فیلم لورفته از کتک زدن بازیکنان نفت مسجد سلیمان توسط چند لیدر در رختکن را ببینید

1

فیلم کامل لورفته از کتک زدن بازیکنان نفت مسجد سلیمان توسط چند لیدر در رختکن را ببینید

کلیپ و ویدئوی کوتاهی از کتک کاری و سیلی زدن و کتک زدن بازیکنان نفت مسجد سلیمان توسط چند لیدر و بوقچی در رختکن بعداز باخت مقابل صنعت نفت آبادان بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و لیدر ها به بازیکنان گفتند در آینده بیشتر کتک می‌خوردید اگه نتیجه نگیرید. در ادامه جزئیات و ماجرای فیلم کتک کاری و کتک زدن بازیکنان مسجد سلیمان توسط لیدر ها را میخوانید

فیلم لورفته از کتک زدن بازیکنان نفت مسجد سلیمان توسط چند لیدر در رختکن را ببینید

فیلم کتک زدن بازیکنان مسجد سلیمان توسط لیدر تیم

مجله حرف تازه – در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، صنعت نفت آبادن به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که با پیروزی ۲ بر صفر صنعت نفت این بازی به اتمام رسید.

پس از پایان بازی تعدادی از لیدرهای تیم مسجد سلیمان وارد رختکن شده و به بازیکنان حمله کردند و به آنها سیلی و درگوشی زده و کتک زدند.

لیدر ها به بازیکنان گفتند در آینده بیشتر کتک می‌خوردید اگه نتیجه نگیرید.

فیلم را ببییند:

این لیدر در بخشی از صحبت‌های خودش می‌گوید: “… از خجالت علی عبدالله زاده و دو سه بازیکن دیگر در آمدیم. به خاطر هواداران انتقاد کردیم و آن‌ها در روی ما ایستادند و کتک خوردند! باز هم از این بیشتر کتک می خورند! ولی کسی به ما خط نداده و به خاطر تیم شهر و هواداران این کار را کردیم…”

بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت مسجد سلیمان اعلام کردند تامین جانی ندارند و حاضر به شرکت در تمرینات نیستند.

درست زمانی که فراز کمالوند سرمربی نفت به نشست خبری بعد از بازی رفته بود، برخی لیدرها به رختکن تیم رفتند و به درگیری با بازیکنان پرداختند. این لیدرها به بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان تهمت کم‌کاری زدند و همین موضوع باعث ایجاد یک درگیری بزرگ شد.

همچنین ببینید: ماجرا و علت چاقوکشی و درگیری وحشتناک در مسابقات کشتی اردبیل +عکس و فیلم

این اتفاق در شرایطی رخ داد که چنین موضوعی در نفت مسجدسلیمان سابقه‌دار است. در گذشته و در زمان سرمربیگری مربیانی مثل مهدی تارتار، محمود فکری و مجتبی حسینی نیز برخی لیدرهای تیم نفت مسجدسلیمان با بازیکنان درگیری پیدا کردند و به آنها تهمت کم‌کاری زدند. آخرین مورد به سال گذشته و درگیری فیزیکی با میثم تهیدست، نیما انتظاری و ناییج‌پور ۳ بازیکن تیم برمی‌گردد.

حالا این موضوع بار دیگر تکرار شده و موجبات ناراحتی بازیکنان را فراهم آورده است. بازیکنان نفت امروز وقتی کمالوند از نشست خبری برمی‌گردد این مساله را به اطلاع او می‌رسانند و حتی به سرمربی شان می‌گویند که در شهر مسجدسلیمان امنیت جانی ندارند و با این شرایط نمی‌توانند به کارشان ادامه بدهند.

اعترافات لیدری که فوتبالیست را کتک زده

یکی از لیدر‌های نفت مسجدسلیمان با انتشار فیلمی در فضای مجازی حمله به رختکن و کتکاری با بازیکنان را تایید کرد. این فرد همچنین اعلام کرد: بازهم این اتفاق رخ خواهد داد.

نکته مهم دیگر دلخوری بازیکنان نفت از سروش صالحی پور سرپرست این تیم است؛ برخی بازیکنان معتقدند که سرپرست تیم در هنگام ورود لیدرها به رختکن و درگیری با بازیکنان هیچ ممانعتی از حضور آنها انجام نداده و حتی با روی خوش با برخی از این افراد برخورد کرده که اتفاق عجیبی است!

1 دیدگاه در “فیلم لورفته از کتک زدن بازیکنان نفت مسجد سلیمان توسط چند لیدر در رختکن را ببینید

  1. علی گفت:

    ادمین محترم
    خرررر خودتی

نظرات