مشخصات و ویژگی های کمربند ریلی چرم اصل مردانه را بیشتر بشناسیم؟

0

کمربند مردانه چرم ریلی ویژگی و مشخصات خاص خود را دارد و از نظر نوع سگک، طراحی، رنگ‌بندی و همچنین کیفیت در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد. در این مطلب قرار است مروری بر ویژگی های این دسته از محصولات داشته باشیم.

 کمربند ریلی چرم اصل مردانه

کمربند مردانه چرم

بسیاری از آقایان کمربند را یک ابزار ساده تلقی می ‌کنند و بر این باور هستند که این وسیله صرفاً به عنوان یک عامل برای نگهداری شلوار روی کمر کارایی دارد. ما منکر این واقعیت نیستم که مهمترین کاربرد کمربند مردانه چرم، برای آقایان نگهداری شلوار روی کمر است. اما نباید فراموش کرد که این وسیله یکی از مهمترین عناصر پوششی به شمار می‌ رود. زیرا این عنصر همواره در معرض دید بوده و از این رو ارتباط مستقیمی با کیفیت استایل آقایان دارد.

کمربند مردانه چرم در مقایسه با دیگر انواع این اکسسوری انتخابی خاص و ویژه به شمار می رود. به عبارت دیگر کمربند از نظر جنس انواع مختلفی دارد که یکی از مهمترین و پرطرفدارترین انواع آن شامل کمربندهای چرم است. همچنین انواع کمربند چرم از نظر کیفیت، رنگ بندی و سبک طراحی نیز دارای مدل های متنوعی هستند که آقایان می ‌توانند بر اساس سبک پوشش و نوع استایل خود گزینه مناسب را از بین آنها برای خرید انتخاب کنند.

اما به طور کلی کمربند مردانه چرم جنس لطیف و نرمی دارد بنابراین آن دسته از مواردی که در حین لمس یک حس خشکی و سردی را به فرد منتقل می ‌کنند مسلماً چرم مرغوب و باکیفیتی نیستند و حتی باید در اصالت آنها شک کرد. زیرا همانطور که گفتیم چرم مرغوب کاملاً نرم و گرم است. همچنین کمربند چرم مردانه اصل در مقابل خراش ناخن به سرعت واکنش نشان می‌ دهد و اندکی حالت چروکیده به خود م می ‌گیرد. در صورتیکه چرم مصنوعی اینگونه نیست و حتی ممکن است پوسته روی کمربند به علت خراش ناخن از بین برود.

از طرف دیگر کمربند های مردانه ای که از چرم اصل و درجه یک تولید می شوند یک بوی طبیعی خاصی دارند. در صورتی که کمربند های چرم مصنوعی بوی الیاف و مواد شیمیایی مصنوعی را می دهند.

کمربند ریلی چرم اصل مردانه

کمربند ریلی مردانه

کمربند ریلی مردانه یکی از بهترین انواع کمربند برای آقایان به شمار می ‌رود و بسیاری از آقایان این مدل را به دیگر موارد ترجیح می ‌دهند. منظور از کمربند ریلی شامل مواردی است که نوع سگک آنها ریلی می باشد. سگک ریلی در مقایسه با ارتفاع بدنه تسمه نسبتاً بزرگ است. همچنین در زیر سگک یک حالت برآمدگی ریلی شکل قرار دارد. برای آنکه سگک روی رو تسمه تعبیه شود، تسمه درون آن فرو می رود.

کمربند ریلی مردانه بیشتر مناسب استایل‌ های رسمی است و معمولاً آن دسته از آقایانی که به تیپ و استایل رسمی علاقه ‌مند هستند بیشتر از این مدل کمربند استفاده می کنند.

کمربند ریلی چرم اصل مردانه

سگک تسمه کمربند

یکی دیگر از معیارهای تعیین کننده انواع کمربند مردانه نوع سگک آنها است. به عبارت دیگر سگک کمربند دارای انواع و اقسام مختلفی است که تعبیه هر کدام از آنها روی تسمه شرایط خاصی را برای استفاده ایجاد می کند.

همانطور که می دانید بهترین نوع تسمه برای کمربند مردانه تسمه چرم اصل و مرغوب است. اما برای انتخاب نوع سگک همه چیز بستگی به نوع استایل دارد. به هرحال همانطور که در مطالب قبلی نیز عنوان شد، کمربند یکی از مهمترین اجزای تیپ مردان به شمار می ‌رود. پس به همین دلیل برای آنکه آقایان از تیپ متعارفی برخوردار باشند، باید بین نوع کمربند و استایل آن ها تناسب وجود داشته باشد.

به طور کلی کمربندها از نظر مدل شامل انواع کمربند رسمی در غیر رسمی یا اسپرت هستند. یکی از مهمترین عواملی که در تعیین نوع کمربند نقش دارد نوع سگک آن است. به همین دلیل آقایان باید برای انتخاب کمربند مناسب همواره به نوع سگک آن توجه داشته باشند.

کمربند ریلی چرم اصل مردانه

کمربندهای چرم مجلسی و یا به عبارت دیگر رسمی معمولاً برای تیپ های رسمی مناسب تر هستند و در رنگ های عسلی، قهوه ای و مشکی وجود دارند. بهترین نوع کمربند رسمی شامل کمربند چرم طبیعی است و به همین دلیل در مقایسه با دیگر انواع کمربند رسمی قیمت بالاتری دارد.

اما کمربند های غیررسمی از نظر جنس و رنگ بسیار متنوع هستند و طیف رنگی مشخصی برای آنها تعریف نمی‌ شود. کسانی که علاقمند به استفاده از کمربندهای غیررسمی هستند برای انتخاب و خرید محدودیت چندانی ندارند و برخلاف کمربندهای رسمی بدون حساسیت خاصی می توانند از بین مدل ‌های متنوع این دسته از محصولات هر مدلی را که به نظرشان جذاب‌تر و زیباتر می رسد برای خرید انتخاب کنند.

کمربند ریلی چرم اصل مردانه

کمربند چرم اصل

چرم اصل یک ماده منعطف و طبیعی است که از پوست خام حیوانات و برخی از جانوران گرفته می شود. چرم طبیعی برای آن که در معرض فساد قرار نگیرد و از ماندگاری کافی برخوردار باشد، طی فرایند خاصی دباغی می شود. چرم نیز نظیر هر ماده دیگری از نظر کیفیت در سطوح مختلفی تولید و عرضه می ‌شود. از این رو انواع کمربند چرم مردانه نیز از نظر کیفیت جنس متفاوت است.

کمربند چرم اصل و مرغوب با استفاده از بهترین نوع چرم نظیر پوست گوساله ساخته می شود. به همین دلیل از نظر زیبایی ظاهری و انعطاف پذیری در مقایسه با دیگر موارد بسیار خاص تر است. کمربند چرم اصل برای آن دسته از افرادی که به کیفیت تیپ و استایل خود اهمیت ویژه می ‌دهند بسیار مهم است.

زیرا زیبایی چشم نوازی که کمربند های اصیل چرم دارند در مقایسه با دیگر انواع کمربند اصلاً قابل توصیف نیست. از این رو همه زیبا پسندان کاملا واقف هستند که با انتخاب کمربند چرم اصیل و درجه یک خوشتیپ تر و جذاب تر به نظر می رسند.

نظرات