شماره پیامک استعلام دهک خانوار با کد ملی سال ۱۴۰۱ + سامانه استعلام دهک خانوار

49

روش های استعلام دهک خانوار با کد ملی و شماره پیامک در سال ۱۴۰۱ : نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی و شماره پیامک استعلام دهک خانوار با کد ملی + نحوه استعلام اطلاعات خانوار با کد ملی از طریق شماره گیری به تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و برای استعلام دهک خانوار و دهک های درآمدی خانوار در سال ۱۴۰۱ با کد ملی از وضعیت دهک خود مطلع شوند.

آموزش کامل نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی سال ۱۴۰۱

بروزرسانی جدید : بررسی ها نشان می دهد که دهک خانوارها در سال ۱۴۰۱ تغییر کرده است

چگونه می توان دهک خانوار را استعلام گرفت , آموزش جامع روش های نحوه استعلام دهک خانوار در یارانه , آموزش کامل فهمیدن استعلام دهک خانواده از طریق کد ,  نحوه استعلام دهک خانوار با شماره پیامک , شماره تلفن گویای سازمان هدفمندی یارانه

نحوه استعلام دهک خانوار با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹

شب گذشته یارانه تیر ماه واریز شد، اما برخی خانوارها به دهک بندی خود اعتراض دارند و گفتند که باید ۴۰۰ هزار تومان واریز شود نه ۳۰۰ هزار تومان و برخی خانوارها نیز نمی دانند در چه دهک خانوار از ۱ تا ۹ قرار دارند. برای اطلاع از وضعیت دهک بندی یکی از راه‌های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است. برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

در این مرحله افراد با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار می‌توانند دهک درآمدی خانوار خود را تشخیص دهندد و بدانند در کدام یک از دهک‌های اول تا دهم درآمدی قرار دارند.

با این شماره همه افراد می‌توانند دهک خانوار خود را با کمک کد ملی سرپرست استعلام کنند. جز افرادی که سرپرست یا یکی از اعضای خانواده آنها جزو نیروهای مسلح باشد. این گروه برای اطلاع از دهک درآمدی خانواده خود باید با ستاد نیروهای مسلح تماس بگیرند.

علاوه بر این، شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای پاسخگویی به سوالات در اختیار مردم است.

توجه شماره پیامک و سامانه استعلام دهک خانوار و دهک های درآمدی خانوار سال ۱۴۰۱ اعلام شد:

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، هموطنان عزیز می‌توانند برای استعلام وضعیت دهک‌بندی و دهک درامدی خود در سال ۱۴۰۱ با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای و آغاز روند پرداخت یارانه جدید بر اساس دهک‌بندی انجام‌شده، مردم با ابهاماتی در مورد مشمول بودن یا نبودنِ خود بر اساس دهک‌های درآمدی مواجه شده‌اند.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است هموطنان می‌توانند برای اطلاع از دهک‌بندی خود از دو کانال اقدام کنند؛ راه نخست، شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ است که بعد از تماس، با وارد کردند کد ملی سرپرست خانوار و همچنین وارد کردن یک شماره تلفن همراه که به نام سرپرست است، دهکی که در آن قرار دارند اعلام می‌شود.

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روز‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سیدمرتضی موتورچی (رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در یک پیام توئیتری نوشت: «به اطلاع هم وطنان گرامی می‌رساند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض کنند.»

اینکه چگونه بفهمیم که ما جزو کدام دهک خانوار هستیم کار دشواری است چرا این کار را دولت از طریق مختلف انجام میدهد و بستگی به شرایط بسیار خاصی دارد که کدام دهک محاسبه شوید.

گفتنی است که استعلام دهک خانوار از (سایت مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه) صحت ندارد و خانوارهای عزیز برای استعلام دهک به این سامانه مراجعه نکنند. این مرکز یک مرکز پژوهشی است و اصولاً مسئولیتی در زمینه تعیین دهک خانوار ندارد. تعیین دهک خانوار بر اساس داده‌های پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد

شماره پیامک استعلام دهک خانوار با کد ملی + نحوه استعلام اطلاعات خانوار با کد ملی

سامانه استعلام دهک خانوار با کد ملی اعلام شد

برای اطلاع از دهک بندی و دهک خانوار خود و سایت و سامانه استعلام دهک خانوار با کدملی را در زریر دریافت کنید :

توجه: رسیدگی به درخواست یارانه حمایت معیشتی خانوار، منحصراً از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا ادارات کل تابعه آن وزارتخانه در استان‌ها امکان پذیر و قابل پیگیری می‌باشد.

