بیوگرافی و اسامی اعضای گروه ترانه با ماجرای درگذشت ترانه + فیلم اجرا در عصر جدید

2

بیوگرافی و اسامی اعضای گروه ترانه با ماجرای درگذشت ترانه + فیلم اجرا در عصر جدید

بیوگرافی دختران گروه ترانه عصر جدید ۳ با ماجرای ترانه در عصر جدید + فیلم اجرای گروه ترانه دختران کاراته کا اصفهانی و اینستاگرام و عکس ها و سوابق ورزشی از شروع تا زنگ طلایی ژاله صامتی در فصل سوم عصر جدید و فیلم اجرا را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی دختران گروه ترانه عصر جدید 3 با ماجرای درگذشت ترانه + فیلم اجرا و اینستاگرام

بیوگرافی اعضای گروه ترانه عصر جدید

گروه ترانه متشکل از تعدادی دختر نوجوان و جوان کاراته کار و رزمی کار اهل اصفهان هستند که با شرکت در مسابقه استعدادیابی عصر جدید ۳ به مخاطبان معرفی شدند و توانستند با اجرای خوب و حرکات هماهنگ، در قسمت دوم مرحله مقدماتی عصر جدید ۳، زنگ طلایی ژاله صامتی داور مسابقه را دریافت کنند و مستقیم به فینال راه پیدا کنند.

سوابق ورزشی

دختران کاراته کار اصفهانی با سرمربیگری سنسی مرضیه جعفری مربی و داور کاراته اهل اصفهان گروهی به نام بوشیدو در سبک WSKF را تشکیل دادند، اما به دلیل فوت ترانه ایمانیان دختر سرمربی و یکی از اعضای گروه، تصمیم گرفتند که نام ترانه را برای گروه ورزشی خود انتخاب کنند.

این گروه با عضویت قهرمانان کاراته کشورمان به نام های پریسا محمد حسینی و هما رستگارنیا و نرگس ریاجی و تعدادی دختر کاراته کا اصفهانی است که تاکنون توانسته موفقیت ها و مدال های زیادی را مسابقات کسب کند و هر کدام از اعضای آن نیز از قهرمانان و ورزشکاران موفق کاراته کشورمان می باشند.

بیوگرافی اعضای گروه ترانه عصر جدید

از جمله مدال ها و عناوین کسب شده توسط این گروه می توان به کسب رتبه پنجم مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی توسط تیم بوشیدو استان اصفهان و .. را می توان نام برد

گروه ترانه اولین تیم نمایشی کاراته ایران است که ترکیبی از قهرمانان ملی و بین المللی کاتا و کومیته و زیر نظر مربی پدیده ساز کشور سنسی مرضیه جعفری است.
فیلم کامل اجرای گروه ترانه در عصر جدید

فیلم کامل اجرای گروه ترانه در عصر جدید ۳

دختران رزمی کار اصفهانی، چهارمین اجرای قسمت دوم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را به نمایش گذاشتند و اولین زنگ طلایی را برای خود به صدا درواردند.

درخشش کاراته کاها در عصر جدید و نمایش دختران W.S.K.F ایران بازتاب گسترده ای داشته و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی و جامعه ورزشی قرار گرفته است.

ماجرای ترانه در عصر جدید

ماجرای ترانه در عصر جدید

ترانه ایمانیان قرمان کاراته نام یکی از اعضای گروه ترانه با نام قبلی بوشیدو بود که به علت ابتلای به دیابت و سپس درگیر شدن به بیماری قارچ سیاه درگذشت. او دختر مربی و سنسی گروه کاراته کار ترانه بود که درباره بیماری و علت فوت دخترش توضیح داد و گفت که دخترم ابتدا به دیابت مبتلا شد و سپس قارچ سیاه با زخمی در دهان او را از ما گرفت.

زنگ طلایی ژاله صامتی

اجرای زیبای گروه ترانه در فصل سوم برنامه عصر جدید ژاله صامتی را مجاب کرد که زنگ طلایی را بزند.

ژاله صامتی اولین زنگ طلایی فصل سوم عصر جدید را زد که ویدیوی آن مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت. شما میتوانید فیلم اجرای کامل دختران تکواندوکار ترانه را از پیج اینستاگرام عصر جدید تماشا کنید.

البته اجرای دختران اصفهانی شباهت زیادی به نمایش دختران نینجا در فصل قبل عصر جدید داشت و تقریبا اجراها مانند اجرای دختران نینجا بود

فصل سوم برنامه عصر جدید در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سوم تلویزیون ایران رفت.

 

2 دیدگاه در “بیوگرافی و اسامی اعضای گروه ترانه با ماجرای درگذشت ترانه + فیلم اجرا در عصر جدید

  1. جواد گفت:
    2
    1

    رشته ورزشی گروه ترانه کاراته است نه تکواندو لطفا متن را اصلاح کنید

  2. جواد گفت:
    2
    1

    رشته ورزشی گروه ترانه کاراته است نه تکواندو

نظرات