جدیدترین مدل های پیراهن مشکی مردانه و پسرانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

0

پیراهن مشکی مردانه عزاداری و محرم ۱۴۰۱ : با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری برای شما مجموعه ای از مدل های جدید پیراهن مشکی مردانه مناسب ماه محرم و مراسم عزاداری گردآوردی کرده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد. به شما آقایان پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه برای عزاداری و مراسم ختم و روضه ۱۴۰۱ را دارید،همراه ما باشید.

پیراهن مشکی مردانه محرم و عزاداری

جدیدترین مدل های پیراهن مشکی مردانه و پسرانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

پیراهن مشکی یکی از پیراهن های پرطرفدار و در نتیجه پرفروش در بازار است؛ که با فرا رسیدن ماه محرم این بازار هیاهو بیشتری پیدا می‌کند. در این ماه از انواع پیراهن های مشکی ساده مردانه و همچنین طرح‌دار استقبال می‌شود که نه تنها برای حضور در عزاداری ها و ماه محرم بلکه برای حضور در مراسمات ختم و مجالس رسمی نیز مورد استقبال ویژه قرار گرفته‌اند.

طرح های و مدل های متنوع پیراهن مشکی محرمی عبارتند از:

پیراهن رسمی مشکی برای محرم و عزاداری، پیراهن اسپرت مشکی برای محرم و عزاداری، تی شرت مشکی محرمی مردانه.

هر کدام از نمونه های فوق بر اساس سلیقه های مختلف طرح دار و یا به صورت ساده و یا مدل دار تولید شده اند. پیراهن های طرح دار که اغلب طرح روی آنها به صورت چاپی می باشد انواع تی شرت های محرمی هستند. طرح این تی شرت ها نیز معمولا نوشته ها یا تصاویری مرتبط با این ایام می باشد.

پیراهن مشکی مردانه محرمی

راهنمای خرید

نمونه های پیراهن های اسپرت مشکی معمولا مدل دار هستند. آستین کوتاه یا آستین بلند،دو جیب یا بدون جیب،پاگن دار یا بدون پاگن، پیراهن های راه راه و چهارخانه یا حتی گلدار با زمینه مشکی از این نمونه هستند.

پیراهن های مشکی رسمی نیز اغلب ساده هستند. البته ممکن است مدل یقه و مچ سردست آنها تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند.

راهنمای خرید پیراهن مشکی مردانه

 

پیراهن رسمی مشکی مردانه انواع محتلفی دارد :

پیراهن های مشکی slim fit،پیراهن مشکی یقه دیپلمات،پیراهن مشکی یقه فراک،پیراهن مشکی با دکمه سر دست،پیراهن مشکی دکمه مخفی،پیراهن مشکی ساده،پیراهن مشکی یقه کلاسیک،پیراهن مشکی مچ دوبل،پیراهن مشکی پانلی.

این مدل پیراهن های مردانه را رسمی پوشان و طرفداران تیپ کلاسیک و رسمی انتخاب می کنند.که تعداد آنها کم هم نیست.به نوعی تمامی آقایان خوش پوش و شیک حتما چند نمونه از این مدل پیراهن مردانه را در کمد لباس خود خواهند داشت.

استایل مشکی مردانه در محرم

تی شرت مشکی مردانه محرم :

تی شرت های موجود در بازار اغلب از جنس جودون یا پنبه هستند.
تی شرت های محرمی همان تی شرت های مشکی رنگ با طراحی های ویژه محرم و یا ساده هستند.
معمولا قیمت خرید عمده انواع تی شرت نسبت به انواع پیراهن های رسمی ارزانتر است.
بنابراین گروه پیراهن های بافت مردانه طرفدار بیشتری دارند.
البته نا گفته نماند که تن خور این لباس نیز راحت و آسان است.
انواع تی شرت های محرمی و پیراهن های مشکی محرمی را برای خرید عمده معمولا می توانید ارزانتر خرید کنید.

مدل های جدید پیراهن مشکی مردانه طرح دار

ایده‌های برای استایل پیراهن مشکی در محرم

پیراهن مشکی با شلوار جین

که می‌تواند شما را لاغرتر نشان دهد. برای رسیدن به یک ظاهر لاغر و شیک، می‌توانید به‌سادگی یک تی‌شرت یا پیراهن مشکی را با شلوار جین آبی بپوشید. همچنین می‌توانید استایل جذاب خود را با یک کتانی کرم یا قهوه‌ای تکمیل کنید. فقط  مطمئن شوید با پوشیدن یک پیراهن رسمی مشکی روی یک شلوار جین سرمه‌ای پیراهن و شلوار جین فیت باشند و خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشند.

تی‌شرت یا پیراهن مشکی با شلوار پارچه‌ای

لباس مشکی با شلوار پارچه‌ای ترکیبی کلاسیک است که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد و بسیار محبوب است. این استایل یک لباس غیررسمی هوشمند، همه‌کاره و درجه‌یک است و به شما این امکان را می‌دهد که برای همه نوع رویدادی، مناسب و شیک باشید مخصوصا ماه محرم . در چنین استایلی دست شما کاملاً باز است و چه بخواهید یک پیراهن آستین‌بلند، آستین‌کوتاه، دکمه‌دار یا بی یقه را با شلوار‌های پارچه‌ای بپوشید، درنهایت ظاهری خوب و شیکی خواهید داشت.

تی شرت مشکی مردانه

نکات پایانی

در خرید پیراهن مشکی مردانه حتما به سایز خود توجه کنید که خیلی بزرگ  یا خیلی کوچک نباشد.

به جنس آن توجه کنید. دنبال لباس خیلی ارزان نباشید.

پیراهن مردانه ساده

پیراهن مشکی مردانه آستین بلند

پیراهن مشکی چاپی مردانه

 

پیراهن مشکی پسرانه

همراه ما باشید

نظرات