همچنین امروز مجتبی سعادتی در مورد اینکه برخی از شهروندان اعلام کردند همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم در مورد اصلاح یارانه کالاهای اساسی مبالغی به حساب‌شان واریز شده است، گفت: طبق گفته رئیس جمهور یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه‌ کالاهای اساسی برای دو ماه به صورت بلوکه شده تا زمان اعلام رسمی از سوی دولت به حساب دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان واریز شد و برای دهک‌های ۴ تا ۹ پردرآمدی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز شده که این مبالغ فعلاً قابل برداشت نیست.

وی افزود: در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین گفت: کسانی که به هر نحوی از سال ۹۳ به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده بودند و یا از قلم افتاده بودند در روزهای آینده اعلام می‌شود که در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

وی همچنین افزود: کسانی که به هر نحوه دهک بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند و اگر دارای حق باشند یارانه آنها جبران می‌شود.

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روزهای آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یارانه جبرانی باری دهک‌های یک تا ۹ واریز شده است که برای سه دهک کم‌درآمد ۴۰۰ هزار تومان و برای ۶ دهک پردرآمد ۳۰۰ هزار تومان واریز شده اما فعلاً قابل برداشت نیست.

شماره پیامک و نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی+ سامانه استعلام دهک خانوار با کد ملی

برای استعلام دهک خانوار با کد ملی و دریافت اطلاعات خانوار با ارسال کد ملی می توانید با ارسال کد ملی خود از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۰ اطلاعات مربوط به سرپرست خانوار و تعداد اعضای خانوار را از مرکز آمار ایران دریافت کنند.

شهروندان می توانند برای استعلام و دریافت اطلاعات خانوار با ارسال کد ملی می توانید با ارسال کد ملی خود از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۰ اطلاعات مربوط به سرپرست خانوار و تعداد اعضای خانوار را از مرکز آمار ایران دریافت کنند.

توجه داشته باشید که همه افراد می‌توانند با ارسال کد ملی خود از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۰ اطلاعات مربوط به سرپرست خانوار و تعداد اعضای خانوار را از مرکز آمار ایران دریافت کنند.

در صورت مواجه با مغایرت سرپرست خانوار می تواند به سایت مرکز آمار ایران به نشانیyaraneh.amar.org.ir مراجعه و به اصلاح مغایرت اقدام کنند.

 استعلام دهک خانوار با کد ملی

شماره تلفن هدفمندی یازانه ها

شماره تلفن ۱۶-۸۵۱۰۷۷۰۸ مربوط به مرکز آمار ایران و تلفن سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به شماره ۰۹۶۲۰ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات هموطنان در زمینه اطلاعات اقتصادی خانوار است.

تلفن گویای مرکز آمار ایران به شماره ۸۵۸۷-۰۲۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات هموطنان در زمینه اطلاعات اقتصادی خانوار است.

نکات مهم

خانوارهایی که با مواردی از قبیل فوت، اعتیاد سرپرست خانوار به مواد مخدر، زندانی بودن، مفقود و یا مجنون شدن، حضور نداشتن سرپرست در محل زندگی خانوار (مثل زندگی در خارج از کشور‌) و نداشتن صلاحیت سرپرست خانوار مواجهند، می‌توانند با در دست داشتن گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح به بخشداری‌ها و یا فرمانداری‌های شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

خانوارهای جدید ‌که موفق به ثبت کامل اطلاعات خانوار خود در سامانه مرکز آمار ایران نشده‌اند، در صورت مراجعات بعدی به سامانه با پیغام “شماره ملی شما قبلا وارد این سامانه شده است”، مواجه می‌شوند.

