خلاصه داستان سریال دلبر آهنی + اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دلبر آهنی

0

سریال دلبر آهنی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال دلبر آهنی همراه با اسامی عوامل با بازی محمد کاسبی،رضا رویگری،اکرم محمدی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال دلبر آهنی

این سریال به کارگردانی مهدی صباغ زاده محصول سال ۱۳۷۹ در ژانر طنز،اجتماعی و درام است. این فیلم برای بار اول در سال ۱۳۸۰ از شبکه پنج پخش شد و بسیار مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

خلاصه داستان

اختلافات و رقابت های شدید دو باجناق است. در این مجموعه شاهد هستیم فردی خودرویی پیکان نصیبش شده است و هراس این را دارد که به دلیل نداشتن پارکینگ به سرقت برود. به همین دلیل شب تا صبح به هر طریقی بود چهار چشمی حواسش را به امنیت پیکان سفید مدل روز خودش می داد تا به سرقت نرود اما…

خلاصه داستان سریال دلبر آهنی

اسامی بازیگران سریال دلبر آهنی

محمد کاسبی

زادهٔ ۴ خرداد ۱۳۳۰ بازیگر ایرانی است. او برای فیلم بدوک و دیوار نامزد دریافت جایزهٔ فیلم فجر شد و این جایزه را یک‌بار برای فیلم پدر دریافت کرده‌است. او چندین نمایشنامه هم نوشته‌است که از جمله نمایشنامه‌های چاپ شده نمایشنامه «زالو» و «بایگانی» را می‌توان نام برد. از جمله آثار وی می توان به بحران،همسفر،دایره سرخ،کمین،مریم مقدس،نفوذی،خوش رکاب،تا صبح،سه در چهار،زن بابا،سر دلبران،بچه مهندس و… اشاره کرد.

بازیگران سریال دلبر آهنی

محمد کاسبی بازیگر نقش اول سریال دلبر آهنی

مهرانه مهین ترابی

زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی با فیلم گلبهار به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار وارد تلویزیون شد و با نقش آفرینی در مجموعه‌های همسران و خانۀ سبز به اوج محبوبیت رسید. از دیگر آثار ایشان می توان به ملک خاتون،پاتو زمین نذار،آتش بس ۲،ب مثل بهار،آژانس دوستی،بانویی دیگر،صاحبدلان،زمانه،آنام،دلدادگان،بی گناه،مترجم و… اشاره کرد.

عوامل سریال دلبر آهنی

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست.

نظرات