیر
  • عروسک پولیشی خرس
  • عروسک پولیشی خرگوش
  • عروسک پولیشی ببر
  • عروسک پولیشی میمون
  • عروسک پولیشی گربه
  • عروسک پولیشی الاغ مهربون
  • عروسک پولیشی خوک
  • عروسک پولیشی فیل
  • عروسک پولیشی پاندا

عروسک پولیشی

خرید عروسک پولیشی حیوانات از تانی لند

محبوبیت اسباب‌بازی‌های نرم به این دلیل است که حالت‌های صورت، ظاهر زیبا و معصومانه آنها مستقیماً احساسات کودک را لمس می‌کند. اسباب بازی‌های پولیشی حیوانات، کودک را برای ارتباط مستقیم با زندگی آماده می‌کند و باعث بیدار شدن تخیل کودک می‌شوند. پس اگر به خرید عروسک پولیشی با کیفیت فکر می‌کنید، به فروشگاه اینترنتی تانی لند مراجعه کنید.

از «فروشگاه اینترنتی تانی لند» می‌توانید هر مدل عروسک پولیشی را خریداری کنید. تانی لند با ارائه انواع عروسک حیوانات و قیمت‌های مناسب، تاثیر زیادی در ارتقای رشد کودکان داشته است. شما این مکان را دارید برای عروسک اسم و اکسسوری (لباس و وسایل دیگر) انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید عروسک را پر یا خالی سفارش دهید. اگر عروسک را خالی تهیه کنید، کودک می‌تواند با دست‌های خودش، بدن عروسک را با الیاف ضد حساسیت پر کند. این کار باعث افزایش رشد ذهنی کودک و مهارت شناختی او می‌شود.

با خرید عروسک پولیشی حیوانات می‌توانید یک بسته کامل مانند قلب پارچه‌ای، پوشال پُرکردنی، برگه هویت عروسک (شناسنامه)، بروشور معرفی و راهنمای استفاده محصول را دریافت کنید. همچنین، هر ماه تعدادی قصه برای شما ارسال می‌شود که به ماجراهای عروسک اشاره می‌کنند و شما می‌توانید در هنگام خواب یا هر زمان دیگری، این قصه‌ها را برای کودک بخوانید. سفارش شما در نهایت به صورت بسته بندی شکیل و در کمترین زمان ممکن، ارسال می‌شود.

نظرات