مرکز آمار ایران اطلاعات مربوط به این افراد را آخر هر روز از سامانه حذف می‌کند و این افراد ‌باید مجدداً پس از ۴۸ ساعت به سامانه مذکور مراجعه کرده و به ورود کامل اطلاعات اقدام کنند.

افرادی‌که هنگام ورود اطلاعات، به اشتباه در خانوار دیگری ثبت‌نام شده‌اند نیاز به مراجعه حضوری به مرکز آمار ایران ندارند.

این افراد ‌باید با شماره تلفن‌های ۱۶- ۸۵۱۰۷۷۰۸ تماس گرفته و کد ملی خودرا اعلام کنند. مرکز آمار پس از بررسی، اطلاعات این افراد را از خانوار مذکور حذف می‌کند. این افراد ‌باید ۴ روز بعد به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را در خانوار خود وارد کند.

در صورتی که حساب اعلامی سرپرست خانوار از ۶ ماه پیش تاکنون غیر فعال بوده، مبالغ یارانه به حساب اعلامی واریز نشده است و افراد ‌باید به شعب بانک‌های مربوط مراجعه کنند.

سرپرستان خانوار هایی که حساب‌هایشان تأیید نهایی نشده است باید به یکی از شعب بانک‌هایی که دارای حساب می باشند مراجعه تا از طریق شعبه مربوط شماره حساب آنان با استفاده از سیستم E-bank در سامانه اعلام حساب خانوار وزارت رفاه و تأمین اجتماعی ثبت شود.

مرکز آمار ایران به زودی نحوه ورود به سامانه را برای افرادی‌که کد رهگیری و یا رمز عبور خود را گم کرده‌اند، اعلام خواهد کرد./ منبع : مهر

تقسیم بندی دهک ها

براساس آمارهای سال گذشته مرکز آمار ایران، اگر هزینه کل یک خانوار (از تمامی افراد خانوار) حدود ۷۰۰ الی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ماه باشد، این خانواده در دهک یک قرار می‌گیرد و جزو ۱۰درصد فقیرترین خانواده‌های جامعه است.

اگر هزینه خانوار حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، خانواده را در دهک دو قرار می‌دهد. هزینه دو میلیون تومانی خانوار را در دهک سوم جایگذاری می‌کنند.

افراد حاضر در دهک چهارم هزینه خانوارشان حدود سه میلیون تومان است و برای خانوارهای دهم پنجم هزینه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود که دهک میانی محسوب می‌شود.

هزینه حدود چهار میلیون و سیصد هزار تومانی برای افراد از دهک ششم محسوب می‌شود و هزینه پنج میلیون تومانی خانوارها را به دهک بعدی یعنی دهک هفتم می‌برد. رقم حدود شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه خانوار دهک هشتم فرض شده و دهک نهم حدود هشت میلیون تومان هزینه دارد.

در نهایت دهک دهم حدود ۱۶ میلیون تومان هزینه خانوارش می‌شود که این دهک ۱۰ درصد ثروتمندترین افراد جامعه هستند را تشکیل می‌دهد.

این ارقام مربوط به سال گذشته است، و بر پایه تغییرات تورمی هزینه ماهانه دهک اول در آذر امسال به حدود دو میلیون تومان رسید و دهک دهم معادل با ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

در واقع باید ۴۲ درصد نرخ تورم به هزینه‌های دهک‌های اضافه شود. اما به نظر می‌رسد مشمولان یارانه ۲۲ بهمن براساس آمارهای سال گذشته شناسایی شده‌اند.

49 دیدگاه در “شماره پیامک استعلام دهک خانوار با کد ملی سال ۱۴۰۱ + سامانه استعلام دهک خانوار

  1. نیما گفت:

    چطوری بدونم دهک چندم هستم

  2. محمد مهدی حاجی زاده گفت:

    آدم میشناسم که خونه داره ماشین داره بهترین زندگی داره حسابش پول داره ولی ما که وضح مالی مون خوب نیست ده که بالایم به قرآن با یارانه امورات مون می گذرانیم،زنگ می زنیم هیچ به هیچ

  3. محمد مهدی حاجی زاده گفت:

