آیا بازیگر زخم کاری اصالتا افغانستانی است؟ مرتضی امینی تبار بازیگر افغانی کیست

0

آیا بازیگر زخم کاری اصالتا افغانستانی است؟ مرتضی امینی تبار بازیگر افغانی کیست

اعتراف مرتضی امینی تبار بازیگر زخم کاری به افغانی بودنش و بیوگرافی و ازدواج و اینستاگرام این بازیگر افغانستانی سریال زخم کاری افغانی بودن بازیگر سریال زخم کاری مرتضی امینی‌تبار، بازیگر نقش میثم سریال زخم کاری اصلیتی افغانستانی دارد اما در ایران به دنیا آمده است. پدر و مادری ۲۵ سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کردند. مرتضی امینی تبار می‌گوید که من اصلیتی افغانستانی دارم اما خودم در ایران و در شهر قم به دنیا آمدم. پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵ سال…

آیا بازیگر زخم کاری اصالتا افغانستانی است؟ مرتضی امینی تبار بازیگر افغانی کیست

اعتراف مرتضی امینی تبار بازیگر زخم کاری به افغانی بودنش و بیوگرافی و ازدواج و اینستاگرام این بازیگر افغانستانی سریال زخم کاری

مرتضی امینی‌تبار، بازیگر نقش میثم سریال زخم کاری اصالتی افغانستانی دارد اما در ایران به دنیا آمده است. پدر و مادری ۲۵ سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کردند.

مرتضی امینی تبار می‌گوید که من اصلیتی افغانستانی دارم اما خودم در ایران و در شهر قم به دنیا آمدم. پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵ سال پیش ساکن ایران شدند. ۱۵ ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم. تقریبا هر کجا که کار کردم، همه می‌دانستند من افغان هستم و مشکل چندانی هم پیش نمی‌آمد.

مرتضی امینی تبار بازیگر افغانستانی زخم کاری

مرتضی امینی‌تبار افغانی بازیگر زخم کاری

از کودکی قصه‌های تلخی راجع به طالبان شنیده‌ام اما امیدوارم همه چیز درست شود. مشکل اینجاست که به خبرهای ناگوار عادت می‌کنیم. تا الان، سه بار و برای مدت کوتاهی به افغانستان سفر کرده‌ام. جهان می‌داند که افغانستان چه کشور غنی، زیبا و عجیبی است. مردمان سختکوش و صبوری دارد. مردمی که استحقاق ظلم را ندارند.

مرتضی امینی تبار متولد ۱۳۷۸ است که فعالیت بازیگری را با تئاتر شروع کرده و در نقش میثم پسر مالک است. میثم عاشق مائده دختر ناصر است و آنها روزهای عاشقانه را در حالی پشت سر می گذارند که نمی دانند پدرانشان با هم دشمن هستند و مالک عموجان پدر بزرگ مائده را به قتل رسانده است.

سیاوش طهمورث نقش عموجان پدر بزرگ مائده را در این سریال بازی می کرد که رابطه عاشقانه میثم و مائده را به رسمیت شناخت و به خاطر منافعی که در این رابطه داشت سعی کرد آنها را در این رابطه کمک کند.

نظرات