اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم اتومبیل با نقش + داستان و عکس ها

0

“اسامی بازیگران فیلم اتومبیل با عکس و بیوگرافی نقش ها″، فیلم ایرانی به کارگردانی علی میری رامشه و تهیه کنندگی علی عبدالعلی زاده است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی اتومبیل که بتازگی پروانه نمایش گرفته است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی بازیگران سحر قریشی، ارسلان قاسمی، و… با نقش ها و داستان کامل و دانلود کامل با کیفیت عالی با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم اتومبیل با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “اتومبیل” روایتگر ماجرای یک ملودرام اجتماعی است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است اما در خلاصه آن این جمله آمده است:”همیشه همه چیز اون طوری که فکر میکنی پیش نمیره…”

خلاصه داستان فیلم اتومبیل

گفتنی است علی میری رامشه کارگردان این فیلم، پیش از این تهیه کنندگی و کارگردانی سریالهای تلویزیونی مانند “نگهبان زمین”، “نیلوفران آبی”، “پیش از وقوع”، “کشتی نجات” و فیلمهایی چون “اکازیون”، “کات کلانتری”، “به رنگ اقناع”، “کاغذ پرماجرا”، و… را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

دانلود فیلم اتومبیل

این فیلم سینمایی که هم اکنون مراحل پسا تولید را پشت سر میگذارد، قرار است در پاییز ۱۴۰۰ بصورت عمومی اکران شود. تدوین فیلم را محمد توکلی، موسیقی متن را بهزاد عبدی و صداگذاری فیلم را سید محمود موسوی نژاد برعهده دارند.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم اتومبیل به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم اتومبیل به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی میری رامشه، تهیه کننده: علی عبدالعلی زاده، مجری طرح: علی میری رامشه، نویسنده: سیدمهدی سجادپور، مدیرتولید: محمدرضا عزت خانی، مدیرفیلم برداری: فرزام گل سفیدی، مدیرصدابرداری: میثم یاردیلو، طراح گریم: بابک شعاعی، تدوینگر: محمد توکلی، سرپرست گروه کار گردانی: ایمان یزدی، دستیار یک و برنامه ریز: مرضیه اکبرنژاد، مشاور رسانه ای: محدثه محمدزاده، انتخاب بازیگر: محمدرضا عزت خانی، طراح صحنه و لباس: مهناز غنی، مدیرتدارکات: روح الله خلج، عکاس: عباس بغدادی، موسیقی متن: بهزاد عبدی، صداگذاری: سیدمحمود موسوی نژاد.

نظرات