    سلام من کار گر فصلی هستم من دیگه ۴ به بالا زدن این چه دهکه بندی هست خونه ندارم ماشین ندارم

  4. ابوالفضل گفت:

    این دهک بندی همش الکی ماهیچی نداریم زدن دهک بالا ولی اون کسی که این همه ثروت دارد.یک خانه توشهر دارد ولی میلیاردها ثروت ازقبیل ویلاباغ پرازمیوهای جورواجورمی خورندمی فروشند پولش را لامی خرندتوی گاوصندوقاشون نگه می‌دارند بانک نمی زارن چرابااین همه ثروت ۴۰۰یارانه می گیرندچرا

  5. احمد گفت:

    من مستاجرم و اصلا وسیله نقلیه هم ندارم اجاره من ۱۰۰ درصد رشد کرد ولی حقوق بازنشستگی من ۱۰ درصد اضافه شد من چجوری جزو اقشار مرفه هستم همیشه مشتری میوه های قراضه ام این یعنی چی؟

  6. اوجاقی گفت:

    باسلام خدمت سما من‌ دهک اول‌ بودم تأ ام‌روز ولی‌ ام‌روز که‌ یارانه ريختن شدم دهک چهار به‌ بالا منطق مسئولین عزیز به‌ چه‌ صورته مگه اين کتر شدنیه والله درآمدم ماهی ۱تومنم نمیشه

  7. محمد علی فلاح گفت:

    سلام دو‌تا پسرای من جدا از من زندگی میکنند و الحمدلله نیازی به یارانه ندارند لطفا انها را از لیست خانوار بنده بازنشسته حذف کنید تا مشمول دریافت یارانه بشوم.ممنونم

  8. رضا گفت:
    2
    1

    سلام من الا چند سال هست که بی کارم هیچ ارامدی ندارم تمام حساب های من خالی هستن چون درامد ندارم نمی دانم چرا من را دهک بالازدن خواهشن پیگری کنید هیچ جا هم بیمه ندارم

  9. شهرام گفت:
    1
    1

    ا آن ین دهک بندی برچه مبنایی درست میشود

  10. یاسر علیدادی گفت:

    سلام من تو روستا زندگی میکنم و کارگر فصلی هستم بدون بیمه و ماهی یک میلیون هم درامد ندارم چه خودم چه اعضای خانوادم پرینت حساب بانکی ۳سال گذشته اعضای خانوادم و خودم گویای حقیقت است و به دلیل بدهی مالی در زندان بودم و مدتی تحت پوشش الان دهک ۵زده چه خاکی سرم بگیرم لطفا برسی کنید یک فرزند معلول هم دارم چرا هیچکی به فکر ما نیست

  11. رمضانعلی مزینانی گفت:
    1
    2

    منودهک چهار م قرار دادید من چند سال کمیته امداد به من خرج ومخوارجم را میداد منو۵سالهست که نمیتوانم راه بروم شما رابه خدا دهک منو درست کنید

  12. رمضانعلی مزینانی گفت:

    برای من زدن دهک چهارم من یک ریال در آمد ندارم دهک منو درست کنید بخدا نان خوشک پیدا نمیکنم بخدا من یک کار گرساده هستم

  13. زهرا گفت:

    ما خونوادمون چهار عضو داره. هیچی به نام هیچکدوممون نیست. حتی من نمیتونم اجاره خونه بدم!!!!! تو خوابگله زندگی میکنم. مادرم تو خونه ارثیه پدری! ۷ نفر توش سهیمن. ماشین و خونه هیچکدوم نداریم. فقط یه حقوق جانبازی متوفی برا مادر مونده. اونم چون اصلا پول واسه خرید هیچی نداشتیم حتی وامم نتونستیم بگیریم. وام خرید مسکن جانبازان رو ما نتونستیم بگیریم. حالا مارو دهک ۷ زدن و خونواده تو روستا هست. کجا میشه اعتراض کرد. ناظر بفرستن تا وضع ما رو ببینن!!!!!!!

