معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants

0

فیلم “جهش یافته های جدید” یا با نام اصلی The New Mutants, فیلمی آمریکایی به کارگردانی جاش بون و تهیه کنندگی سیمون کینبرگ، کارن روزنفلت و لورن شولر دانر است. این فیلم در ژانر ابر قهرمانی، ترسناک و هیجان انگیز در سال ۲۰۲۰ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان سیزدهمین سری فیلم های ایکس من، بر اساس یک گروه ابرقهرمان نوجوان به همین نام از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants

 

خلاصه داستان

داستان فیلم جهش‌ یافته های جدید درمورد پنج دختر و پسر جوان است که دچار جهش‌یافتگی ژنتیکی شده‌اند و به دلیل اتفاقی که برای هرکدام از آنها رخ داده است در محلی شبیه به بیمارستان قرنطینه و نگه‌داری می‌شوند.

خلاصه داستان فیلم the new mutants

آنها ضمن آشنایی با توانایی‌هایشان با گناهانی که در گذشته مرتکب شده‌اند روبه‌رو می‌شوند و برای نجات خود از آنجا _و نه نجات دنیا_ تلاش می‌کنند. برای انجام این کار با سختی های شدیدی رو به رو می شوند.

خلاصه داستان فیلم the new mutants

همانطور که گفتیم این شخصیت‌ها در یک آسایشگاه یا تیمارستان نگهداری می‌شوند و در آن باید با کاری که در گذشته انجام داده و با ترس خود از قدرت‌هایی که دارند، مواجه شوند و با آن مبارزه کنند.

خلاصه داستان فیلم جهش یافته های جدید 2020

در ادامه شاهد یک حمله ناشناخته به این تاسیسات هستیم که در ادامه این میوتنت‌های جوان باید با این تهدید مواجه شوند و از قدرت‌های خود استفاده کنند که در تریلر رسمی ان، نیز شاهد آن هستیم که شخصیت‌ها از قدرت‌های خود برای بقا در این فضای پر از هرج و مرج و دیوانگی سرانجام قرار است استفاده کنند.

 

اسامی بازیگران فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants

  • آنیا تیلور-جوی در نقش ایلیانا راسپوتین / مجیک: جهش‌یافته‌ای روس با توانایی دورنوردی و قدرت‌های جادویی، او خواهر کوچکتر شخصیت ابرقهرمان کلوسوس است.
  • میسی ویلیامز در نقش رِین سینکلر / ولفزبین: جهش‌یافته‌ای اسکاتلندی با توانایی دگرپیکری به گرگ
  • چارلی هیتون در نقش سم گاتری / کنون‌بال: جهش‌یافته‌ای اهل کنتاکی
  • هنری زاگا در نقش روبرتو داکوستا / لکه خورشیدی: جهش‌یافته‌ای برزیلی با قدرت جذب انرژی خورشیدی
  • بلو هانت در نقش دانیل مونستار / میراژ: یک جهش‌یافته سرخپوست بومی آمریکا با توانایی ایجاد وهم
  • آلیس براگا در نقش سیسیلیا ریس: مربی گروه که یک دکتر پزشک است.
  • آنتونیو باندراس
  • جان هم

بازیگران فیلم خلاصه داستان فیلم the new mutants

بازیگران سه شخصیت اصلی از سریالهای پرطرفدار آمریکایی در این فیلم حضور دارند. میسی ویلیامز Maisie Williams بازیگر نقش آریا در سریال محبوب Game of thornes، آنیا تیلور-جوی Anya Taylor-Joy بازیگر سریال Peaky Blinders و چارلی هیتون Charlie Heaton بازیگر سریال Stranger Things اشاره کرد.

زمان اکران فیلم جهش یافته های جدید

 

زمان اکران فیلم جهش یافته های جدید

فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما با تصمیم فاکس قرن بیستم برای فیلمبرداری دوباره گسترده فیلم، اکران آن چندین بار تاخیر خورد و در نهایت این فیلم قرار بود در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. بااین‌حال، این‌بار ویروس کرونا باعث شد تا اکران فیلم The New Mutants دوباره با تاخیر مواجه شود و تا مدت نامعلومی به تعویق بیافتد.

نظرات