اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روز رفتن به همراه نقش + داستان کامل و عکس ها

0

(روز رفتن) یک سریال ایرانی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی جواد افشار در ۲۵ قسمت است که که برای اولین بار در آبان سال ۸۵ پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه اسامی و بیوگرافی تمام بازیگران (سریال روز رفتن) و تعداد قسمت ها و زمان پخش از آی فیلم و قسمت اول تا آخر و داستان کامل آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روز رفتن به همراه نقش + داستان کامل و عکس ها

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال روز رفتن

دانیال حکیمی در نقش رحیم و کریم
حسن پورشیرازی در نقش سروان پرتو
فقیهه سلطانی در نقش لاله
رضا فیض نوروزی در نقش موسیو
بیوک میرزایی در نقش کلیدساز
حسن شکوهی در نقش غلام
حسین خانی‌بیک در نقش سرهنگ بیک
زنده یاد محسن قاضی مرادی در نقش پدر لاله
لیلا بلوکات در نقش فریبا
مهرداد ضیایی در نقش سروان کیان
تورج فرامرزیان در نقش قاتل زنجیره ای ملقب به شیطان
مریم بوبانی

آتش تقی پور

سیدعلی صالحی

مریم کاویانی

ژاله علو

نیلوفر محمودی
عزیزالله هنرآموز
سیدمحمدحسین حسین‌زاده
محمد رضا نوروزی
ابراهیم‌آبادی
بهار ارجمند
مریم السادات سیدزاده
مجید عبدالعظیمی
هوشنگ دیبائیان
مهسا مهجور
بهیئه کیمیائی
منوچهر افسری
محمد حاج حسینی
علی یاور
محمدرضا علیمردانی
پرویز عاشورنیا
و…

دانیال حکیمی در دو نقش رحیم و کریم ، حسن پورشيرازی در نقش سروان پرتو ، فقيهه سلطانی در نقش لاله ، رضا فيض نوروزی در نقش موسيو ، ليلا بلوکات در نقش فريبا ، آتش تقي پور و بهيه کيميايی در نقش پدر و مادر فريبا و حسين خاني بيک در نقش سرهنگ کيان ، بازيگران اصلی سريال هستند.

سيدامير سيدزاده ، تهيه کننده سريال در توضيح قصه مي گويد: روحاني قصه ما در مسيري مي افتد که بيشتر با مردم تعامل مي کند و با زندگي دردمندان جامعه آشنا مي شود و مي فهمد که گريز از معضلات اجتماعي ، روش خوبي براي رستگاري نيست . ترانه تيتراژ هم از زبان همين روحاني و شخصيت اصلي داستان است که آن را فرزاد حسني سروده.

فقیهه سلطانی در نقش لاله در روز رفتن

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روز رفتن به همراه نقش + داستان کامل و عکس ها

موضوع و داستان سریال روز رفتن

سریال “روز رفتن” روایتگر ماجراهای جوان خلافکاری به نام “کریم سرپولکی” است که برای بدست آوردن اسناد متعلق به دختر مورد علاقه‌اش وارد خانه فردی نزولخوار می‌شود.

مرد نزولخوار قبل از ورود کریم به طرز مرموزی کشته شده، کریم که به شدت ترسیده است سعی می‌کند تلفنی ماجرا را به سروان پرتو اطلاع دهد، اما…

داستان درباره روحانی جوانی به نام رحیم از باب استحباب ماهی یک بار در گورستان شهر، اموات را غسل می‌دهد در یکی از این روزها او متوجه می‌شود که یک مرده شباهتی بی‌بدیل به خودش دارد با ورود پلیس به ماجرا و اندکی تحقیق معلوم می‌شود که…

روز رفتن با نام قبلی روزی خواهیم مرد به کارگردانی جواد افشار تولید شده که با مشارکت نیروی انتظامی انتظامي در گروه فیلم و سریال شبکه تهران ساخته شده است .

لوکیشن های سریال روز رفتن در محله پامنار تهران در خانه ای که سال ها پیش سریال سمندون در آن فیملبرداری شده است و در نقاط مختلف تهران مثل منطقه کن و روستاهای اطرافش ، نياوران ، زعفرانيه ، لواسان ، ميدان هفت تير ، خيابان قائم مقام فراهاني و محله پامنار نیز فیملبرداری شده است.

دانیال حکیمی در نقش رحیم و کریم

بازیگران سریال روز رفتن

دیگر عوامل سازنده این سریال:

کارگردان: جواد افشار، تهیه کننده: سید امیر سیدزاده، نویسنده: سید سعید رحمانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان:مجیدرضا فاضلی٬ گروه کارگردانی: علی مردانه و شکیل مظفری٬ مدیر تصویربرداری: مهدی مجد وزیری٬ آهنگساز:محمد مهدی گورنگی، دستیاران پرونده: هادی شلالوند٬ماکان آقا قاسم٬ قاسم بزرگی٬ محمد مجد وزیری٬ مسئول فنی: مجتبی خادمیان٬مدیرتولید:سیدامیر سیدزاده٬ جانشین تولید:مقدسی٬ هماهنگی تولید: علی یاور٬ امور مالی: محید رضا شفیعی٬ روابط عمومی:بابک شریف موسوی٬ طراح گریم: بیژن محتشم٬ مجریان گریم: ابراهیم عبدالله زاده٬ نیلوفر محتشم٬ طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی٬ گروه صحنه: دلارام شیشوان٬پیام سوری٬ الهام محمدی٬ صداگذاری و میکس:اکبرتوکلی٬ مدیر صدابرداری:بابک اخوان٬ جلوه‌های ویژه: عباس شوقی٬مدیر تدارکات: جعفر عبدلی، هماهنگی تهیه و تولید : محمد حسین حقی، کارشناس امور نظامی:سرهنگ شمس آبادی.

حسن شکوهی در نقش غلام در روز رفتن

بیوگرافی بازیگران سریال (روز رفتن)

بیوک میرزایی در نقش کلید ساز در روز رفتن

بازیگران سریال روز رفتن

مریم کاویانی و حسن پورشیرازی در نقش سروان پرتو

اسامی بازیگران سریال روز رفتن

نظرات