دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۴ بیست و چهارم (قسمت سریال ۲۴ گیل‌دخت) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت بیست و چهارم ۲۴ سریال گیلدخت قسمت ۲۴ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال گیل‌ دخت قسمت ۲۴ بیست و چهارم که امشب جمعه حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ و آی فیلم و تلوبیون منتشر میشود را در ادامه مشاهده کنید:

سریال گیلدخت قسمت بیست و چهارم 24

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۴ بیست و چهارم (قسمت سریال ۲۴ گیل‌دخت) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت بیست و چهارم “سریال گیلدخت” از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود، فیلم کامل تا ساعاتی دیگر بارگذاری میشود:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال گیل دخت قسمت بیست و چهارم ۲۴ را در تلوبیون و اپارات و شبکه یک ببینید:

سریال “گیل دخت” به قسمت های پایانی نزدیک میشود و چیزی به آخرین قسمت آن نمانده است.

گیلدخت سریال عاشقانه و تاریخی در تلویزیون ایران است درباره ظلم خان ها و کدخداها و شاهزادگان دوران قاجاری را به تصویر کشیده است، اما نیم نگاهی نیز به عاشقانه های دو جوان در اوج مبارزات نیز داشته و عشق های واقعی را روایت می کند . مثلث عشقی گلنار و آصف میرزا و اسماعیل مانند عشق شاهزاده و گدا و یا عشق پولدار و فقیر دوران کدخدا منشی و خان بازی در ولایت ها و روستاهای ایران در دوران پادشاهی سلسه قاجار را روایت می کند. این سریال تلویزیونی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که دو در هفته پنجشنبه ها و جمعه ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

سریال تلویزیونی گیل‌دخت در سال ۹۸ برای تولید کلید خورد و تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۳۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

پخش سریال گیل دخت از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.

درباره قسمت بیست و چهارم گیل دخت

داستان این قسمت از سریال درباره گلنار است که قصد دارد نامه مهمی که سر آن جنگ شده را پیدا کند و آبروی اصف میرزا را ببرد، تا بتواند پدر و مادرش را از زندان نجات دهد. او با فیروزه و همدستی یکی از خدمه های مرد به اتاق مخصوص می رود تا نامه را پیدا می کند، اما صدایی آشنا او از خود بیخود می کند…

آصف میرزا در راهرو با گلنار که حالا خودش را به عنوان کلفت و ندیمه جدید جا زده روبرو میشود. گلنار، شخصیت اصلی قصه دختر خان است و در این مسیر با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود. این شخصیت که باید به قوانین محدودکننده برای دختری با موقعیت او سر بنهد با خواسته‌هایی از سوی حاکمیت مواجه است که با آرزوها و افکار او به عنوان دختری جسور همسو نیست.

نظرات