مدل تزیین کیک با میوه ۲۰۲۲ زیبا و خاص (ویژه زمستان-تابستان)

0

“ مدل تزیین کیک با میوه ۲۰۲۲ “، تزیین کیک با میوه به شکل های مختلف انجام می گیرد که هر یک زیبایی خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل تزیین کیک با میوه ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. ایده های مختلفی برای دیزاین کیک با میوه وجود دارد. بدین منظور ابتدا سطح کیک را با خامه فرم گرفته بپوشانید، سپس برش هایی از میوه های دلخواه را روی آن بچینید.

مدل تزیین کیک با میوه ۲۰۲۲ جدید

با بکارگیری کمی خلاقیت و داشتن ذوق و سلیقه می توان انواع کیک ها را برای مناسبتهای مختلف از جمله تزئین کیک تولد خانگی، تزیین کیک شب یلدا، تزئین کیک برای مناسبتهای عاشقانه و … به شکلی زیبا و هنرمندانه درست کرد. برای دیزایین کیک می توانید از انواع میوه ها از جمله کیوی، توت فرنگی، پرتقال، سیب، گیلاس، تمشک و… استفاده نمایید. از این میوه ها می توان برای تزئین کیک تولد کودک نیز استفاده نمود.

تزیین کیک با میوه تابستانی ۱۴۰۰

اغلب کیک هایی که با میوه تزیین می شوند در عین زیبایی از سادگی زیادی نیز برخوردارند، پس می توانند گزینه مناسبی برای تولد و یا جشن های دیگر باشند. برای براق شدن میوه ها، از ژله آلوئه ورای نیم بند (به غلظت سفیده تخم مرغ) استفاده کنید. با این کار هم روی کار شما براق و زیباتر می شود و هم اینکه جلوی پوسیده شدن و تغییر رنگ و مزه میوه ها گرفته می شود. کیک های اسفنجی را می توان به شیوه ها و روشهای مختلفی تزئین و دیزاین کرد، یکی از زیباترن و جذاب ترین ایده ها استفاده از میوه و ژله در کنار هم برای تزئینات خوشمزه کیک به خصوص برای استفاده در شب یلدا می باشد

تزیین کیک با میوه تابستانی

تزیین کیک با میوه بدون خامه

تزیین کیک با میوه و ژله

تزیین کیک با میوه پرتقال

تزیین کیک با میوه خشک

تزیین کیک با میوه های زمستانی

تزیین کیک با میوه و بریلو

تزیین کیک با میوه و گل

 

 

 

نظرات