زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال خداحافظ بچه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

زمان پخش سریال خداحافظ بجه : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال خداحافظ بچه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال خداحافظ بچه

این سریال به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داوود هاشمی محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در رمضان ۱۳۹۱ از شبکه سه سیما پخش شد و بسیار هم توانست نگاه مخاطب را به خود جلب کند و بسیار نیز پر طرفدار بود. نا گفته نماند این مجموعه در چهاردهمین جشن حافظ در بخش بازیگر زن خانم مهراوه شریفی نیا برنده شد. حالا قرار شده این مجموعه از آذر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال گاهی به پشت سر نگاه کن شود.

از جمله بازیگرانی که در این سریال هنرنمایی کردن می توان به شهرام حقیقت‌دوست،مهراوه شریفی‌نیا،آتیلا پسیانی،بهنوش بختیاری،مهدی صبایی،بهاره رهنما،حدیث میرامینی،پوراندخت مهیمن و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده مرتضی و لیلا بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند اما به‌خاطر سابقهٔ زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند و این کار را انجام می‌دهند ولی در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبال آن‌ها بگردد در آخر پس از رخدادهای زیاد آن‌ها بچه را به خانواده اش تحویل می‌دهند با توصیهٔ مادر بچه با موسسه رویان آشنا می‌شود و پس از کشیدن دوره زندان صاحب پنج قلو می‌شوند…

زمان پخش سریال خداحافظ بچه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال خداحافظ بچه

این سریال ۲۷ قسمتی از اول آذر ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از دیگر بازیگران می توان به شهین تسلیمی،ناصر گیتی جاه،محمدرضا حقگو،مائده طهماسبی،سیروس همتی،ایمان صفا و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات