زمان پخش و تکرار سریال جلال از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال جلال از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال جلال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال جلال

این سریال به کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی مهدی کریمی محصول امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز آذربایجان شرقی است که اولین بار از شبکه یک پخش شد این مجموعه در ژانر تاریخی،اجتماعی و خانوادگی است که قرار شده از ۴ بهمن ۱۴۰۱ به جای سریال زیر خاکی ۳ پخش شود. این سریال در ۱۱۰ لوكيشن مختلف تصويربرداری شده و ۲۰۰ بازيگر اعم از بازيگران ملی و منطقه ای به ايفای نقش در آن پرداختند.

حسن نجفی درباره این سر گفت: «جلال» لزوما یک داستان واقعی نیست اما بالاخره برخی شخصیت‌ها و اتفاقات واقعی قبل از انقلاب، به شکل واقعی، خود در دل داستان منعکس شده تا کلیت ماجرا برای بیننده باورمند باشد.

این سریال‌ ساز اشاره کرد: قصه سریال چه بسا تلفیقی از واقعیت و قصه‌پردازی ماست. البته سرنوشت شخصیت‌های سریال ما مشابهت‌های زیادی در عالم واقعیت دارد ولی به هرحال قصه است.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به عمار تفتی،حمیرا ریاضی،هادی افتخارزاده،همایون ارشادی،رضا آبپاک،سنا پورسعیدی،جواد قامتی،صدرا راعی،مهران آتشزای،علیرضا مهران و… اشاره کرد.

خلاصه مجموعه درباره سال‌های منتهی به ۲۹ بهمن ۵۶ آذربایجان شرقی است. در اين مجموعه ضمن مروری بر امور و اتفاقات دوران ستمشاهی، به مبارزاتی كه منجر به پيروزي انقلاب اسلامی شده است، پرداخته مي شود…

خلاصه سریال جلال

ساعت تکرار و زمان پخش سریال جلال از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۵ قسمتی هرشب از ۴ بهمن ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد و ۱۴ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات