آدرس سایت بازرگام برای خرید برنج ۳۲ و ۴۲ هزار تومانی به نرخ دولتی کلیک کنید

0

آدرس سایت بازرگام برای خرید برنج ۳۲ و ۴۲ هزار تومانی به نرخ دولتی را کلیک bazargam.com کنید ، عرضه دو قلم برنج با نرخ دولتی (برنج شیرودی ممتاز و برنج فجر) با قیمت ۳۲ هزار تومان و ۴۲ هزار تومان از امروز آغاز شد برای خرید وارد سایت بازرگام شوید و برنج به نرخ دولتی را خریداری کنید

آدرس سایت بازرگام برای خرید برنج 32 و 42 هزار تومانی به نرخ دولتی کلیک کنید

آدرس سایت بازرگام برای خرید برنج ۳۲ و ۴۲ هزار تومانی به نرخ دولتی کلیک کنید

عرضه دو قلم برنج با نرخ دولتی (برنج شیرودی ممتاز و برنج فجر) با قیمت ۳۲ هزار تومان و ۴۲ هزار تومان آغاز شد

قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی: از امروز عرضه دو قلم برنج شیرودی ممتاز با قیمت ۴۲ هزار تومان و فجر با قیمت ۳۲ هزار تومان در سامانه بازرگام به نشانی (bazargam.com) آغاز می‌شود.
موضوع تزریق ۲۰۰ هزار تن برنج خارجی هندی و پاکستانی به بازار و استان‌های شمالی در دستور کار است اما صرفا به صورت اینترنتی و هوشمند آغاز می‌شود.

 

طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی امسال بدلیل خشکسالی، تولید برنج داخلی ۳۰ درصد کمتر بوده است اما ذخایر راهبردی برنج در کشور بالغ بر ۴۰۰ هزار تن است.

عربشاهی نیز گفت: عرضه این برنج‌ها به صورت اینترنتی است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه بازرگام اقدام به خرید کرده و بدون دریافت هزینه ارسال، درب منزل دریافت کنند. عرضه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق پیش بینی سازمان مرکزی تعاون روستایی این عرضه‌ها تا شب نیز عید ادامه پیدا می کند و هیچ محدودیتی برای عرضه وجود ندارد. از ۲۰ اسفند نیز عرضه هوشمند میوه شب عید از طریق پلتفرم‌ها آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته با التهاب بازار برنج ایرانی، نرخ این قلم کالا تا هر کیلو ۹۰ هزار تومان هم رسید که با ورود وزارت جهاد و سازمان تعاون روستایی عرضه های مستمر این کالا آغاز شد.

نظرات