اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زخم شانه حوا با نقش+ داستان کامل و حواشی و عکس ها

0

اسامی بازیگران فیلم زخم شانه حوا با نقش محصول سال ۱۳۸۶ + موضوع و داستان کامل فیلم سینمایی زخم شانه حوا + عکس و بیوگرافی بازیگران با بازی آهو خردمند ، هومن سیدی ، زهیر یاری ، مینا ساداتی ، زنده یاد علی سلیمانی و سلیمه رنگزن و تعدادی بازیگر سرشناس معروف به کارگردانی حسین قناعت به مناسبت پخش از رسانه ملی در دی ماه ۱۴۰۰ میخوانید

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زخم شانه حوا با نقش+ داستان کامل و حواشی و عکس ها

 

بیوگرافی بازیگران فیلم زخم شانه حوا با عکس

“فیلم زخم شانه حوا”، فیلمی ایرانی محصول سال ۱۳۸۶ به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت است. این فیلم در ژانر درام – اجتماعی و دفاع مقدس در سال ۱۳۸۶ ساخته و پخش شد و حالا جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما تماشا کنید. ”زخم شانه حوا” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم و خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران فیلم زخم سانه حوا با عکس و بیوگرافی تمامی نقش ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

لیست بازیگران این فیلم عبارتند از: آهو خردمند (ننه حسین) ، هومن سیدی (محمود) ، زهیر یاری (حجت) ، مینا ساداتی (روجا) ، مالک حدپور سراج (داود آواره) ، زنده یاد علی سلیمانی (مجید) ، حسین عابدینی (عباس) ، آسیه ضیایی (فرزانه) ، محمدهادی دیباجی (حسین) ، سلیمه رنگزن (خاله خدیجه) ، نیره فراهانی (خانم ساسانی) ، نسرین نصرتی و … که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کردند.

از نکات تلخ و دردناک این فیلم درگذشت علی سلیمانی بازیگر نقش مجید است که در ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت.

یوگرافی بازیگران فیلم زخم شانه حوا

 

زمان پخش

این فیلم سینمایی به کارگردانی «حسین قناعت»، جمعه ۱۷ دی، ساعت ۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

خلاصه داستان فیلم زخم شانه حوا

«زخم شانه حوا» روایتگر حماسه سازی، اسطوره پروری و در عین حال زخم های پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است، بزرگ مادرانی که اگر نبودند حماسه ی مقاومت و البرز پایداری آن‌ها، اکنون مام میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می‌کرد!ت.
«زخم شانه حوا» روایتگر حماسه سازی، اسطوره پروری و در عین حال زخمهای پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است و نیز «زخم شانه حوا» می‌کوشد آینه‌ای روشن و شفاف-گرچه کوچک-در برابر روح بزرگ مادرانی باشد، که اگر نبود حماسهٔ مقاومت و البرز پایداری آنها، اکنون مام میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می‌کرد!

اسامی بازیگران فیلم زخم شانه حوا با نقش

آهو خردمند (ننه حسین)
هومن سیدی (محمود)
زهیر یاری (حجت)
مینا ساداتی (روجا)
مالک حدپور سراج (داود آواره)
زنده یاد علی سلیمانی (مجید)
حسین عابدینی (عباس)
آسیه ضیایی (فرزانه)
محمدهادی دیباجی (حسین)
سلیمه رنگزن (خاله خدیجه)
نیره فراهانی (خانم ساسانی)
نقش نسرین نصرتی در فیلم

مینا ساداتی در نقش روجا

اسامی بازیگران فیلم زخم شانه حوا با نقش

مینا ساداتی در نقش روجا در این بازی کرده است.
مینا ساداتی (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۶۰ در کاشان) بازیگر سینمای ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبا تهران است. او همسر بابک حمیدیان است

هومن سیدی در نقش محمود

دانلود فیلم زخم شانه حوا

هومن سیدی بازیگر نقش محمود در زخم شانه حوا (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت) بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او همسر سابق آزاده صمدی است. در حال حاضر با بیتا اصلانی ازدواج کرده و یک دختر دارد.

آهو خردمند در نقش ننه حسین

بازیگران فیلم زخم شانه حوا

آهو خردمند در نقش ننه حسین در زخم شانه حوا بازی کرده در سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. وی خواهر کوچکتر نیکو خردمند بازیگر و دوبلور سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای دراماتیک می‌باشد. خردمند فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۷ با حضور در صحنه در نمایش‌های «خسرو و شیرین»، «افول» و «لبخند باشکوه آقای گیل» و فعالیت خود در تلویزیون را از سال ۱۳۵۱ با مجموعه «آدم و حوا» آغاز کرد.

زهیر یاری در نقش حجت

بازیگران فیلم زخم شانه حوا

زهیر یاری در نقش حجت متولد بازیگر ایرانی در ۲۶ فروردین ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی می باشد
یک برادر کوچکتر بنام شعیب دارد.

محمدهادی دیباجی در نقش حسین

داستان فیلم زخم شانه حوا

سید محمدهادی دیباجی (زادهٔ ۱۲ تیر ۱۳۶۲) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران و فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است.

عوامل تولید

کارگردان حسین قناعت
تهیه‌کننده حسن کلامی
نویسنده حسین قناعت

فیلم‌بردار حسن کریم

نظرات