دانلود شب های مافیا زودیاک قسمت ۷ فصل دوم «قسمت ۷ شبهای مافیا زودیاک ۲» کامل

0

قسمت ۷ فصل دوم شب های مافیا زودیاک به کارگردانی سینا دوراندیشان با حضور فاطمه مسعودی فر، حدیث میرامینی و آصف آریا و امید حاجیلی در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و معمایی است و “فصل دوم شب های مافیا زودیاک” قسمت ۷ هفتم یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که بتازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود شب های مافیا زودیاک قسمت 7 فصل دوم «قسمت ۷ شبهای مافیا زودیاک ۲» کامل

دانلود شب های مافیا زودیاک قسمت ۷ فصل دوم «قسمت ۷ شبهای مافیا زودیاک ۲» کامل

قسمت ۷ فصل ۲ مسابقه شب های مافیا زودیاک با حضور فاطمه مسعودی فر، حدیث میرامینی و آصف آریا و امید حاجیلی در لینک زیر دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید:

لینک دانلود شوی شب های مافیا: زودیاک – قسمت ۷ فصل دوم

شرکت کننده های قسمت هفتم شب های مافیا زودیاک ۲

قسمت هفتم فصل دوم شب های مافیا زودیاک با حضور فاطمه مسعودی فر، حدیث میرامینی و آصف آریا و امید حاجیلی رقم خورد. فصل جدید شبهای مافیا زودیاک از ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ بطور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد. شما می توانید هر هفته روزهای یکشنبه
قسمت جدید شب های مافیا زودیاک ۲ را دانلود و تماشا کنید.

سریال شب های مافیا زودیاک هر هفته روزهای یکشنبه ساعت ۱۲ ظهر بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

این سریال تازه‌ترین محصول فیلیمو به کارگردانی سینا دوراندیشان است که گردانندگی این اثر را محمد بحرانی برعهده دارد

سریال شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد. .

سری جدید شبهای مافیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان ساخته شده و هم‌ اکنون بر روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفته است.

‌گیم‌شوی «شب‌های مافیا» با سناریوی اصلی و کلاسیک از هفته دوم مردادماه منتشر می‌شود و این‌بار یک قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا خواهد افتاد.

زمان پخش فصل دوم شبهای مافیا زودیاک

فصل دوم این سریال مهیج قرار است در تاریخ ۲۲ بهمن ماه، بر روی پلتفرم فیلیمو به نمایش درآید. علاقمندان می‌توانند منتظر لحظات ناب و هیجان‌انگیز باشند.

عوامل شبهای مافیا زودیاک

گردانندگی و کارگردانی: محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده و محمدرضا رضائیان به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان، نقش‌های کلیدی در این فصل را بر عهده دارند. آنها با تجربه و مهارت خود، قول یک فصل دیگر پر از هیجان و تعلیق را می‌دهند.
حضور چهره‌های شناخته‌شده: در فصل دوم، شاهد حضور چهره‌هایی چون جواد خیابانی، امید حاجیلی، سروش رفیعی، آصف آریا، شیدا خلیق، حدیث میرامینی، فاطمه مسعودی‌فر و بسیاری دیگر خواهیم بود. این تنوع حضور ستارگان، قطعاً جذابیت‌های فراوانی به برنامه خواهد افزود.

نظرات