زمان پخش و تکرار سریال حورا از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال حورا :  در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال حورا برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال حورا

این سریال جذاب به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این سریال ده قسمتی برای بار اول از شبکه سوم سیما در سال ۱۴۰۰ پخش شد اما حالا مجدد قرار است از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین دلیران تنگستان میشود.

این سریال جذاب با بازی عالی فاطمه گودرزی،ایرج نوذری،مهروز ناصر شریف و بازیگران جوان و تازه کار از جمله عاطفه سمرقندی،ندا عقیقی و… توانست مخاطبان زیادی جذب کند. همچنین یکی از دلایلی که این سریال مخاطبان زیادی داشت داستان متفاوت آن است که باعث جذب مخاطبان شده،در واقع داستان آن درباره درباره یک چالش های یک خواهر و برادر است که فرزندانشان بزرگ شده اند و…

در واقع این سریال مشکلات و دغدغه های جوانان با اجتماع،خانواده و… را به طور واضح بیان می کند به همین دلیل است که مخاطبان بیشتر این سریال جوانان بودند.

یکی دیگر از دلایل اینکه این سریال مخاطب زیادی دارد این است که رضا کمالی بازیگران جوان و تازه کار زیادی را در این سریال به کار گرفته که خب همین مورد افراد را برای دیدن سریال سوق می دهد.

زمان پخش سریال حورا از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال حورا

این سریال از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ و تکرار آن ساعت ۴ بامداد و ۱۲ روز بعد از شبکه پر مخاطب آی فیلم پخش میشود.

ناگفته نماند بازیگرانی چون فاطمه گودرزی،ایرج نوذری،گیتی معینی،مهروز ناصر شریف،عرفان ابراهیمی،مرجان قمری،ندا عقیقی،فرزاد حاتمیان ،عاطفه سمرقندی و… در این سریال جذاب به ایفای نقش پرداختند.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

 

نظرات