بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم سرهنگ ثریا با نقش + داستان کامل و نقد

0

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم سرهنگ ثریا با نقش + داستان کامل و نقد

فیلم سینمایی سرهنگ ثریا (۱۴۰۱) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم و اسامی بازیگران فیلم سرهنگ ثریا عبارتند از: ژاله صامتی (خانم عبدالهی)، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی شهروز آقاپور … در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم سرهنگ ثریا

این فیلم به کارگردانی لیلی عاج و تهیه کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فجر حضور دارد و یکی از فیلم های مهم است. لیلی عاج یکی از فیلم اولی‌های امسال جشنواره است که با دستمایه قرار دادن موضوع پادگان اشرف مقر سازمان منافقین سعی کرده است با یک پروژه بزرگ وارد عرصه فیلمسازی شود.

موضوع و داستان فیلم سرهنگ ثریا چیست

داستان فیلم سرهنگ ثریا یک داستان واقعی است و درباره مادری به نام عبداللهی می باشد که فرزندش توسط گروه منافقین به پادگان اشرف رفته است و مادر تلاش خود را برای آزادی فرزندش از دست این گروه تروریستی انجام می‌دهد…

لیلی عاج کارگردان موصوع و داستان فیلم «سرهنگ ثریا» عنوان کرد: «سرهنگ ثریا» با الهام از یک داستان واقعی ساخته شده است. ما در تیتراژ پایانی نوشته‌ایم با الهام از یک داستان واقعی؛ در واقع اثر اقتباس نیست. این فیلم اقتباس نبود، الهام از داستان واقعی بود. اینکه شما آتش را گرفته باشید، نبود. الهام بود و متفاوت است. گویی خانم عبدالهی و دیگران برای من تعریف می‌کردند و آنچه که برای من تعریف می‌کردند در فرآیند تبدیل به چیز دیگری می‌شد.

من مادران زیادی در این موضوع دیدم. در بسیاری از برخوردهایی که با مادران داشتم، به نظرم ماجرای خانم عبداللهی و خود کاراکتر مدیریتی که در کمپ آزادی داشت، پتانسیل بیشتری نسبت به سایرین داشت. مازاد بر اینکه خانم عبداللهی شمایلی از همه مادران کمپ آزادی است.

خلاصه داستان فیلم سرهنگ ثریا

بیوگرافی بازیگران فیلم سرهنگ ثریا

ژاله صامتی

زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سایه به سایه، خفاش، آخرین نبرد، فرار مرگبار و مربای شیرین پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله یحیی و گلابتون، سرزمین ملائک، هتل، فکر پلید، مجتمع مسکونی فرخ و فرج، آژانس دوستی، این زمینی‌ها و زیرخاکی حضور داشته‌است. وی برای فیلم درخونگاه و مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است. او در سال ۱۴۰۱ به‌عنوان داور در فصل سوم مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید حضور داشت.

بازیگران فیلم سرهنگ ثریا

وحید آقاپور

متولد ۱۲ خرداد ۱۳۵۷ در شهر ری، بازیگر است. سریال چک برگشتی اولین تجربه وی در تلویزیون سال ۱۳۹۰ بود، او بعد از ۷ سال با سریال لحظه گرگ و میش در زمستان ۹۷ دوباره به تلویزیون بازگشت و به شهرت رسید. شروع جوایز این بازیگر جوان از سال ۱۳۷۹ با جایزه اول بازیگری مرد از جشنواره دانشگاه تهران شروع شد،و دوباره در سال ۷۹، سپس ۸۰ و ۸۱ چندین نوبت تکرار شد.

عوامل فیلم سرهنگ ثریا

لیلی عاج کارگردان فیلم سرهنگ ثریا

لیلی عاج کارگردان فیلم تحسین شده از نگاه منتقدین «سرهنگ ثریا» که در دوره چهل‌ویکم فجر در مسابقه سودای سیمرغ حضور داشت.

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: فرامرز هوتهم، موسیقی: بهزاد عبدی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح چهره‌پردازی: مهدی صیاد، صدابردار: حسین بشاش، صداگذاری: آرش قاسمی، مجری طرح: مجید صادقی‌ولنی.

نظرات