زمان پخش سریال برادر جان از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال برادر جان : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال برادر جان برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال برادر جان

این سریال به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۹۷ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و مذهبی است. این سریال برای بار اول در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شو و مخاطبان زیادی داشت. حالا قرار شده این مجموعه از ۲۴ دی ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش می شود. ناگفته نماند جایگزین مجموعه شهریار می شود. فرید سعادتمند آهنگسازی موسیقی متن و تیتراژ این سریال را بر عهده داشته‌است. همچنین سالار عقیلی به عنوان خواننده و حسین غیاثی به عنوان ترانه‌سرای تیتراژ بسیار زیبا و گوشنواز این مجموعه همکاری داشته‌اند

از جمله هنرمندان این سریال می توان به علی نصیریان،حسام منظور،حسن پورشیرازی،آفرین عبیسی،کامران تفتی،سجاد افشاریان،سعید چنگیزیان،نسیم ادبی،جلیل فرجاد،لعیا زنگنه و… اشاره کرد.

خلاصه داستان درباره داستان برادری، برابری و جان فشانی سه برادر است که زبانزد شده و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش هستند. تا این که به ناگه حادثه‌ای واقع می‌شود که نامش حق‌الناس است. داستان اصلی این فیلم از خاطرات نوشت مرحومه خانم لیلا اگنجی شیرازی است که در سال ۱۳۷۱ اختلافات ارثیه و فامیلی عموهایش، اخوان سنگابی شیرازی را تحت عنوان برادرانی چون رفیق به نگارش در اورد…

زمان سریال برادر جان از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال برادر جان از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۷ قسمتی هرشب از ۲۴ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۴ بامداد و ۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به شیوا ابراهیمی،مارال فرجاد،ندا جبرائیلی،آرش فلاحت پیشه،آرش تاج تهرانی،محبوبه صادقی،علی آهنج،جانان نعمت اله و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات