امین حیایی قهرمان و برنده نهایی جوکر کیست؟ +عکس برنده فصل هفتم جوکر

0

امین حیایی قهرمان و برنده نهایی جوکر کیست؟ +عکس برنده فصل هفتم جوکر

برنده نهایی جوکر لورفت قهرمان جوکر کیست؟ +عکس و بیوگرافی امین حیایی قهرمان سریال رئالیتی شو جوکر اعلام شد و کیست و چه کسی برنده نهایی فینال فینالیست ها در جوکر است و قهرمان و برنده فصل هفتم جوکر مشخص شد را در ادامه مطلب بخوانید. امین حیایی قهرمان آخرین فصل جوکر در آخرین قسمت این فصل شد پس تماشای این قسمت رو از دست ندید.

برنده نهایی جوکر قهرمان جوکر

این هفته برنده نهایی و قهرمان «جوکر» مشخص شد، تا اینجا امین حیایی ، هومن برق‌نورد و یوسف صیادی با یک کارت زرد در مهمونی حضور دارند و بقیه مهمون‌ها حذف شدند.

قسمت‌ جدید دومین فینال جوکر که قسمت اخر فینال فینالیست ها می باشد قهرمان جوکر مشخص میشود و بر اساس اخبار لورفته، از بین امین حیایی و یوسف صیادی و هومن برق نورد یکی برنده نهایی و قهرمان جوکر خواهد بود

تا اینجا ٥ نفر از مهمون‌ ها با گرفتن یه کارت قرمز از بازی خارج شدن، امین حیایی و یوسف صیادی و هومن برق نورد ماندند که حالا باید ببینیم این قسمت قراره چه کسی برنده دومین فینال جوکر بشه.

امین حیایی قهرمان و برنده نهایی جوکر شد و جوایز را درو کرد.

جوکر، مسابقه ای طنز محور است برگرفته از یک بازی معروف جهانی که در آن شرکت کنندگان درحالی که خود نمی خندند سعی می کنند هر طور شده دیگران را بخنداند.

نخستین بار یکی از کمدین های مشهور ژاپنی این بازی را ابداع کرد. پس از آن، شرکت آمازون پرایم ویدئو امتیاز آن را خرید و با نام LOL مخفف Last One Laughing اقدام به ساختن نسخه‌های اختصاصی آن در کشورهای مختلف کرد.

جالب اینکه تا کنون علاوه بر ژاپن که طی ۵ سال ۹ فصل از این برنامه را پخش کرده، کشورهای استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک نیز اقدام به تولید آن کرده‌اند. کشورهای دیگری نیز مانند کانادا خبر از ساخت این برنامه داده‌اند.

جوکر در ایران به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی با اجرای سیامک انصاری یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در هر فصل آن ۸ نفر از کمدین‌ها یا بازیگران معروف به میزبانی سیامک انصاری در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند.

آن‌ها طی ۶ ساعت باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

نظرات