  14. محمد گفت:

    بین مردم تفاوت و تفرقه ایجاد نکنید! در مدرسه غیر انتفاعی،هیئت امنایی، شاهد، دولتی و… در کار ساعتی ، روزمزد،
    قراردادی، پیمانی، رسمی و…. با حقوق و مزایای بسیار متفاوت و در تامین مسکن و اخذ وام و ایجاد مسکن مهر و روستایی با کمترین کیفیت و در استخدام شاهد، جانباز، ایثار گر بدون در نظر گرفتن اولویت کارایی و تخصص و…
    در یارانه ایجاد دهک و نارضایتی و…..
    این مدیریت در شاءن این ملت بزرگوار نیست، لطفا دست از تفرقه بردارید، با همه تعامل ایجاد کنید به هر کس که کمک معیشت لازم دارد با خود اظهاریش پرداخت گردد و کمک معیشت در خور و واقعی برای تمام افراد درنظر بگیرید و در عوض از درآمدهای بالا مالیات بگیرید و از رانت و خلاف جریمه سنگین بگیرید و جامعه متحد و سلامت ایجاد شود

  15. فرهاد گفت:
    3
    1

    من ماهی ۵۲۰۰میگیرم که ماهی ۲/۵ بایداجاره بدم حالاهم صاب خونه گفته پاشوخونه ماهی ۳کمترنیست چهارنفریم چطوردهک۴هستیم خط فقرشماکجاست والاخط فقردلش براماسوخت وشمابه خودنیومدین.ای که دستدمیرسدکاری بکن

  16. فرهاد گفت:

    من مستاجرم ماهی ۵/۳۰۰میگیرم حالاهم صاحب خونه گفته پاشواجاره هاهم کمتراز۳نیست چطوری من با۵تومان اجاره بدم چهارنفریم مدرسه بدم خوراکم برسونم بعدجزءدهک چهارم هستم والاخط فقربراماغصش میشه ولی شماهابایدجواب بدین .ای که دستت میرسدکاری بکن

  17. افشین گفت:

    ببخشید من چجوری با ۸ تومان حقوق زیر خص فقر دهک نهم با کسی که ملیونها پول توحسابهاشون داره یکی شدیم
    واقعا که بخدا ما تو همین حقوقم موندیم

  18. علی گفت:

    وقتی شما اطلاعات کامل و درستی از درآمدهای افراد ندارید چرا به غلط دهک بندی میکنید؟ مگه همه درآمدها رو شما میدونید یا توی سامانه ها ثبت میشند؟ چرا درآمد زن رو به حساب شوهر در نظر میگیرید؟ مگه همه زنها حقوقشون رو به شوهرشون میدند یا توی خونه خرج میکنند؟ پیش خدا مسئول هستید که حق افراد رو به درستی نمیدید؟

  19. رضا گفت:
    1
    1

    چطوری دهک بندی کردید خواهش میکنم یه نفرجوابگوباشه کارمندباحقوق ده میلیون دهک دهم حساب میشه یعنی با کارخونه داروثروتمندتویه دهک قرارگرفتیم واقعا که

  20. احمد گفت:

    همش سرکاری است افسوس به این سادگی

  21. علیرضا گفت:

    بنده ۳ نفرهستیم و خودم به تنهایی یک کارمند ساده با خقوق ۱۰ میلیون هستم که جزو دهک دهم حساب شدم و یارانه واریز نشده واقعا عجیبهاز این نوع دهک بندی

  22. حمیدقزلگچلی گفت:

    سلام من یک کار گر هستم و برای مردم کار مکنم بهم گفتند گردش حسابت بالاست یارانه ام را چند سالی هست قطع کردن من اگه گردش حسابم بالاست ولی پول مردم هست وقرکشی محل میاد به حسابم وپول هئیت ومسجد میاد به حسابم ودوباره میره بیرون خداوکیلی این پول مال مردمه یارانه منه بدبخت و قطع کردن لطفا اگه مسولی هست به دادمان برسه

  23. سید علی گفت:
    1
    1

    چجوری تو سایت هزینه منو ۲۶ میلیون زده درامدم کلا ۱۰ میلیون هستش قسط و اینا میره بماند بعد ۲۶ میلیون ماهانه خرج من هستش😂

  24. مهرزاد گفت:

    سلام…‌معلولی هستم تحت پوشش بهزیستی بادرجه معلولیت شدید…ولی یارانه ۳۰۰هزارتومانی برام واریز شده.کما اینکه ددهمین راستا افرادی رو میشناسم که تحت پوشش هیچ نهادی نیستن حقوقی بالای ۵ میلیون دارن ولی یارانه ۴۰۰هزارتومانی بزاشون واریز شده. از چه طریقی باید اعتراض کنیم
    راهنمایی کنید لطفا. کدملی

  25. مبینا گفت:

    یه شماره ای بدین که کارکنه یکی کلامشغول یکی کدملی فرستادم هیچی پاسخی دریافت نکردم متاسفانه

  26. مبینا گفت:

    دهک بندی ها کلا اشتباهه سردرنمیارم ما جزؤبهزیستی هستیم جزو سه دهک قرارندادن یعنی چی اخه

  27. صادق گفت:

    سلام من کارگر ساختمانی هستم سه ماه هست بیکارم ممنون پیگری بکنید

  28. امید گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید
    بدن کرایه نشین وکارگر دهک خانوار کمک معیشتی جزع سه دهک اول با حقوق یکمیلیون وپانصد اما آشنای دارم با داشتن خونه وماشین وحقوق تابت ۵ میلیونی جزع سه دهک اول خیلی متشکرم از عدالت

  29. غلامرضا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من به یک کارگر ساختمانی که در ماه به علت کمبود کار و مشکلات جسمانی مثل کلیه و تنگ نفس در هفته یکی دو روز بیشتر مشغول کار نیستنم و مستاجر هم می باشد سه فرزند دارم که دو تای آنها دبیرستانی و یکی دبستانی می باشد بلطف تصبره ۱۴ کمیته امداد از پنج نفره خانوار ما سه نفر به لطف خدا شامل حقوق کمک معیشتی امسال ۸۴۰ هزار تومان شدم که آن هم به علت اینکه در سالهای دور گذشته دوخودروی پراید که یکی ۹سال ویکی ۶ سال پیش خرید وفروش آخرین ماشین ۶سال پیش معامله شد وحالا سهلنگاری بند ونیامدن خریدار جهت فک پلاک و مفقود شدن قولنامه به علت مستاجر بودن در اسبا بکشی های متوالی و نیامدن خریدارها یکی شیراز ودیگری اهواز باعث شده هم کمیته احتمال قطع کمک وهم کمک معیشتی یارانه مرا از دهک اول که بودم به دهکهای متوسط ودرا بفرستند الان منه مستاحر و با حقوق کمتراز یک میلیون وفرزندان مدرسی به نظر شما باید جز دهکهای بالا باشم خواهشن هر کسی که میدونه چکار باید بکنم کمک کنه که دارم به آخر خط میرسم
    سپاس

  30. احمد گفت:

    من یه کارگر ساده هستم یه ماه بزور شاید ۴میلیون حقوق میگیرم منو گزاشتن دهک بالا اونوقت همسایمون بنگاه معاملاتی داره چنتا خونه زمین ماشین داره کمک معیشتی
    ۱۵۰تومنی بهش تعلق گرفته ب

  31. علی گفت:
    1
    1

    واقعا چه نهادی دهک بندی میکنه و بر چه اساسی ما کارگرا باید شکایتمونو پیش خدا ببریم که جز دهک زیر صفریم ولی دهک بالا حساب میشیم

  32. آراز گفت:

    سلام من نمیدونم در چه دهکی هستم یارانه هم نمدن احتراز کردم آمد ادوات کشاورزی عمومی به نامت است

  33. رضا گفت:

    سلام من سه سال است بیکار خانه نشین نه بیمه ای دارم نه ملکی ونه سرمایه ای نمی دانم من را دهک چند زدن هیچ معیشتی به من تعلق نمی گیرد مریض هم هستم کسی نیست به داد مابرسد با این گرونیها ادم بی سوادهمه جا حقش ضایه می شود

  34. رضا گفت:

    سلام من سه سال است بیکار خانه نشین نه بیمه ای دارم نه ملکی ونه سرمایه ای نمی دانم من را دهک چند زدن هیچ معیشتی به من تعلق نمی گیرد مریض هم هستم کسی نیست به داد مابرسد با این گرونیها ادم بی سوادهمه جا حقش ضایه می شود

  35. رضا گفت:

    سلام جواب برای من نیاد من دهک چند هستم خواهشن ته بیمه دارم نه ملک ونه پول دارم سه نفرهستم ناراحتی احساب وقبلی دارم ازاز بی پولی سه سال است خانه نشینم خواهشن رسیدگی کنین

  36. رضا گفت:

    سلام من دهک چندهستم من نه بیمه دارم نا شقل ونه پول دارم

  37. مرادوزیری گفت:
    1
    1

    خدامیداند
    این دهک بندی اصلا درست نیست
    ایا هفن فرزنذ مسناجری و هیچ درامدی ندارد چگونه دهک بندی شده که هیچ کمکی نمی شود
    خواهشا پیگیری کنید

  38. جاوید گفت:

    واقعا ممنون از دهک بندی دقیقتون بنده یه کارگر هستم وبیکار ومستاجر هم هستم اسم من رو دهک بالا نوشتن اونوقت کسی رو میشناسم که هم خونه داره هم دوتا ماشین ومغازه میوه فروشی با بهترین درآمد تو دهک پایین اسمشو نوشتن تمام یارانه کمک معیشتی بهش تعلق میگیره ولی منیکه واقعا احتیاج دارم بمن تعلق نمیگیره این عدالته

  39. هادی محمدی گفت:

    سلام
    انصاف ندارین برای خودتون می‌برید می دوزید
    خداشاهده هستند مردمی که همه چیز دارن و زندگیشون بهتر از بقیست اول یارانه و معیشتی دریافت میکنن ولی یک کارگر بد بخت هیچی شاملش نمیشه.درود بر ….

  40. محمد شایقی گفت:

    واقعا دست دولت درد نکنه من نمیدونم چطوری دهک بندی کردن که من نه خونه دارم نه ماشین دارم فقط بیمه تامین اجتماعی هستم یعنی واقعا همین باعث شده نریزن یارانه ماه رمضان رو

  41. صفربیاتی گفت:

    سلام ما چن سال جزسه دهک بودیم متاسفانه الان حذف شدیم خواهش میکنم رسیدگی کنیدشوهرمن بیکاره تودوماه ی کارنداره به جون بچه هام توخرجی موندیم.ماه رمصان ی غذایی که بچه هام بخوان نمیتونم تهیه کنم خداوکیلی الان ماتمام ماه رمضان پنیربا طلابی وچای خوردیم خودتون قضاوت کنید.یعنی مادلمون چیزی نمیخاد.بچه من ی حلیم یا ی آش میخادمن درتوانم نیست تهیه کنم .توروبه فرق شکافته امام علی رسیدگی کنیدممنون میشم خواهشا بیایدخونم تهقیق کنیدببینیدوصع زندگیم من خونم ۳۲تا پله میخوره میره زیرزمین این انصاف نیست به ولا قسم

  42. شاهین گفت:

    اونایی که میگن دهک و فرستادن با چی زدن زدن که فرستادن
    سایت که خرابه پیامک هم که جواب نمیفرستن

  43. فاطمه گفت:

    من حقوقم ۳۸۰۰ تومن هست اما یارانه صد تومن بدام واریز نشده
    چجوریه این

  44. سعید گفت:

    من با نشانی سایتی که این جا اعلام کردن رفتم دهک پنجم بودم

    شما با طریق سایت وارد بشید پیامک نزنید دوستان عزیزم

  45. رحمان گفت:

    من فرستادم، اما پیامکی از طرف این سرشماره واسم نیومد ک نشون بده دهک چندم به حساب میام

  46. هوشنک گفت:

    هیچ کدوم از لینک ها کار نمیکنه سر کاری هست

  47. س،،م گفت:

    من چندبار کدملی ارسال کردم اما جواب نیومد
    اینا همش بازی سیاسیه،،

  48. فرناز گفت:
    1
    2

    برای من زد دهک چهارم
    اما صد تومن ۲۲ بهمن رو نریختن برام):

  49. سلما گفت:
    1
    1

    مرسی دستتون درد نکنه

نظرات