عکس پروفایل و عکس نوشته روز جهانی ایموجی مبارک ۹۹

0

امروز روز جهانی ایموجی برابر با ۱۷ جولای در تاریخ میلادی است که امسال مصادف با ۲۷ تیر ۹۹ در تاریخ شمسی در روز جمعه است. به همین مناسبت عکس پروفایل روز جهانی ایموجی و عکس نوشته روز جهانی ایموجی مبارک و معنی و تاریخچه روز جهانی ایموجی و بیشترین ایموجی مورد استفاده در کشورها و عکس و متن و پیام روز جهانی ایموجی را برای ارسال در تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و استوری کردن برای تبریک به دوستان و رفقا و اعضای فامیل و کانال های تلگرامی و گروه های فامیلی و دوستانه و همکاران، برای شما در مجله حرف تازه اماده کردیم.

روز جهانی ایموجی 2020 | عکس پروفایل و عکس نوشته روز جهانی ایموجی مبارک 99

عکس پروفایل روز جهانی ایموجی ۹۹

روز جهانی ایموجی یک مناسبت غیررسمی است که در تاریخ ۱۷ ژوئیه (جولای) جشن گرفته می‌شود.این روز به عنوان «جشن جهانی ایموجیها» تلقی می‌شود و با رویدادهای مرتبط و تولید محصولاتی جشن گرفته می‌شود.

عکس پروفایل روز جهانی ایموجی 99

ایموجی چیست:

در دنیای امروز که ارتباطات مجازی قوت گرفته، ایموجی ها یا شکلک هایی که مشخص کننده احساسات هستند خلق شده اند. ابتدا این ایموجی ها و شکلک ها در یاهو مسنجر کاربرد پیدا کرد و اکنون با گسترش استفاده از تلگرام، وایبر، واتس آپ و دیگر نرم افزارها که با وجود گوشی های هوشمند، همه ما با ایموجی یا “اموجی” (Emoji) ها احساساتمان را به عزیزان و دوستانمان انتقال میدهیم

عکس نوشته روز جهانی ایموجی مبارک 99

از این روز در تقویم میلادی، ۱۷ جولای برابر با ۲۶ تیرماه روز جهانی اموجی نام گرفته است. به مناسبت همین روز به زودی ۵۶ ایموجی جدید به گوشی‌های هوشمند تلفن همراه اضافه می‌شود.

عکس نوشته روز جهانی ایموجی مبارک

از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون، هر سال در همین تاریخ به طور غیررسمی و بیشتر به صورت آنلاین برگزار می شود. از شکلکها در دنیای مجازی که در قالب صورتک های متنوع به کار گرفته می شوند به عنوان زبانی نوظهور یاد می شود.شرکت اپل در تقویم خود امروز را به عنوان روز جهانی شکلکها ثبت کرده است.

عکس پروفایل و متن تبریک روز جهانی ایموجی 2020

تاریخچه ایموجی:

کلمه ایموجی یک کلمه ژاپنی است. در زبان ژاپنی “ای” به معنی عکس و “موجی” به معنی شخصیت است.
سابقه استفاده از این ایموجی به روزهای آغازین استفاده از تلفن‌ همراه در ژاپن باز می‌گردد. طراح آنها شخصی به نام “شیگه تاکا کوریتا” بود که با الهام از تصاویری که در گزارش‌های هواشناسی تلویزیون دیده بود، ۱۸۰ اموجی اولیه را طراحی کرد.

 

 

عکس و متن درباره روز ایموجی

عکس و متن درباره روز ایموجی

ایموجی ها یا شکلک هایی که مشخص کننده احساسات هستند، به باور کارشناسان عرصه دنیای مجازی، شکلک ها همچون آینه هایی برای جوامع کوچک و بزرگ عمل کرده و ارزشهای فرهنگی، مذهبی و اخلاقی مردمان آنها را بازگو می کنند و تمامی این شکلکها با رنگ پوستهای متفاوتی ارایه می شوند که نمایانگر فرهنگها و قومیت های مختلف است. و به مناسبت کرونا و شیوع این ویروس در جهان، به تازگی ایموجی ها مربوط به این بیماری نیز ساخته شده که هم اکنون بیشترین کاربرد را در شبکه های مجازی و رسانه ها را دارد.

عکس و متن درباره روز ایموجی و شکلک ها

در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد جمعیت دنیا از شکلکها استفاده می کنند که در این میان زنان جوان از جمله کاربران این بخش از دنیای مجازی محسوب می شوند، این مناسبت که به‌طور سالانه و از سال ۲۰۱۴ جشن گرفته می‌شود، به گزارش ان بی سی در ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۵ در اوج ترندهای توییتر بود

عکس پروفایل روز شکلک ها

پیام تبریک روز ایموجی

پیام تبریک روز 17 جولای روز شکلک ها

تاریخچه روز جهانی ایموجی و شکلک ها

بیشترین ایموجی مورد استفاده کاربران

مفهوم هر شکلک و ایموجی چیست

عکس پروفایل تبریک روز جهانی ایموجی مبارک

عکس استوری تبریک روز جهانی ایموجی و شکلک ها

ایموجی چیست + مفهوم هر ایموجی با عکس

بیشترین ایموجی مورد استفاده در کشورها

عکس پروفایل روز جهانی ایموجی و شکلک ها

معنی هر شکلک چیست

دانلود ایموجی ماسک و کرونا

عکس پروفایل روز جهانی ایموجی و شکلک ها

روز جهانی ایموجی 2020 | عکس پروفایل و عکس نوشته روز جهانی ایموجی مبارک 99

عکس پروفایل روز جهانی ایموجی و شکلک 2020 + عکس نوشته روز جهانی ایموجی مبارک

 

نظرات