کلینیک دیلای در تبریز، بهترین مرکز خدمات پوست و مو!

0

همه ما از تاثیر غیر قابل انکار مو در ایجاد ظاهری زیبا آگاه هستیم. در واقع همین تاثیر غیر قابل انکار موی سر در زیبایی است که، منجر می شود به فکر راهکار هایی برای مراقبت و ترمیم موهای سر خود باشیم. موی سر نیز همانند سایر بخش های زنده بدن انسان تحت تاثیر سبک زندگی و تنش های اجتماعی قرار می گیرد. عادت های بد غذایی و سبک زندگی ناسالم و یا بعضی وقت ها مشکلات ژنتیکی منجر به ریزش مو می شوند. ریزش بی رویه مو که می تواند به عوامل مختلفی مثل کهولت سن، یا سبک زندگی غلط و یا مشکلات ژنتیکی مرتبط باشد تاثیر چشمگیری در روحیه فرد دارد.

امروزه درمان مشکلات ریزش موی سر و یا متد های مختلف کاشت فولیکول مو بسیار رواج یافته و به عبارتی متداول شده اند. با این حال به دلیل حساسیت موضوع، یافتن یک مجموعه معتبر که بتواند ریشه مشکلات ریزش موی سر را به درستی تشخیص داده و بهترین روش درمانی را عملی کند بسیار سخت است. کلینیک دیلای یک مرکز فوق العاده معتبر در زمینه خدمات پوست و کاشت مو در تبریز می باشد و در کارنامه خود بیش از یک دهه فعالیت همراه با موفقیت را ثبت کرده است. این مجموعه سال ها است که در زمینه خدمات پوستی، درمان مشکلات ریزش موی سر و کاشت موی سر و کاشت ابرو فعالیت می کند. در واقع می توانیم کلینیک دیلای را موفق ترین مرکز خدمات پوست و مو در سراسر تبریز بدانیم.

 انجام کاشت مو در تبریز

انجام کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریز

یکی از مهم ترین خدمات کلینیک دیلای کاشت مو در تبریز است. در کلینیک دیلای از جدیدترین و پیشرفته ترین متد های کاشت مو که در سطح جهانی به تایید رسیده اند استفاده می شود. در این کلینیک جراحی فولیکول مو به ۲ روش FUT و FUE  انجام می شود. در روش FUT قسمتی از پوست سر برش داده شده و توسط لنز و چاقوی جراحی به قطعات کوچک تقسیم می شود. این قطعات کوچک در هنگام پیوند مو مورد استفاده قرار می گیرند و منجر به رشد طبیعی مو می شوند. در روش FUE سوراخ های ریزی توسط جراح در بخش پیوند باز می شود و فولیکول های مو در این سوراخ ها کاشت می شوند.

پزشکان متخصص کلینیک دیلای در تبریز با انجام پیشرفته ترین تست ها می توانند تشخیص دهند که کدام روش برای شما مناسب است. البته همانطور که می دانید یکی از مهم ترین نگرانی ها در زمینه کاشت مو هزینه این روش است. مجموعه دیلای با قرار دادن امکان مشاوره غیر حضوری و تعیین قیمت عملیات مخصوص فرد، از اولین مراکز فعال در این زمینه در سراسر ایران محسوب می شود. یعنی می توانید از ۳ ناحیه موی سر خود، با راهنمایی کارشناسان مجموعه عکس گرفته و به مشاوران مرکز ارسال کنید. متخصصان با بررسی دقیق عکس ها با شما تماس گرفته و عملیات مورد نیاز و هزینه مذکور را به شما اطلاع خواهند داد.

تجربه بهترین جراحی کاشت مو در تبریز

تجربه بهترین جراحی کاشت مو در تبریز

کاشت تخصصی ابرو در کلینیک دیلای

کلینیک دیلای علاوه بر فعالیت تخصصی در زمینه کاشت مو، بهترین مرکز کاشت ابرو در تبریز محسوب می شود. افراد به دلایل مختلفی از جمله سوختگی ابرو، زخم در ناحیه ابرو، بد فرم بودن یا ریزش موی ابرو نیاز به کاشت ابرو پیدا می کنند. کاشت ابرو که توسط جراحان ماهر کلینیک دیلای از طریق پیوند گرافت مو انجام می شود نتایج فوق العاده زیبایی را به بار می آورد. برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاهده نمونه های کاشت طبیعی ابرو می توانید به وب سایت دیلای کلینیک تبریز مراجعه کنید.

کلینیک دیلای در تبریز در انواع زمینه های زیبایی و پوست و مو خدمات ارائه می دهد!

دیلای کلینیک علاوه بر فعالیت در زمینه کاشت مو در تبریز، به عنوان بهترین و معتبر ترین مرکز تقویت مو سر تبریز شهرت یافته است. تزریق پی ار پی در تبریز یکی از تخصصی ترین خدمات کلینیک دیلای میباشد. پی ار پی که یک نوع روش درمان و تقویت موی سر محسوب می شود به وسیله باتجربه ترین متخصصان زیبایی ایران در کلینیک دیلای انجام می شود. افزون بر این مزوتراپی و سایر خدمات تقویتی و درمانی مو نیز به صورت کاملا تخصصی به متقاضیان از سراسر ایران و خاورمیانه ارائه می شود.

کلینیک دیلای علاوه بر فعالیت در موارد مذکور به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز زیبایی در زمینه تناسب اندام، فیلر، جوان سازی پوست و لیزر مو های زائد محسوب می شود. با همکاری تیم متخصص پزشکی، عمل های زیبایی در بالاترین کیفیت ممکن انجام می شوند. افزون بر این، در کلینیک دیلای تبریز از جدید ترین دستگاه ها جهت انجام خدمات زیبایی و ارائه بهترین ها به مراجعه کنندگان استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع قرص های تقویت مو و ویتامین های کمیاب و اصل می توانید به وب سایت دیلای کلینیک تبریز مراجعه کنید.

دیلای کلینیک، بهترین مرکز کاشت مو در تبریز

دیلای کلینیک، بهترین مرکز کاشت مو در تبریز

نظرات