زمان پخش و تکرار سریال گیل دخت از شبکه یک ۱۴۰۱

0

سریال گیل دخت : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال گیل دخت برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال گیل دخت

 این سریال به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که در سال ۱۳۹۸ در ژانر تاریخی،خانوادگی و عاشقانه است. در واقع این مجموعه روایتی از دوره قاجار است. فیلمبرداری این مجموعه جذاب در سکوت خبری کامل تا آبان ۱۴۰۰  در گیلان ادامه داشت. فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است.. حالا قرار شده این مجموعه تلوزیونی تاریخی دوره قاجار از ۱۲ آبان ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما پخش شود ناگفته نماند تا اواخر بهار سال ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد بود. به نظر می رسد که از این مجموعه بسیار استقبال شود و بسیار محبوب باشد.

در این سریال بازیگرانی مشهور و محبوب چون سعید راد،شقایق فراهانی،محمود پاک نیت،سعید چنگیزیان،رامتین خدا پناهی،ثریا قاسمی،فریبا متخصص،پریوش نظریه،نفیسه روشن،رویا جاوید نیا و… ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان آماده حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می‌شود قصه و غصه عاشق و معشوقیه که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یه بهونه برای موندن پیدا می کنن و…

زمان پخش سریال گیل دخت از شبکه یک

ساعت تکرار و زمان پخش سریال گیل دخت

این مجموعه ۶۰ قسمتی از ۱۲ آبان ۱۴۰۱ هرهفته پنج شنبه و جمعه از شبکه یک ساعت ۲۲  و تکرار آن ساعت جمعه و شنبه ساعت ۸:۳۰ صبح و ۱۵ پخش خواهد شد.

از جمله دیگر بازیگران می توان به میترا رفیع،یوسف صفری بختیاری،زیبا بنماران،یاسمن معاوی،محمد فیلی،سارا والیانی،بیتا معیریان،احمد داودی،حمید ابراهیمی،صالح میرزاآقایی،حبیب دهقان نسب و….

امیدواریم از تماشای این مجموعه جذاب لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات