فیلم کامل ماجرای جنجالی لباس زنانه امین حیایی و تغییر جنسیتش را ببینید!

0

فیلم کامل ماجرای جنجالی لباس زنانه امین حیایی و تغییر جنسیتش را ببینید

فیلم کامل ماجرای جنجالی لباس زنانه امین حیایی و تغییر جنسیت وی و واکنش ها را ببینید در ویدئوی پوشش امین حیایی با لباس زنانه از ساعاتی پیش به یکی از خبرهای داغ روز و حائز اهمیت تبدیل شده و  بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. اما ماجرای پوشیدن لباس زنانه با آرایش غلیظ توسط امین حیایی چیست؟

لباس زنانه امین حیایی

بتازگی ویدئوی منتشر شده از امین حیایی با لباس زنانه و با آرایش غلیظ و استایل زنانه در شبکه های اجتماعی حواشی زیادی برای این بازیگر ایجاد کرده است. عکس و فیلم منتشر شده از پوشیدن لباس زنانه توسط امین حیایی با لباس و گریم خانم ها مربوط به سکانسی از فیلم مزاحم به کارگردانی سیروس الوند در سال ۱۳۸۰ است و تغییر جنسیت وی صحت ندارد و کذب محض است. چندی پیش نیز شایعه تغییر جنسیت همسر سابقش در شبکه های اجتماعی داغ شد.

سکانسی از بازی امین حیایی با گریم زنانه در فیلم سینمایی مزاحم ساخته سیروس الوند را در مقابل مرحوم خسرو شکیبایی را ببینید:

 

تاکنون چندین بازیگر مرد در نقش زن در برخی از فیلم ها به ایفای نقش پرداختند که از جمله اکبر عبدی و ارژنگ امیرفضلی و … را می توان نام برد و در مقابل چند بازیگر زن نیز در نقش مرد در برخی فیلم ها ظاهر شدند.

فیلم کامل ماجرای جنجالی لباس زنانه امین حیایی و تغییر جنسیتش را ببینید

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران و در یک خانواده ۵ نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. او دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است. در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود

فیلم کامل ماجرای جنجالی لباس زنانه امین حیایی و تغییر جنسیتش را ببینید

او در سال ۱۳۷۰ زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود، مورد توجه ثریا قاسمی قرار گرفت و با معرفی ایشان اولین تجربه خود را با بازی در فیلم دو همسفر کسب نمود اما فیلم به علت موضوع سیاسی به موقع اکران نشد و او چند ماه بعد در فیلم دو روی سکه مقابل دوربین رفت.

امین حیایی اولین تجربه بازی در تلویزیون را در سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی به دست‌آورد و در سال ۷۵ با ایفای نقش در سریال دو پنجره درمیان مردم شناخته شد. او در سال ۷۷ با بازی در سریال روزگار جوانی ۱ و ۲ و سپس در سال ۹۱ با نقش آفرینی در سریال کلاه پهلوی، شهرت فراوانی کسب نمود.

 

نظرات